וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: לאייל לחמן יש גם התקפה

הפועל רעננה ספגה שער שני העונה, אבל ניצחה 1:2 את מכבי ב"ש וטיפסה למקום השני. כפ"ס ניצחה 0:1 את מכבי הרצליה

המחזור ה-12 של הליגה הלאומית הציג כמה משחקים מסקרנים כבר ביום שישי, כשבמוקד אירחה מוליכת הטבלה הפועל כפר סבא לקרב צמרת את החמישית מכבי הרצליה, שלא הצליחה לעצור את המומנטום של תומר קשטן ושחקניו. במשחק טוב וקצבי ניצחה כפר סבא 0:1 משער יפהפה של עומרי רון, ורשמה ניצחון שישי רצוף. עירוני רמת השרון לא הצליחה לשמור מרחק מהכפר סבאים, ואיבדה נקודות בבת ים, כשנפרדה מיריבתה ב-1:1. מי שטיפסה למקום השני היא הפועל רעננה, זו עם ההגנה האימתנית בליגה, אחרי ששחקניו של אייל לחמן ספגו היום שער שני העונה ובכל זאת ניצחו 1:2 את מכבי באר שבע.

בני לוד אירחה באיצטדיון בראשון לציון את סקציה נס ציונה, והשתיים נפרדו בתיקו 0:0. מכבי אחי נצרת ממשיכה במסע שלה קדימה אל מעלי הטבלה ובשבת היא גברה 1:3 על שכנתה, הפועל נצרת עילית.

הפועל כפר סבא - מכבי הרצליה 0:1

מאות הצופים בכפר סבא ראו משחק טוב וקצבי, בין שתי קבוצות שרוצות לנצח, וקיבלו תמורה מלאה לכספם. המוליכה כפר סבא הגיעה עם חמישה ניצחונות רצופים ובריחה בצמרת, כשההפסד האחרון של הירוקים היה לפני יותר מחודש, בבית לעירוני רמת השרון. הירוקים תקפו ללא הרף את שער הרצליה, ופטריק דופלה הגיע למספר מצבים ברחבה של אבי איבגי, אולם לא היה מדויק ובחלק מהמקרים הגנת האורחים הסתדרה עמו. במחצית השנייה התקפה של כפר סבא נגמרה בבעיטה אדירה של עומרי רון למשקוף, וגם בדקה ה-86 שלח בן מלכה בעיטה אדירה מהאוויר הישר למשקוף של שער הרצליה, מה שהגביר עוד יותר את תסכול המארחים. אבל בדקה ה-87 הצדק נעשה. עומרי רון השתלט על כדור טועה בקצה הרחבה של הרצליה, ושלח בומבה לרשת העליונה, קבע 0:1 לכפר סבא והעניק לה שלוש נקודות מתוקות, לא לפני שהיראקלי ג'פרידזה מהרצליה החמיץ הזדמנות להשוות. מכבי הרצליה, שגם לה שאיפות להעפיל ליגה, צברה שבע נקודות בארבעת המשחקים האחרונים, וככה יהיה לה קשה להתמודד על כרטיס לליגת העל.

עירוני בת ים - עירוני רמת השרון 1:1

האורחים מהשרון לא הצליחו לעמוד בקצב של המוליכה כפר סבא, ואיבדו נקודות במרדף אחרי הירוקים. הקבוצה של מומי זפרן עדיין ללא הפסד העונה וספגה רק שישה שערים, אבל עתה הפער בינה לבין המוליכה גדל. בעונה שעברה עירוני בת ים ניצחה את רמת השרון בחוץ במפגש הראשון ביניהן, השני הסתיים בתיקו ואילו בפלייאוף העליון הייתה זו רמת השרון שיצאה עם ידה על העליונה. הפעם הם נפרדו בתיקו, כשבת ים הוליכה במחצית הראשונה, ועלתה ל-0:1 בדקה ה-26 לאחר שליאב פרנקו הצעיר הקשית מעל הגנת רמת השרון, ומצא את משה אבוטבול שמעשרה מטר שיגר כדור מדויק לפינה. בדקה ה-83 רפי עמוס מבת ים פספס כדור מול שער ריק, ובהתקפה שלאחר מכן נפסק כדור חופשי לזכות רמת השרון. תומר תייר הסית את הכדור לכיוונו של זיו כבדה, שבעט כדור חזק אותו הצליח שוער בת ים קובי שאלו להדוף, על הריבאונד עט עמיר נוסבאום ואיזן ל-1:1.

בני לוד - סקציה נס ציונה 0:0

ארבעה ימים לפני שהיא מגיעה לאצטדיון בראשון לציון כדי ליטול חלק במשחקי חצי גמר גביע הטוטו של הלאומית, סקציה נס ציונה התארחה שם אצל בני לוד, שמגרשה לא אושר. נס ציונה כבר ניצחה במגרש הזה את ראשון לציון, אבל לא הצליחה להשיג ניצחון ליגה שני ברציפות כדי לצמצם את הפערים מהמוליכות. שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה בגביע הטוטו וחילקו ביניהן את הניצחונות, אך הפעם הם חילקו רק את הנקודות ונפרדו ב-0:0.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מכבי אחי נצרת - הפועל נצרת עילית 1:3

מכבי אחי נצרת ממשיכה במסע הבריחה שלה מהאיזור המסוכן בליגה הלאומית, ועם מינוס תשע הנקודות שאיתו היא פתחה את העונה, היא בוודאי יודעת שמצבה יכול היה להיות טוב יותר. בכל מקרה, הקבוצה ממשיכה לשים את הצרות הקודמות בצד, ובשבת היא התרכזה בניצחון על שכנתה הצפונית, שכבר הובילה משער של איסלאם כנעאן דקה למחצית. היתרון של נצרת עילית הושג על אף ששלוש דקות קודם לכן אמיר עבו עראר הורחק והשאיר את האורחים בעשרה שחקנים.

אחי נצרת לא הרימה ידיים והחלה ללחוץ, כשתוך עשר דקות היא אף כבשה שלושה שערים. זה התחיל עם שער שוויון של אחמד עאבד בדקה ה-60, המשיך עם שער נוסף של רותם שמול חמש דקות לאחר מכן, ושמול היה גם השחקן שנעץ את השלישי של נצרת, שעולה ל-12 נקודות ולמקום ה-11. נצרת עילית נמצאת בצרות גדולות הרבה יותר כשהיא שרויה במקום האחד לפני אחרון עם ניצחון אחד בלבד וחמש נקודות.

מכבי באר שבע - הפועל רעננה 2:1

עד כמה שזה מפתיע ואפילו מצחיק, השער השני שסופגת הפועל רעננה מגיע רק במחזור ה-12. אחרי שהראשון נכבש בפנדל לחובתה, כעת מגיע שער שדה ראשון ומי שחתום עליו הוא ינון ברדה. ההגנה האימתנית של הקבוצה מהשרון התגברה על שתי תוצאות ה-0:0 האחרונות שהשיגה ורשמה ניצחון ראשון מזה שלושה שבועות.

שחקניו של אייל לחמן פתחו טוב כשאבי כנפו כבש את שער היתרון בדקה ה-42 ורן כהן המצוין הכפיל בדקה ה-50. ינון ברדה כאמור כבש את השער לבאר שבע בדקה ה-65. רעננה עולה למקום השני ועוקפת את עירוני רמת השרון, בעוד באר שבע נמצאת כעת במקום ה-12 ומשלימה משחק תשיעי רצוף ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully