וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפתיעות מפגיזות

כבר נדוש לדבר על מיינץ והפועל עכו כהפתעות העונה, אבל השאלה איך הן תגענה למשחקים מול נירנברג והפועל באר שבע. אנחנו הולכים על שניים או שלושה שערים

לא ממש הלך לנו בפעם האחרונה שנפגשנו בפינת "לפנינו המבול", אבל זה בדיוק הזמן לצאת לדרך עם שני משחקים, אחד מהליגה הגרמנית והשני מליגת העל שלנו, שבהם אנחנו עוזרים לכם לנחש כמה שערים יובקעו. אנחנו פותחים עם מיינץ נגד נירנברג בשישי ועוברים להפועל עכו נגד הפועל באר שבע בשבת. כזכור, ההימור הנפוץ בסוג הזה של ההימור הוא 'אנדר אובר שערים (2-3)', כאשר אם אתם משוכנעים שלא יהיו שערים או שיהיה שער אחד, אתם מסמנים 1, אם אתם חושבים שיהיו שניים או שלושה שערים, אתם מסמנים X ואם אתם חושבים שיהיו ארבעה שערים ומעלה, אתם מסמנים 2. יוצאים לדרך.

משחק 19 (שישי): אנדר/אובר מיינץ - נירנברג 3.20, 1.90, 2.45

מיינץ מוצאת את עצמה אחרי 13 מחזורים מדורגת במקום השני בגרמניה, כשבכל המשחקים שלה היא לא סיימה בתיקו. הקבוצה הצנועה חגגה 2:3 גדול במחזור האחרון על חשבון מנשנגלדבאך, וכל השאלה כעת היא אם היא תשמור על היציבות שאפיינה אותה בפתיחת העונה כדי להישאר בחלק העליון. נירנברג לעומתה מדורגת עשירית ומגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים לבאיירן מינכן וקייזרסלאוטרן.

במשחקיה של מיינץ הובקעו עד היום 36 שערים (ממוצע של 2.76 שערים למשחק) בעוד אצל נירנברג הובקעו 39 שערים (ממוצע של שלושה שערים למשחק). אין ספק שמשחק שחון לא יהיה לנו כאן, וההתלבטות היא בעיקר בין X ל-2.

ההימור: X

משחק מספר 55 (שבת): אנדר/אובר הפועל עכו - הפועל באר שבע 3.05, 1.90, 2.55

איזו עונה חלומית עוברת על הפועל עכו, שלא מפסיקה להפציץ רשתות, למרות שמכבי פתח תקוה כבר למדה את העסק, סגרה את המשחק היטב ועצרה אותה עם 1:1 במחזור האחרון. הפועל באר שבע הסתפקה ב-0:1 על הפועל אשקלון במחזור האחרון כדי לעלות לחלק העליון בטבלה כשהיא נמצאת כעת במקום השישי.

עכו כבשה עד היום לא פחות מ-22 שערים (מקום שלישי בליגה), כאשר במשחקיה הובקעו בסך הכל (ממוצע של 3.27 שערים למשחק). אצל הפועל באר שבע המצב הוא קצת שונה כאשר שחקניו של ניר קלינגר כבשו 13 שערים ובמשחקי הקבוצה הובקעו בסך הכל 24 שערים (ממוצע של 2.18 שערים למשחק). אנחנו הולכים על כמות מאופקת של שערים.

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully