וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלו דואג לשמור על המנג'ר שלו

חלוצה של צ'לסי מגיב לביקורות על קרלו אנצ'לוטי: "הוא לא מעביר את הלחץ אל השחקנים. לא היה לנו ספק שהוא יישאר"

הניצחון על ז'ילינה ביום שלישי הוסיף אולי מעט לביטחון של צ'לסי, אבל באנגליה ממשיכים לעסוק בשאלת עתידו של קרלו אנצ'לוטי אחרי שני ההפסדים האחרונים לסנדרלנד ובירמינגהאם. מי שיוצא להגנת המאמן האיטלקי הוא סלומון קאלו, שמנסה להסביר מה עבר בשבועות האחרונים על האלופה האנגלית גם לאחר עזיבת עוזר המאמן, ריי ווילקינס.

"המנג'ר מגן על השחקנים וזה חשוב", הסביר החלוץ מחוף השנהב. "כשאתה משחק בצ'לסי ואתה לא מנצח שני משחקים, וגם כשהקבוצה נמצאת בלחץ, אתה לא רוצה שהשחקנים יפחדו. כשאתה מפחד זה קשה להופיע, ומה שטוב אצל קרלו זה שיש לו את האמונה שהכל יסתדר אם נעבוד קשה ונתאמן היטב".

קאלו מזכיר גם כי צ'לסי סבלה ממשבר במהלך השנה שעברה, ואמר: "בשנה שעברה היו לנו זמנים קשים גם כן, אבל קרלו נשאר רגוע ולא שינה דבר. לאחר מכן זכינו בשני תארים. הוא רגוע גם עכשיו. הוא מביא את האמונה העצמית שמונעת לחץ מהקבוצה וזה טוב מבחינתנו".

על עתידו של אנצ'לוטי על רקע הדיווחים כי הוא עשוי להתפטר, הוסיף קאלו: "אף פעם לא היה לנו ספק שהמנג'ר יישאר. אני לא חושב שכשמפסידים בשני משחקים, המנג'ר צריך להיות בלחץ. אנחנו עדיין ראשונים בליגת האלופות ובליגה, והמנג'ר הראה שהוא יכול לזכות באליפות מכיוון שעשינו את זה בשנה שעברה. אנחנו קבוצה גדולה וכל קבוצה רוצה לנצח את צ'לסי, כך שאנחנו צריכים להיות סבלניים. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לשחק ברמות הגבוהות וזו הרמה שהראינו בתחילת העונה, אבל קרלו חשוב לנו. הוא לא מעביר את הלחץ אל השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully