וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמביאסו: "עכשיו אנחנו יכולים להתרכז בליגה"

באינטר מקווים לצאת לדרך חדשה, אחרי ההעפלה לשמינית. מגאת' מבטיח אלופות גם בשנה הבאה. פרגוסון מחבק את רוני

המחזור החמישי בליגת האלופות נערך הערב (רביעי) כאשר תמונת העולות התבהרה כמעט לגמרי. אלופת אירופה ואיטליה, אינטר, ניצחה בקושי את אלופת הולנד, טוונטה, 0:1 בסן סירו והבטיחה את מקומה בשמינית הגמר. כמו טוטנהאם, שהביסה בוויט הארט ליין את ורדר ברמן 0:3 וגם עלתה לשלב הבא. טוונטה הבטיחה את מקומה בשלב 1/16 בליגה האירופית, בעוד ברמן הודחה מהמשך המשחקים.

"זו הפעם הראשונה שלנו בליגת האלופות, זה הישג גדול", אמר חלוץ הספרס פטר קראוץ' בסיום הניצחון. "כמובן שאנו לא מסתפקים רק בכך אלא רוצים לעשות חיל גם בסיבובים הבאים. אני חושב שהם באו להתגונן, כך שהשער הראשון שבא מוקדם היה חשוב מאוד עבורנו. זה היה נוח מאוד אחריו".

"הניצחון הזה חשוב מאוד עבורנו", אמר אסטבן קמביאסו, כובש שער הניצחון עבור אינטר, "בגלל שלאחרונה היו לנו כמה תוצאות רעות. אבל עכשיו, אחרי שהעפלנו לשלב הבא, אנחנו יכולים להתרכז כעת בליגה ובגביע העולם לקבוצות. ידענו מה אנחנו שוווים. אנחנו מקווים שהתוצאה הזו תרגיע אותנו, ועכשיו נחזור לכושר טוב".

מאמן טוונטה מישל פרודום היה מאוכזב מההפסד: "שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה, אפילו היו לנו כמה הזדמנויות להבקיע אבל לא ניצלנו אותן. רצינו להישאר באירופה אחרי הכריסמס וזה היה סיפוק אדיר עבורנו ועשינו את זה, אבל תמיד יש לנו את ההרגשה שהיינו יכולים לעשות יותר".

ראול: "אנחנו כמו קבוצה חדשה לגמרי"

במסגרת בית ב', הבית של הפועל תל אביב, הביסה שאלקה 0:3 את ליון. הקבוצה הגרמנית מדשדשת בליגה, אבל באלופות היא כבשה את המקום הראשון בבית, ובמשחק הבא שלה, נגד בנפיקה, תנסה להבטיח את הבכורה, לאחר שכבר הבטיחה את העלייה. ליון, שגם עלתה מכיוון שהיא מוליכה על פני בנפיקה בהתמודדויות ביניהן, תנסה לנצח את הפועל תל אביב בסטאד דה ז'רלן, ולמעידה של שאלקה בבנפיקה.

"זה בדיוק סוג המשחק שרצינו שיהיה, לשלוט באגפים", אמר בסיום מאושר מאמן שאלקה, פליקס מגאת'. "היינו במשחק היישר משריקת הפתיחה. נחשבנו ל'מתים' במשך תקופה, אבל עכשיו אני יכול לומר שאנחנו נהיה בליגת האלופות גם בשנה הבאה. זו הצלחה גדולה עבורנו. ההגנה שלנו הרבה יותר יציבה מבעבר".

"היה לנו משחק טוב מאוד", אמר ראול בסיום. "אנחנו כמו קבוצה חדשה לגמרי והיינו צריכים זמן להתרגל אחד לשני, אך אנחנו צוברים הרבה ביטחון מיום ליום".

פרגוסון: "לרוני יש הרבה אומץ"

בבית ג', מנצ'סטר יונייטד ניצחה את גלזגו ריינג'רס 0:1 מפנדל של ווין רוני, אבל היא עדיין לא הבטיחה את המקום הראשון בבית, כאשר היא מובילה על ולנסיה בשלוש נקודות (13 ליונייטד), כיוון שהשתיים תתמודדנה ביניהן במשחק האחרון בשלב הבתים, בראשון השדים האדומים ניצחו 0:1 במסטאייה. ולנסיה היכתה בבורסאספור המסכנה 1:6, וגם הבטיחה את מקומה בשלב הבא, ריינג'רס תמשיך לליגה האירופית, בעוד הטורקים, עם 0 נקודות ומאזן מחפיר של 15:1, לא יגיעו לשום מקום כבר.

ווין רוני שב להרכב הפותח של השדים וכבש את שער הניצחון בפנדל, אלכס פרגוסון הילל אותו: "צריך הרבה מאוד אומץ כדי לקחת פנדל במצב כזה. זה לא היה ערב קל עבורו, הוא החמיץ כמה כדורים, אבל זה מה שמצפים משחקן כזה. אנחנו מאושרים עבורו. כל פעם שהוא מבקיע הוא אוהב לחגוג עם האוהדים. אנחנו רוצים, כמובן, לזכות בראשות הבית. יש לנו את ולנסיה בבית ואנחנו נתכונן כראוי למשחק הזה".

"זה מאכזב עבורנו", אמר בסיום מנג'ר ריינג'רס וולטר סמית, "להפסיד במשחק כזה משער בפנדל. אני לא בטוח שהיה מקום שם לשרוק לפנדל".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

נשיא ברצלונה: "הכל יכול לקרות בקלאסיקו"

ברצלונה לא התקשתה ביוון והביסה 0:3 את פנאתינייקוס והבטיחה את העלייה והמקום הראשון בבית. מסי כבש שער, פדרו צמד. רובין קאזאן ניצחה 0:1 את פ.צ. קופנהאגן, שהייתה זקוקה לנקודה בלבד כדי להעפיל, וסיבכה את המצב בבית. אלא שהדנים בעמדת זינוק טובה יותר לשמינית הגמר, כיוון שיארחו במשחק האחרון את היוונים, בעוד הקבוצה הטטארית, שמפגרת בנקודה אחרי קופנהאגן, תתארח בקאמפ נואו של ברצלונה.

נשיא הקבוצה, סנדרו רוסל, החמיא לשחקניו בסיום, וכבר הסתכל הלאה, ליום שני, לקלאסיקו הגדול מול ריאל מדריד: "הם עשו עבודה טובה, כעת אנחנו יכולים ללכת הביתה ולהירגע. אנחנו צריכים להמשיך לעודד את השחקנים. הקלאסיקו הוא קלאסיקו, הכל יכול לקרות במשחק כזה".

גם פפ גווארדיולה היה מאוד מרוצה בסיום. "אני מאושר מהעבודה שעשינו בחודש האחרון, אבל זה עדיין לא מבטיח לנו שום דבר. זו שנה שלישית ברציפות שאנחנו מעפילים לשמינית הגמר מחזור אחד לפני שלב הבתים". גווארדיולה התייחס אף הוא לקלאסיקו הגדול, והוסיף: "נתכונן היטב, נלמד כמו שצריך את ריאל, וננסה למצוא את הדרך הנכונה מולם. אנחנו לא בלתי ניתנים להכנעה, אנחנו פשוט עובדים קשה כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully