וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "צריך ללמוד מטעויות העבר"

25.11.2010 / 12:35

מאמן מכבי תל אביב הזהיר מנקיטת צעדים חפוזים: "חשוב לשמור על השפיות, אני ואבי עושים הכל כדי למצוא את הפתרונות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) אימון נוסף לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום שני. אלירן עטר, הפצוע בשרירי הבטן ודור מלול שסובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי השלימו אימון מלא אך שניהם עדיין בספק גדול לקראת המשחק. במהלך האימון תורגל יואב זיו כמגן ימני, בעוד שבקישור מסתמן שיובל אבידור יפתח במקומו של עטר באגף שמאל, לצידם של גל אלברמן, ג'יבריל סידיבה וג'יזרמו ישראלביץ', כשגם האריס מדוניאנין צפוי לאבד את מקומו בהרכב.

מי שדיבר הפעם עם התקשורת היה יוסי מזרחי, שהתייחס לביקורות שהוטחו בקבוצה השבוע: "הביקורות ברובן הן מוצדקות, גם אנחנו ציפינו מהקבוצה שתיראה יותר טוב, אבל הבעיה שלנו בכדורגל הישראלי היא שאנחנו אוהבים לעשות סיכומים מדי שבוע, אלא שכדורגל זו ריצת מרתון לאורך זמן, ובריצה הזאת יש עליות וירידות. הדרך שבה חלק מהתקשורת מעבירה ביקורת לא הוסיפה כבוד לא לתקשורת ולא לכדורגל הישראלי".

"כשהגעתי למכבי לסיטואציה הזאת ידעתי שיהיו רגעים קשים", המשיך מזרחי. "זה בכלל לא מרגש אותי. זה אפילו לא מעצבן אותי. מה שהרבה יותר מעסיק אותי זה איך הקבוצה נראית על המגרש. עדיין לא המציאו תרופה בכדורגל חוץ מניצחון בליגה כדי לצאת מהמצבים האלה וזה מה שאנחנו צריכים לעשות. אנחנו צריכים להחזיר את השקט ואת האמונה ולהוריד את הלחץ מהשחקנים. יש לנו שחקנים טובים, האמנו בהם לאורך כל הדרך, וצריך להוריד להם טיפה את המשקולות מהרגליים והכל יהיה בסדר".

כשנשאל על העובדה שלא נערכו שינויים בסגל עד כה אמר מזרחי: "ככה כל מועדון צריך להתנהל, ואם לא נתנהל בדרך הזאת זה יוביל לדברים הרבה יותר גרועים, והיו לזה דוגמאות בעבר. החכמה של המועדון היא ללמוד מהטעויות של השנים הקודמות, ולשמור על שפיות. מצד אחד מדברים על התקציב הגבוה של מכבי ועל הסגל העמוק שלנו, ומצד שני מבקרים אותנו כשאנחנו משתמשים בו. אז מתי נשתמש בסגל עמוק? כשהקבוצה לא משחקת כפי שאנחנו רוצים, ואז אנחנו מנסים לשנות דברים נקודתיים פה ושם".

על הבעיות המקצועיות של הצהובים אמר מזרחי: "יש לי הסברים, אבל אני לא פרשן, אני מאמן. גם אני וגם אבי עושים את כל מה שאנחנו יכולים כדי למצוא את הפתרונות. הקבוצה לא מבקיעה מספיק שערים, וזו הנקודה העיקרית כי אם היינו מבקיעים עוד חמישה או שישה שערים לא היו עושים סיפור מכל מה שקורה. חסרות לנו עוד שלוש-ארבע נקודות כדי להיות במצב בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully