וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקינגס הושפלו מול הקליפרס, 9 נקודות לכספי

הישראלי שותף ל-19 דקות ולא הצליח למנוע מקבוצתו הפסד תשיעי בעשרה משחקים. אטלנטה דרסה את וושינגטון 96:116

סקרמנטו המשיכה הלילה (בין חמישי לשישי) בצניחה החופשית שלה עם הפסד משפיל נוסף, הפעם 100:82 ללוס אנג'לס קליפרס בסטייפלס סנטר. הקינגס קיוו לנצל את היריבה החלשה על מנת לפתוח דף חדש, אך שוב נראו לא מחוברים בעיקר בחלק ההגנתי ורשמו הפסד תשיעי בעשרה משחקים.

עמרי כספי, שחזר בתחילת השבוע לרוטציה אחרי ייבוש של שני משחקים, שותף ל-19 דקות וסיים עם תשע נקודות (2 מ-5 מהשדה, 4 מ-6 מהקו) וחמישה ריבאונדים. הפורוורד הישראלי נכנס לראשונה עשר דקות מהפתיחה במקומו של דונטה גרין ועזר לקינגס לשמור על משחק צמוד עם דקות טובות ברבע השני, בסיומו הוליכו הקליפרס 50:54.

אבל בפתיחת המחצית השנייה לחצו המקומיים, שחיפשו ניצחון שני ברציפות לראשונה מזה תשעה חודשים, על הדוושה בראשות בלייק גריפין ואריק גורדון הנהדרים, וכשכספי שב לפרקט באמצע הרבע סקרמנטו כבר הייתה בפיגור 13 נקודות, ממנו לא הצליחה לחזור עד הסיום.

גורדון סיים עם 28 נקודות אצל המנצחים, גריפין עזר לו עם 25 נקודות, 15 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. קרל לאנדרי היה הבולט בקינגס עם 18 נקודות, לות'ר הד תרם 15 נקודות ו-7 אסיסטים, בעוד שטייריק אוונס סבל מיום נורא עם 8 נקודות ב-2 מ-13 מהשדה.

"ההפסד הזה הוא צעד גדול לאחור עבורנו", אמר פול ווסטפאל בסיום. "היו לנו בעיות בהגנה ברבע השלישי, התחלנו לאבד הרבה כדורים והמומנטום עבר לצד של הקליפרס עד סיום". על היכולת של אוונס אמר המאמן: "טייריק לא רגיל לתקופות ארוכות של חוסר תפוקה ואני בטוח שזה מפריע לו. הוא שחקן טוב מדי מכדי לסיים משחק עם 2 מ-13 מהשדה, וכרגע הוא לא מקבל החלטות נכונות עם הכדור ולא מסיים מהלכים כמו שצריך".

אטלנטה (7:9) - וושינגטון (9:5) 96:116

גם המשחק השני שנערך בערב חג ההודיה, בו זכו יתר הקבוצות למנוחה, לא סיפק דרמה גדולה. ההוקס הגיעו אחרי שלושה הפסדים ברציפות וכבר מהרגע הראשון היה ברור שאין להם כוונה להמשיך בצלילה. ג'ו ג'ונסון (21 נקודות) וג'וש סמית' (20 נקודות ו-14 ריבאונדים) הובילו את המקומיים ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון, ואחרי שגילברט ארינאס (21 נקודות) עוד צימק למינוס שמונה בלבד באמצע הרבע השני הוויזארדס נבלמו לחלוטין ואיפשרו לניצים לקלוע 51 נקודות ב-18 הדקות הבאות כדי להפוך את המשחק לחד צדדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully