וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג-בני סכנין: "משחק לחיים ולמוות, ואנחנו נחייה"

יקיר שינה והאורדונים דרוכים לקרב מול סכנין ומקווים להימנע מהשוואת שיא ההפסדים הרצופים. אבו סאלח יפתח כבלם בסכנין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

שחקני הפועל רמת גן ינסו שלא לשחזר את ההיסטוריה ולהשוות את השיא השלילי של שמונה הפסדים רצופים בליגה, שנקבע בעונת 1949/50. המפגש הראשון בין שתי הקבוצות התקיים בעונת 1997/98 והסתיים בתיקו 1:1 כאשר במרכז הגנת רמת גן שיחק הבלם איציק ברוך, כיום עוזר המאמן של צביקה צמח. מאז הוכרעו כל 14 המשחקים בין הקבוצות ולא נרשמה עוד תוצאת תיקו. אם רמת גן הייתה פותחת את העונה ללא הפחת נקודות היא הייתה מדורגת מעל סכנין בשל הפרש שערים. שתי הקבוצות מחזיקות במאזן הכיבושים הגרוע בליגה, ופרט להגנת בית"ר ירושלים הן גם השתיים שספגו הכי הרבה שערים.

מפתחות וטקטיקה

הפועל רמת גן:

משחק ייערך באצטדיון רמת גן בשל שיזרוע החורף במגרש בוינטר, כשאוהדי הפועל רמת גן ישבו בשער 3 והאורחים מסכנין בשער 1. המאמן צביקה צמח יחסר את אחד השחקנים המרכזיים בקבוצה, הקשר דמיטאר טלקיסקי שמורחק בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. בנוסף לכך יעדרו גם החלוץ לירון דיאמנט שהורחק בכרטיס אדום בשבוע שעבר בהפסד בטדי וכן וובה בראון שעדין סובל מפציעה בברכו. מי שצפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הוא דודי פדלון, שחתם לפני שבועיים בקבוצה. גל לוי ועידן סרור צפויים למלא את מקומם של טלקיסקי ודיאמנט בהרכב.

"זה משחק של להיות או לחדול עבורנו", אמר הבלם יקיר שינה. "אין לנו שום ברירה אחרת, אלא לנצח את המשחק הזה. עבורנו זה קרב של חיים או מוות ואנחנו נחייה. חייבים לצאת ממנו עם שלוש נקודות". השבוע שוחרר מהקבוצה הקשר האורוגוואי קלאודיו ריברו, שיקבל פיצוי בסך 20 אלף דולר בשל התרת חוזהו.

בני סכנין:

שבוע סוער נוסף עבר על סכנין. לאחר שהיה נדמה שהביטחון חוזר לשחקנים בעקבות הניצחון על הפועל פתח תקוה לפני שבועיים, הגיעו 20 הדקות האחרונות מול הפועל תל אביב במחזור הקודם, והחזירו איתן את הבלאגן למועדון. הסיפור החם של השבוע היה השעייתם של טל חן, לירן כהן ויניב לוזון בגלל איחור לאימון. למרות שכבר אתמול חזרו השלושה להתאמן, היחסים בין סלובודן דראפיץ' הידרדרו עוד יותר, והפסד נוסף יערער סופית את מעמדו של המאמן, אך עם זאת קשה לראות מצב בו סכנין תפטר גם את דראפיץ' לאור הקשיים הכלכליים של הקבוצה.

על פי האימון השלושה אמורים לפתוח על הספסל, כשאת מקומו של חן במרכז ההגנה יתפוס ככל הנראה עלא אבו סאלח, שישחק כקשר האחורי בשבועיים האחרונים, ואילו חאלד חלאיילה יחזור לקישור. דראפיץ' עדיין מתלבט בעמדת המגן השמאלי כשכל הנראה יועדף מהראן אבו ריא על פני באסם גנאים.

יעמדו למבחן

הפועל רמת גן: קרום ביבישקוב

שני זרים כבר שוחררו מהסגל של האורדונים, והבא בתור על הכוונת הוא החלוץ הבולגרי גבה הקומה. מעתה ועד פתיחת חלון ההעברות בינואר נראה שכל משחק יהיה מבחן עבור החלוץ הבולגרי גבה הקומה ומחר על אחת כמה וכמה בשל היעדרם של טלקיסקי ודיאמנט שכבשו בשבוע שעבר בטדי.

בני סכנין: מאיר כהן

מעבר לעובדה שכהן מפגין בשבועות יכולת מצוינת שלא תמיד מספיקה להשאיר את הנקודות אצל סכנין, הוא גם אחד השחקנים מהמנוסים בליגה בעיקר בקרבות הישרדות. לאחר חוסר השקט בשבוע האחרון כהן לא רק ייבחן מחר בכישוריו בשער, אלא ביכולת להנהיג את הקבוצה על המגרש ולדאוג כי הבלאגן באימונים לא יורגש על הדשא.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, דודי פדלון, תמיר פור, גל לוי, קרלוס צ'קאנה, עידן סרור, אורי ביבי, קרום ביבישקוב.

בני סכנין :מאיר כהן, לואב כיאל, פטי יא יא, עלא אבו סאלח (טל חן), מהראן אבו ריא (באסם גנאים), חאלד חלאיילה, דריאן מאטיץ', נסטיה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, כריסטיאן דנלאקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully