וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה בעקבות ארבע

הנה חמישה טיפים על ארבע קבוצות שיעשו לכם את סוף השבוע בפינת החמישייה הסודית: גנק פוגשת את גנט ואסטון וילה תשחק נגד ארסנל

גם שניים משלוש זה בסדר גמור. השבוע האחרון עבר טוב מבחינת כוחותינו, שהימרו בפינת החמישייה הסודית שאכן הפועל תל אביב תפתיע בבלומפילד את בנפיקה, כפי שאכן קרה, וחזו ניצחון של ריאל מדריד בחוץ על אייאקס. אלא שמבחינת ההימור של מכבי תל אביב נגד קאחה לבוראל, נראה שאנחנו צריכים בכל זאת להגביר את הביטחון בשחקנים של דייויד בלאט, אחרי שדווקא צפינו ניצחון של אלופת ספרד. תשכחו ממה שהיה, בואו נעבור למה שיהיה: משחק בשישי בבלגיה, משחק בשבת באנגליה, יוצאים לדרך.

משחק מספר 16 (שישי): גנק - גנט 1.75, 3.20, 3.45

* גנק כבשה העונה יותר מכל קבוצה אחרת בליגה ויש לה כבר 43 שערים ב-16 משחקים. בשני המשחקים האחרונים הקבוצה בה משחק אליניב ברדה כבשה שלישיות.

* גנט הפסידה כבר בשלושה משישה משחקי החוץ שלה העונה, ולמרות שהיא נמצאת במקום השלישי בטבלה, היא ספגה כבר 26 שערים (11 קבוצות ספגו פחות ממנה). גנט, אגב, לא ניצחה בשני המחזורים האחרונים.

* המפגש האחרון בין שתי הקבוצות היה בחודש אוגוסט השנה כאשר גנק סיימה עם 0:4 ענק במשחק החוץ שלה במחזור השני. מפגש אחד לפני כן שנערך בדצמבר, ניצחה גנט 1:2.

* הפעם האחרונה שגנק ניצחה בבית את יריבתה במשחק ליגה הייתה לפני למעלה מארבע שנים, אז היא סיימה עם ניצחון 1:3.

* אם משקללים את ששת המחזורים האחרונים של שתי הקבוצות ובונים טבלה חלופית, מגלים כי גנט בכלל נמצאת במקום ה-12 (בליגת 16 קבוצות) וצברה שבע נקודות מ-18 אפשריות. גנק לעומתה במקום החמישי עם עשר נקודות.

ההימור: 1

משחק מספר 32 (שבת): אסטון וילה - ארסנל 3.20, 3.10, 1.85

* למרות שהיא נמצאת רק במקום ה-12, אסטון וילה עדיין לא הפסידה העונה משחק ביתי, כאשר במאזנה שלושה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו. בכל מקרה, היא ספגה פחות מכל קבוצה אחרת במשחקי הבית.

* ארסנל היא בין הכובשות המצטיינות העונה כשיש לה כבר 28 שערים, כמו לצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד שנמצאות במקום הראשון מבחינת כמות הכיבושים. לארסנל יש הפסד חוץ אחד משבעה משחקים.

* שימו לב שבאסטון וילה בדרך כלל אוהבים לשחק מחצית אחד בלבד, שכן בטבלת תוצאות המחצית הקבוצה מדורגת במקום החמישי.

* מבחינת מומנטום, בששת המחזורים האחרונים ארסנל ניצחה בארבעה משחקים והפסידה שניים, בעוד אסטון וילה ניצחה רק משחק אחד משישה, סיימה שלושה משחקים בתיקו והפסידה בשניים.

* הניצחון האחרון של אסטון וילה על ארסנל היה בנובמבר לפני שנתיים, אז הקבוצה סיימה עם ניצחון 0:2 בחוץ בעקבות שערים של קלישי ואגבונלהור. מעבר לכך, הפעם האחרונה שאסטון וילה ניצחה בוילה פארק את ארסנל הייתה בדצמבר 98', אז זה נגמר ב-2:3.

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully