וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: נדאל יפגוש את מארי בחצי הגמר

הספרדי ניצח את ברדיך 6:7, 1:6, ויתמודד עם הבריטי על מקום בגמר (16:00, ESPN). פדרר נגד דג'וקוביץ' בחצי הגמר השני

רפאל נדאל נראה הערב (שישי) נחוש מאוד וממוקד מטרה. למדורג 1 בעולם חסרה זכייה בטורניר המאסטרס כדי להשלים זכייה בכל אחד מהטורנירים החשובים בעולם, והשור ממאיורקה לא רוצה למעוד הפעם. נדאל ניצח את תומאס ברדיך הצ'כי בתוצאה 6:7, 1:6, שמר על מאזן מושלם בבית א' עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, ועתה יתכונן לחצי גמר הטורניר בלונדון, בו יפגוש את הבריטי וחביב הקהל המקומי, אנדי מארי. בהמשך התמודדו נובאק דג'וקוביץ' ואנדי רודיק. דג'וקוביץ היה חייב ניצחון לפחות במערכה אחת כדי להבטיח את מקומו בחצי הגמר נגד רוג'ר פדרר, ועשה זאת כבר במערכה הראשונה בה ניצח 2:6 והשלים ניצחו במשחק כשגבר על האמריקאי בשנייה בתוצאה 3:6. חצי הגמר בין נדאל למארי יהיה הראשון (שבת, 16:00, ESPN) ואילו המפגש בין פדרר לדג'וקוביץ' ייערך בהמשך (שבת, 22:00, ESPN).

במערכה הראשונה נדאל וברדיך לא הצליחו לשבור זה את זה, במשחקון ה-12 נדאל חולל מהומה, ו-17 אלף צופים ראו אותו זועם על השופט, לאחר שזה העניק לברדיך נקודה במקום לבדוק אם הכדור יצא או לא, ולבסוף הטעות תוקנה, אולם ברדיך שמר על ההגשה והשניים הלכו לשובר שוויון. הספרדי היה מרוכז יותר ועלה ל-0:3 מהיר. סרבים גדולים של ברדיך סייעו לו לצמק ל-3:2 בשובר השוויון, אולם נדאל שבר שוב וטיפס ל-2:5 ובהמשך ל-3:7 שהעניק לו את המערכה הראשונה. במערכה השנייה זה הלך קל יותר למדורג 1 בעולם. נדאל, עם אנרגיות גדולות, תנועת רגליים מצוינת וחבטות אדירות מהקו האחורי, שבר את ברדיך במשחקון הרביעי וגם בשישי ושייט ל-1:6 במערכה וניצחון במשחק.

המשחק השני של הערב הפגיש, כאמור, את נובאק דג'וקוביץ' עם אנדי רודיק, כשהסרבי חייב לנצח במערכה אחת לפחות כדי להבטיח מקום בשלב הבא, ואילו האמריקאי חייב ניצחון 0:2 כדי להעפיל. בסיום, היה זה דג'וקוביץ' שניצח 2:6, 3:6 וסידר לעצמו פגישה עם פדרר. דג'וקוביץ' הגיש ראשון במערכה הראשונה, ולאחר השניים שמרו על ההגשה, הסרבי השיג שבירה ראשונה במשחקון הרביעי ועלה ל-1:3, בעיקר בזכות חוסר ריכוז בצדו של רודיק, שביצע שתי טעויות לא מחויבות. איי-רוד איבד אחיזה במערכה ודג'וקוביץ' ניצחה 2:6 וכבר באותו רגע הבטיח את מקומו בחצי הגמר נגד רוג'ר פדרר. במשחקון הרביעי של המערכה השנייה דג'וקוביץ' השיג שבירה ועלה ל-1:3. מכאן זה כבר היה עניין של זמן, ואכן הסרבי, ששיחק עם חיוך על הפנים, השלים את המלאכה וניצח במערכה 3:6, כשהוא מבטיח לעצמו מקום בחצי הגמר.


עדכון ראשון: 18:14, 26.11.10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully