וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני: "האם עזיבה הייתה הטעות הגדולה בחיי? כמובן"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד התייחס לפרשה שאיימה לסיים את דרכו במועדון: "לא הייתי עוזב לאף קבוצה אחרת באנגליה"

"כולם אומרים שבטוח הייתי הולך למנצ'סטר סיטי, אבל תאמינו לי, אם הייתי עוזב זה היה לקבוצה מחוץ לאנגליה", כך, פחות או יותר, התנצל הבוקר (שישי) ווין רוני רשמית בפני אוהדי מנצ'סטר יונייטד בראיון לאתר הרשמי של המועדון. כזכור, החלוץ הודיע לפני מספר שבועות שהוא רוצה לעזוב את יונייטד והמנג'ר, אלכס פרגוסון, אף כינס מסיבת עיתונאים מיוחדת וזכורה ואמר ש"אנחנו לא מבינים מה קרה", אבל זמן קצר לאחר מכן החלוץ ביצע פניית פרסה וחתם על חוזה חדש לחמש שנים.

יחד עם זאת, לאוהדי הכדורגל יש זיכרון ארוך בכל הנוגע לשחקנים שעוזבים את הקבוצות שלהם ולדרך בה הם עושים זאת ורוני ידע שלא יהיה די בהישארות ושהוא יהיה חייב גם להתנצל על הפרשה. "האם עזיבה הייתה הטעות הגדולה בחיי? כן, כמובן", הוסיף החלוץ, "ראינו הרבה שחקנים שעזבו ולא הצליחו, כך שאני מאושר שנשארתי. אני מחויב למועדון הזה ולהצלחה שלו".

רוני כבש באמצע השבוע את שער הניצחון של הקבוצה בפנדל נגד ריינג'רס בליגת האלופות ואחרי שחזר מפציעה טורדנית הוא מקווה לחזור לכושר הנהדר שהציג בעונה שעברה. "אנשים מדברים על כמה רע אני משחק, אבל אני לא חושב ששיחקתי מספיק משחקים העונה כדי שאפשר יהיה לקבוע את זה. אני חזק מנטלית, אני בטוח ואני חושב שאני יכול לחזור לסטנדרטים של העונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully