וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הביסה 1:4 את מנשנגלדבאך

שחקניו של קלופ שמרו על יתרון שבע נקודות מהמקום השני אחרי ניצחון במפגש הקצוות. שאלקה הושפלה בקייזרסלאוטרן 5:0

ארבעה מחזורים לפגרת החורף ובליגה הגרמנית נראה שפרט לפסגה, צפויים עוד הרבה שינויים וחילופי מקומות בטבלה הצפופה. אלא שלגבי דבר אחד יש בהחלט יציבות, כשבורוסיה דורטמונד ממשיכה לנצח ולהשאיר את היריבות שלה מאחור, כשהפעם שחקניו של יורגן קלופ הסתדרו מצוין עם האחרונה בטבלה, בורוסיה משנגלדבאך, וניצחו אותה 1:4.

המחזור ה-14 בבונדסליגה יצא לדרך ביום שישי עם משחקה של השנייה בטבלה מיינץ נגד נירנברג. מיינץ עדיין במרחק שבע נקודות מהמקום הראשון אחרי 0:3 על נירנברג. אלמוג כהן ישב על ספסל נירנברג, אך לא שותף כמחליף.

ביום שבת גברה באיירן מינכן באליאנץ ארינה 1:4 על פרנקפורט ונמנעה מכניסה לסחרור לפני פגרת החורף המתקרבת. לברקוזן השלישית סיימה ב-2:2 דרמטי את משחק החוץ שלה בהופנהיים, בעוד שאלקה חזרה לחטוף בראש והובסה בצורה מביכה 5:0 בקייזרסלאוטרן.

מיינץ - נירנברג 0:3

הקבוצה המפתיעה של העונה הצליחה לגלות הרבה אופי במחזור האחרון כשחזרה פעמיים מפיגור בדרך ל-2:3 בחוץ מול מנשנגלדבאך והשיגה ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים רצופים וארבעה בחמשת המחזורים האחרונים. הפעם, האדומים של תומאס טוכל, שחזרו למקום השני בליגה, לא נזקקו לקאמבק מדהים, אלא השיגו ניצחון ראוי ומוצדק. נירנברג, שפתחה לא רע את העונה ונחשבה לאחת ההפתעות של הליגה, ספגה תבוסה שלישית רצופה, והקבוצה של דייטר הקינג מאבדת גובה לפני פגרת החורף. אלמוג כהן ישב על ספסל נירנברג אך לא שותף, וראה את המארחת עולה ליתרון של 0:1 בדקה ה-27 משער של אנדרה שרלה הצעיר. התוצאה נשמרה עד למחצית, אולם פתיחת המחצית השנייה הייתה של מיינץ, שעלתה ל-0:2 בדקה ה-54 משער של המקדוני ביקולצ'ה נובסקי, והבטיחה מעשית את הניצחון. בדקה ה-86 המארחים עלו ל-0:3 ומי שקבע את תוצאת המשחק היה הגרמני ממוצא טוניסאי סמי אלאגי.

באיירן מינכן - פרנקפורט 1:4

בששת המשחקים האחרונים שלה בליגה ניצחה האלופה בבית ולאחר מכן סיימה בתיקו במשחק החוץ. הרצף הזה נמשך גם במחזור ה-14, כשבאיירן הצליחה להתגבר על פרנקפורט באליאנץ ארינה ולהרגיע קצת את הרוחות אחרי האולטימטום שהוצב ללואיס ואן חאל ושחקניו. 10 נקודות מארבעת המשחקים עד פגרת החורף דרשה ההנהלה, ושלוש כבר יש לבאיירן, שתנסה במשחק הבא מול שאלקה להשיג לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים ואולי להתקדם מעבר למקום החמישי.

פרנק ריברי פתח בקישור ההתקפי של באיירן לצד בסטיאן שווינשטייגר, טוני קרוס ותומאס מולר, אבל דווקא הקשר האחורי אנטולי טימושצ'וק העלה את המארחים ליתרון עם בעיטה חדה בשמאל מ-15 מטרים בדקה ה-29. ארבע דקות לאחר מכן הדהימה פרנקפורט את האוהדים הבווארים עם שער שוויון, כשמי אם לא תאופניס גקאס היווני כבש מקרוב את ה-12 שלו העונה, אחרי שנגח בניסיון ראשון לקורה. השוויון החזיק מעמד עד לדקה ה-59, אז מולר הוסיף לבישול שלו גם שער ושתי דקות לאחר מכן מריו גומז קבע 1:3. מי שסגר את מסכת השערים הוא זה שגם פתח אותה, כשטימושצ'וק נעץ את הרביעי שתי דקות לסיום.

הופנהיים - לברקוזן 2:2

שחקניו של יופ היינקס רצו להוכיח כי התיקו מול באיירן מינכן היה רק מהמורה מבחינתם, אך רשמו תיקו נסף במשחק החוץ בהופנהיים. לברקוזן המשיכה ליהנות מכושר נפלא של סידני סאם וארתורו וידאל, רק שהפעם גם יתרון של שני שערים לא הספיק לה כדי לנצח. כבר בדקה השמינית סאם הפציץ מרחוק את הראשון של לברקוזן, ושתי דקות לאחר מכן וידאל הצ'יליאני הכפיל את התוצאה מהנקודה הלבנה. הופנהיים צימקה מנגיחה של ודאד איביסביץ' בדקה ה-38, לחצה ולחצה ובתוך תוספת הזמן השיגה פנדל, אותו ניצל המחליף האיסלנדי גילפי סיגורדסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קייזרסלאוטרן - שאלקה 0:5

שני ניצחונות בשלושה משחקי ליגה, 0:3 מרשים על ליון בליגת האלופות וחמישה שערים של ראול בשלושת המחזורים האחרונים. אז שאלקה התאוששה? ממש לא. הקבוצה של פליקס מגאת' חזרה לסורה עם יכולת עלובה במגרשה של קייזרסלאוטרן ונותרה במצב מסובך בתחתית. כבר בדקה השמינית כדור קרן של כריסטיאן טיפרט ננגח פנימה מראשו של הקרואטי סרדאן לאקיץ'. אותו טיפרט הגביה כדור קרן נוסף בדקה ה-39, וזה שוב הסתיים ברשת של מנואל נוייר, הפעם מראשו של מרטין אמדיק, בלמה של דורטמונד לשעבר. הטבח טיפרט היה חתום עם בישול שלישי בדקה ה-56, כשלאקיץ' השלים צמד עם בעיטה מ-16 מטרים. איבו איליצ'ביץ' הצטרף לחגיגה עם שער בפנדל בדקה ה-76, ויאן מוראבק חתם חמישייה בדקה ה-88. עם סיום המחזור, שאלקה עלולה למצוא עצמה שוב מתחת לקו האדום.

דורטמונד - מנשנגלדבאך 1:4

פשוט מדהים מה שקורה העונה עם בורוסיה דורטמונד, כשהבועה הזו מסרבת להתפוצץ. נהפוך הוא, שחקניו של יורגן קלופ ממשיכים לדהור קדימה כשגם הערב הם ניצחו בדרך הבטוחה לאליפות החורף בגרמניה. מי שסבלה הפעם מנחת זרועה היא האחרונה בטבלה, בורוסיה מנשנגלדבאך, שהתקשתה לאיים על המוליכה.

מאז המחזור הראשון, בו הפסידה דורטמונד 2:0 ללברקוזן, ניצחו הצהובים-שחורים את כל משחקי הליגה פרט לתיקו אחד בלבד וגם הערב הם גילו דומיננטיות. בדקה ה-33 הגיע הראשון והמפתיע של האורחים, כשפטריק הרמן בישל למרקו ראוס, שבעט מחוץ לרחבה. אלא שעד המחצית, דורטמונד כבר חזרה לעניינים והשוותה ל-1:1 אחרי שנבן סובוטיץ' נגח פנימה.

המחצית השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של המארחים, כשבדקה ה-52 שינג'י קגוואה הישווה אחרי בישול של מריו גוצה. דורטמונד המשיכה ללחוץ ורבע שעה לסיום לוקאס באריוס סידר לקווין גרוסקרויץ את השלישי ועל האחרון היה חתום באריוס עצמו כשזכה לבישול של אנטוניו דה סילבה.

משחקים נוספים:

המבורג - שטוטגרט 2:4
להמבורג: פיוטר טרוכובסקי (3), ג'ונתן פיטרויפה (29), מלאדן פטריץ' (36), רוד ואן ניסטלרוי (60). לשטוטגרט: צ'יפריאן מאריקה (9), כריסטיאן גנטנר (46)

האנובר - פרייבורג 0:3
להאנובר: יאן שלאודרף (15), דידייה יא קונאן (73), מיק האנקה (89)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully