וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד שעשוע חתם עד סוף העונה בקרית טבעון

25.11.2010 / 13:05

הקבוצה מהלאומית, שנחלשה אחרי מעברו של דרו האוסמן למכבי חיפה, צירפה את הרכז, שפתח את העונה במכבי ראשל"צ

הפועל קרית טבעון החתימה את עודד שעשוע (1.86 מטר, 28). אחרי שפתחה הקבוצה מהלאומית עם חמישה ניצחונות והפסד אחד והועבר ממנה שחקנה המצטיין, דרו האוסמן למכבי חיפה, נחלשה טבעון שסובלת מפציעתם של שני כוכביה, קובי אייזיק והזר רודני ווב.

נוכח הסגל הקצר והצורך ברכז לצידו של בר טימור במקומו של דרו האוסמן, הוחתם כאמור שעשוע עד לסוף העונה. שעשוע פתח את העונה במדי מכבי ראשון לציון ובעונה שעברה הוא שיחק בעירוני נהריה (תשע נקודות, 3.3 אסיסטים ו-2.2 חטיפות בממוצע למשחק). בעבר שיחק שעשוע, שגדל בעירוני רמת גן, גם בהפועל תל אביב, עירוני אשקלון ונבחרות הנוער והעתודה של ישראל.

"אנו שמחים מאוד ששחקן ברמה של שעשוע מגיע לטבעון והציפייה היא שהוא יחבר אותנו וישדרג אותנו", אמר עופר רחימי, מאמן טבעון. "אני מודה לג'ף רוזן ולהנהלות חיפה וטבעון על הנכונות והמאמץ. אני מאמין שיחד עם בר טימור נמוצב כבעלי אחד מהקווים האחוריים החזקים הליגה".

ארנון שירן סגן יושב ראש מכבי חיפה: "המחויבות שלנו לטבעון אינה מתבטאת רק בקידום שחקנים אלא גם בשמירה על רמה מקצועית קבוצתית גבוהה ולכן כשנוצר הצורך בחיזוק הקבוצה עקב העברתו של דרו האוסמן למכבי חיפה ופציעת מספר שחקני מפתח, ג'ף רוזן לא היסס ואני שמח שהצלחנו להביא לטבעון שחקן ליגת על לגיטימי כמו עודד שעשוע ובטוחני שעימו הקבוצה תמשיך להיות גורם משמעותי בצמרת הגבוהה של הלאומית. הבאתו של שעשוע גם תסייע בקידום השחקנים צעירים בקבוצה שיוכלו ללמוד ממנו וליהנות מנסיונו הרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully