וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ עדיין מושלמת

סגנית האלופה התאוששה מההדחה מאירופה, כשניצחה 27:35 את מכבי ת"א. מכבי ראשל"צ ניצחה 25:38 את רעננה

המחזור ה-5 בליגת הכדוריד נערך הערב (שישי), וסגנית האלופה הפועל ראשון לציון, שהודחה בתחילת השבוע מאירופה בעקבות ההפסד הכפול לנורדסאיילנד הדנית, התאוששה והתנחמה בניצחון ביתי על מכבי תל אביב בתוצאה 27:35. השנייה בטבלה, האלופה מכבי ראשל"צ, שמרה על הפער מיריבתה העירונית כשניצחה את מכבי רעננה 25:38. אס"א תל אביב שמרה על המקום השלישי כשניצחה באולם האוניברסיטה את רמת השרון בתוצאה 23:35.

הפועל ראשל"צ – מכבי ת"א 27:35

מוליכת הטבלה פתחה היטב, נתנה את הטון לאורך המחצית הראשונה וירדה ביתרון 11:18 להפסקה. המחצית השנייה הייתה שקולה, אבל אבי רש ושחקניו לא הצליחו לצמק את ההפרש. עידן מימון, שיחגוג בשבת יום הולדת 36, היה המצטיין וכבש 7 שערים, כמו גם דימה דורשוק. מבקיעים בולטים נוספים בהפועל היו אלירן רן ודניס זכארוב עם 5 כל אחד.

מכבי ראשל"צ – מכבי רעננה 25:38

אלופת המדינה אירחה את רעננה ששוקעת בתחתית. במהלך המחצית הראשונה אונשה החזיק את האורחים שירדו בפיגור 14:11, אבל במחצית השנייה פערי הרמות בלטו. פיליפ מאריאן ועופר לוזון עם 5 שערים כל אחד הובילו את מבקיעי האלופה.

אס"א ת"א – א.ס רמה"ש 23:35

רמת השרון התארחה באולם האוניברסיטה אצל מחזיקת הגביע, וירדה למחצית בפיגור 15:11, למרות שהציגה יכולת טובה. במחצית השנייה אס"א לחצה על הדוושה עד לניצחון. עידו טוראל הוליך את אס"א עם 6 שערים, ניר מודריק כבש 5, אלכס בזברחני, תום מטלון, דן מירקוס הרשיתו 4 כל אחד. טונדיי עבדול-ראשיד בלט ברמה"ש עם 6 שערים. גרנט ינאי הוסיף 3.

מכבי קרית מוצקין – א.כ נס ציונה 30:33

השתיים מתמודדות על מקום בבית העליון וסיפקו יופי של משחק. המשחק היה שקול לכל אורכו כשבמחצית המארחים הוליכו 13:15, אבל קרית מוצקין הצליחה לנצח בזכות פיניש טוב. מירקו לוקיץ' הצטיין עם 8 שערים עבור מוצקין מאור אפוטה הוסיף 7 וננאד סטנקוביץ' 6 שערים. הירבו לנס ציונה: עמית כהן 6, רומן ג'ורג'י וברק פריד 5 כל אחד.

בני הרצליה – עירוני פ"ת 16:41

אחרי מחצית ראשונה יחסית שקולה שנגמרה ב-10:17 להרצליה, המארחים דרסו את פתח תקוה נטולת הנקודות, המשיכו בקו העלייה המאפיין אותה מאז פתיחת העונה ועלו למקום הרביעי בטבלה על חשבונה של מכבי תל אביב. ברי סולומון הוליך את הרצליה עם 8 שערים, רן עפרון כבש 6 ואלכס פליסקין 5. אצל המלאבסים בלט מושיקו סעאת עם 6 שערים.

עירוני רחובות - קרית אונו/גני תקוה 22:19 (9:10).

קרב העולות החדשות היה צמוד-צמוד, כשבמחצית רחובות הוליכה 9:10. חמש דקות לסיום נרשם שיוויון 19:19 ופיניש נהדר של אסטיקוב ומירקו סטינוביץ' העניקו ניצחון שני העונה לאורחת, במשחק בו הצטיינו השוערים שאולי סער מרחובות (הדף 4 פנדלים) ושריאל קילשטיין, אקס רחובות, שנעל היטב את שער קבוצתו, ודאג להעלות אותה למקום ה-8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully