וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא כאלה מפתיעות

נס ציונה חווה עונה טובה יחסית ואמורה לחזור עם ניצחון ממשחק החוץ מול בני לוד, והאם הפועל חיפה תדע לעצור גם את בית"ר ירושלים? התשובות בפנים

אם יש משהו שחובבי כדורגל בדרך כלל אוהבים לראות זה סינדרלות. בפינת הסוסה השחורה אנחנו מחפשים בדיוק את אותן קבוצות, שלא נמצאות באור הזרקורים, אבל יודעות לעשות את העבודה השקטה בדרך להצלחה. הן אף פעם לא מתבלטות יתר על המידה, אבל מגיעות למשחקים מוכנות ונחושות להשיג את התוצאות שמתאימות להן, וכאלה הן סקציה נס ציונה והפועל חיפה. הפעם אנחנו נשארים בישראל והולכים על השתיים כמי שיצליחו להתבלט גם הפעם.

משחק מספר 1 (שישי): הפועל בני לוד - סקציה נס ציונה 2.75, 2.55, 2.05

סקציה נס ציונה של רפי כהן עדיין לא מתחילה לתפוס קצב של קבוצה שרוצה להעפיל ליגה. היא אמנם נמצאת במקום השישי, אבל היא גם תהיה חייבת שיפור משמעותי כדי להתקדם במעלה הטבלה. הקבוצה הזו מתבססת העונה לא מעט על היכולת של אקס מכבי תל אביב, ציון צמח, אבל דווקא במחזור האחרון היא נהנתה משער ניצחון של תומר בן חיים כדי לנצח.

העונה נס ציונה עומדת על מאזן של חמישה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים. הכובשים המצטיינים של הקבוצה הם אלנתן סלמי (שלושה כיבושים), צמח (שניים) ודור אלקבץ (שניים). אנחנו מאמינים שבמשחק החוץ הזה נס ציונה תסיים לפחות עם נקודה, אבל אם צריכים לקבל תשובה ברורה יותר, נהמר שהיא תנצח.

ההימור: 2

משחק מספר 62 (שבת): הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 2.40, 2.90, 2.40

הפועל חיפה פתחה את העונה בסערה וניצבה לה במקום הראשון אחרי כמה מחזורים בהפתעה גמורה. אלא שבהמשך היכולת של שחקניו של ניצן שירזי מעט דעכה ואחרי הדרבי החיפאי הם נמצאים במקום התשיעי. במחזור האחרון האדומים מהכרמל הסתגרו במשך 90 דקות ולא היו רחוקים אף להפתיע את הקבוצה הבכירה יותר בעיר, אבל בכל זאת סיימו בפעם הרביעית העונה בתיקו.

בשקט בשקט הפועל חיפה רשמה כמה תוצאות יפות מאוד העונה, כאשר היא פתחה את הליגה עם 0:1 על מכבי תל אביב וממש לא מזמן היא ניצחה 2:3 בחוץ את מכבי פתח תקוה. מלבד זאת היא רשמה כמה תוצאות תיקו מרשימות כמו נגד מכבי נתניה, מכבי תל אביב וכאמור נגד הירוקים של אלישע לוי. עוד הפתעה בדרך? בואו נלך הפעם על תיקו.

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully