וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: פדרר ניצח 6:7, 3:6 את סודרלינג

השוויצרי סיים את בית ב' עם מאזן מושלם והבטיח את העלייה לחצי הגמר. גם אנדי מארי עלה לאחר 2:6, 2:6 על דויד פרר

מחזור המשחקים השלישי בבית ב' בטורניר סיכום השנה של עונת ה-ATP התחיל היום (חמישי). רוג'ר פדרר ניצח 6:7, 3:6 את רובין סודרלינג וחתם את שלב הבית עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות, לעומת השבדי שניצח רק משחק אחד ואיבד סיכוי מעשי להמשיך לחצי הגמר. בהמשך ניצח אנדי מארי 2:6, 2:6 את דויד פרר, הבטיח את המקום השני בבית ואת העלייה לחצי הגמר בעוד הספרדי סגר טורניר שלם ללא ניצחון.

פדרר - סודרלינג 6:7, 3:6

אם יש שחקן שהפנומן השוויצרי אוהב לשחקן מולו זהו רובין סודרלינג. לפדרר היה מאזן של 14 ניצחונות מול הפסד בודד נגד השבדי, שדווקא ניצח אותו ברולאן גארוס השנה. הפעם, RF לא השאיר לו סיכוי ודרס אותו 6:7, 3:6 בדרך להעפלה חלקה לחצי הגמר. סודרלינג איבד כמעט כל סיכוי לעלות וזקוק לנס במשחק של מארי מול פרר.

פדרר פתח את המשחק טוב מאוד והצליח להשיג שבירה מוקדמת בדרך ל-2:4, אך השבדי הצליח להשיג שבירה בחזרה ואיזן ל-4:4. השניים הלכו לשובר שוויון, שם גילה פדרר עליונות והצליח לנצח 5:7. המערכה השנייה הייתה פחות שקולה, לאחר שפדרר השיג שבירה אחת בדרך ל-3:6 במערכה השנייה וניצחון במשחק כולו.

פדרר אמר בסיום: "אני מאושר שהצלחתי להגיע ולשחק היום כל כך טוב נגד שחקן מצוין, שנמצא בכושר טוב. לא רציתי להתעסק בחישובים לפני המשחק, רק רציתי לבוא ולשחק הכי טוב שאני יכול. להפסיד אף פעם לא אמור להיות פתרון לניצחון בטורניר. לכן אני שמח שניצחתי בכל שלושת המשחקים בצורה חלקה ולא ביזבזתי אנרגיה מיותרת. אני משחק מצוין ושמח לעלות לחצי הגמר".

מארי - פרר 2:6, 2:6

לא רבים נתנו סיכוי לספרדי, המדורג שביעי בעולם, להוציא משהו מהבית הקשה אליו הוגרל. בטח ובטח כשזה על המשטח המהיר באולם ה-O2. אמרו וצדקו. אנדי מארי ניצח את הספרדי 2:6, 2:6 והבטיח את המקום השני בבית ואת העלייה לחצי הגמר, בעוד הספרדי סוגר את הטורניר ללא ניצחון.

פרר פתח בצורה אגרסיבית והצליח להשיג שבירה בדרך ל-0:2 מהיר, אך מארי התעורר, שבר פעמיים ברציפות ועלה ל-2:4 מול הקהל הביתי הנלהב. מארי המשיך לשלוט בקלות בקצב העניינים וזכה במערכה הראשונה 2:6. גם המערכה השנייה לא הייתה שקולה מדי והסתיימה עם שתי שבירות של הבריטי ובתוצאה זהה, 2:6.

עדכון ראשון: 17:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully