וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "לשחק עם עין אחת נגד נדאל זה לא מספיק"

הסרבי סבל מכאבים בעינו והסביר זאת כסיבה להפסדו לספרדי, שהתקרב לחצי הגמר. נדאל: "זה ניצחון חשוב מאוד עבורי"

רפאל נדאל מתקרב לחצי גמר טורניר המאסטרס כשהניצחון החשוב שלו הגיע אתמול (רביעי) על נובאק דג'וקוביץ', ששוב קפא מול השור הספרדי והפסיד 7:5, 6:2. לזכותו של הסרבי יש לומר כי הוא סבל מבעיה בעינו.

"לשחק עם עין אחת, במיוחד נגד נדאל, זה לא מספיק", אמר דג'וקוביץ', שתיאר את הכאב בעינו כ"מרגיז". "אני מרגיש חולה אם להיות כנה. זה לא יאמן שזה קורה לי מכיוון שזה לא קרה לי אף פעם בחיים. הרגשתי נהדר. העין הימנית שלי גורתה וממצב של 5:5 לא יכולתי לשחק. לא יכולתי לראות את הכדור, במיוחד בחזרה שלו. זה היה נורא והוציא אותי משליטה. לצערי שזה קרה במשחק מאוד חשוב וברגע מאוד חשוב".

מי שיכול להגיע רגוע למשחק האחרון בשלב הבתים של הטורניר הוא כאמור נדאל, שכמעט הבטיח בוודאות את מקומו בשלב הבא. "אני מצטער בשביל דג'וקוביץ'", אמר הספרדי. "שאלתי אותו ליד הרשת מה קרה. זה נראה כאילו משהו נכנס לו לעין. אחרי זה הוא לא ראה את הכדור טוב. אני בטוח שזה ניצחון חשוב מאוד עבורי בבית מכיוון שאני נמצא בעמדה טובה, לא?".

כעת לדג'וקוביץ' ותומאס ברדיך יש ניצחון אחד, בעוד לאנדי רודיק נקי מניצחונות. היום (16:00, ESPN) רוג'ר פדרר פוגש את רובין סודרלינג ואנדי מארי ישחק ב-22:00 נגד דויד פרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully