וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל פ"ת: אלון תורג'מן יפתח בהרכב

החלוץ שהבקיע באשדוד יפתח, וקבוצתו תנסה להשיג שלוש נקודות מול הזהובים. משה ביטון יעלה בחוד לצד פיני בלילי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

בשבוע שעבר הזכרנו שהמאזן של הפועל פתח תקוה באשדוד לא מזהיר. יובל נעים התמודד עם עשרה הפסדים רצופים באשדוד מאז עונת 2001/2. לפתח תקוה יש עוד בעיה על הראש: ברשימת חמשת השחקנים שכבשו הכי הרבה מולה בכל הזמנים, מופיע אסי בלדוט.

שלושה מארבעת המשחקים האחרונים בין שתי הקבוצות הסתיימו בתיקו 1:1 ובכלל, בני יהודה היא מלכת התיקו של ליגת העל עד כה עם חמש תוצאות תיקו מתחילת העונה. ועוד מבני יהודה, הזהובים מובילים את טבלת ליגת העל במצבי הבקעה (15 למשחק) ונמצאים במקום השני בהשגת קרנות (5.6 בממוצע למשחק).

מפתחות והכנות

בני יהודה:

פיני בלילי, שהחסיר מספר אימונים השבוע בשל פציעה, ערך אימונים מלאים בחמישי ובשישי והוא כשיר למשחק. בלילי יפתח בחוד יחד עם משה ביטון, שיקבל צ'אנס מקשטן על חשבונו של עמרי אפק שיסופסל. הקשר חסן אבו זייד שבילה את הלילה בבית חולים לאחר שחש ברע וסבל מסחרחורות, לא יהיה בסגל. קשטן מצא דרך מקורית להכניס מוטיבציה בשחקניו כאשר באסיפת הוידאו שנערכה לקראת המשחק הקרין להם שני קטעים, באחד מהם הזהובים חוגגים על הדשא בבלומפילד אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים ובקטע השני את תמונות השמחה של שחקני הפועל פתח תקוה עם מאמנם יובל נעים אחרי הנצחון בשבוע שעבר באשדוד: "עכשיו תחליטו איזה מהקטעים אתם רוצים לראות מחר שוב על הדשא", אמר קשטן לשחקניו.

הפועל פתח תקוה:

ליובל נעים לא הייתה התלבטות ארוכה בנוגע להרכב. אלון תורג'מן שנכנס כמחליף לישראל זגורי וכבש שער חשוב באשדוד יפתח בהרכב, למרות שתורגל לסירוגין עם ג'וניור ויסה בהרכב, ומלבד זאת המאמן לא מתכנן שינויים נוספים. המערך ההגנתי לא ישתנה: יגאל אנטבי ימשיך בצד שמאל וניסן אלקלעי ישחק בקישור. שחקני הקבוצה דיברו לפני האימון על המשחקונים שנערכו אתמול, בהם זכתה הקבוצה של גיא צרפתי. נעים עצמו אמר: "היה קצב טוב במשחקים אתמול, אני בהחלט מרוצה מהקצב". המאמן אמר לשחקניו בתדרוך הטקטי לקראת המשחק: "בני יהודה קבוצה טובה בבית, היא הפסידה רק פעם אחת", ודיבר גם על הנעת כדור סבלנית. השוער ויליאם אמאמו שיישב על הספסל התבטא לאחרונה בראיון בתקשורת הזרה כי הוא מתכנן לחזור לשבדיה.

יעמדו למבחן

בני יהודה: פיני בלילי

החלוץ המוכשר עדין לא הטביע את חותמו בבני יהודה מאז שנחת בישראל. בלילי מגלה יכולת די טובה ותמיד מורגש, אבל במדד השערים הוא עומד על כיבוש אחד בלבד. בבני יהודה משוועים לשערים של בלילי ואולי מחר כאשר הזהובים ישחקו עם חוליית חוד מתוגברת במשה ביטון ופדרו גלבאן, יוכל בלילי להתפנות לכיבושים נוספים.

הפועל פתח תקוה: אלון תורג'מן

הפריצה של חלוצי טוברוק בהפועל פתח תקוה בשנים האחרונות החלה אחרי השער הראשון. אבוחצירה המריא ליוון, דודו ביטון הפך לסחורה החמה בשוק עם הידיעה שיוכל לעזוב כבר בינואר ותורג'מן הוכיח בשבוע שעבר שחלוץ שמשחק בימין יכול לשלוח שמאל קטלנית בדרך לשער המחזור. הפציעה של ישראל זגורי אולי לא טובה לפתח תקוה, אבל היא מעניקה לחלוץ הצעיר הזה הזדמנות להוכיח שאחרי עזיבת ביטון, יש לה על מי לסמוך. יחד עם ניסן אלקלעי בקישור, השלישייה שגדלה על מגרשי החולות בנתניה תנסה ללהטט שוב מול קבוצה שפתח תקוה מתקשה לנצח כבר עשר שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, לירוי צעירי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, פדרו גלבאן, משה ביטון, פיני בלילי.

הפועל פתח תקוה: שניר דורי; איאד חוטבא, גל כהן, דניאל אדו, יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, גיא דיין, ניסן אלקלעי, אלון תורג'מן, גיא צרפתי, דודו ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully