וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "אם הייתה לנו תשובה לא היינו במאזן כזה"

במיאמי מתקשים להבין את הסיבות למשבר גם אחרי ההפסד לאורלנדו. ואן גנדי: "כולם מדברים על ההיט, הם רק עוד קבוצה"

המשבר של מיאמי הגיע הלילה (בין רביעי לחמישי) לשיא חדש, כשסוללת הכוכבים בראשותו של לברון ג'יימס הפסידה בפעם השלישית ברציפות, הפעם 104:95 לאורלנדו, צנחה למאזן של 7:8, הידרדרה עד המקום השישי במזרח ונאלצה לראות את שכנתה לפלורידה חוגגת נקמה על התבוסה במפגש הקודם ביניהן.

ההיט אובדי העצות, שקלעו רק 4 מ-18 מחוץ לקשת וראו את דווין וויד מקרטע לעוד משחק איום עם 6 מ-21 מהשדה, לא התייחסו לשמועות הגוברות והולכות על מעמדו המתערער של אריק ספולסטרה, ולהערכות שהטריו המדובר של הקבוצה יבקש מפט ריילי לשחזר את הצעד שביצע לפני חמש שנים אז ירד מכס הנשיא והחליף את סטן ואן גנדי בעמדת המאמן, חילוף שהוביל את הקבוצה לאליפות בסיום אותה עונה.

"אין ספק שאנחנו נמצאים בתקופה קשה", הודה ספולסטרה בסיום. "החבר'ה רוצים לעשות את השינוי, והם נלחמים כמו שצריך, אנחנו פשוט צריכים לעשות את זה כחלק מתהליך". לברון ג'יימס, שקלע 25 אך חילק 4 אסיסטים בלבד, הוסיף: "אם הייתה לנו תשובה למצב שלנו עכשיו לא היינו נמצאים במאזן כזה. אומנם אנחנו רחוקים רק כמה משחקים מהמקום הראשון, אבל קרובים יותר למקום השמיני".

ואן גנדי, שרתח לפני המשחק על דבריו של פיל ג'קסון שהעריך שייתכן שריילי יעשה לספולסטרה את מה שעשה לואן גנדי ואמר על מאמן הלייקרס: "אין לו שום מושג מה הלך אז במיאמי, מפתיע שלמרות כל השנים בהן הוא מאמן בליגה הזאת אין לו שום ידע או תובנות לגבי מה שמתרחש בה", לא ריחם גם על מיאמי ותקף: "מדהים לגלות איך במשחק מול ההיט פתאום מגיעה כמות כפולה של קהל. זה כאילו שהם הקבוצה היחידה בליגה. אפשר היה לחשוב שאנחנו בסדרת הגמר עם כל התקשורת שהגיעה לכאן. כולם מדברים רק על מיאמי, אבל מבחינתי הם רק עוד קבוצה".

"אנחנו אחת הקבוצות שלא מדברים עליהן", אמר ג'מיר נלסון, שכיכב בקלאץ' וסיים עם 17 נקודות ו-14 אסיסטים. "אנחנו מבינים שכולם מתעסקים עם מיאמי, לטוב ולרע, וגם עם בוסטון, והן מקבלות יותר תשומת לב, אבל זה בסדר גמור מבחינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully