וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרוביץ': "ווסטהאם זה מועדון גדול עם מנג'ר פנטסטי"

עוזר המאמן של הפטישים שעוזב את המועדון, מצהיר שהוא זה שבחר ללכת ויוצא בקריאה נרגשת שכולם יעזרו לגרנט להצליח

עוזרו של אברהם גרנט בווסטהאם, ז'ליקו פטרוביץ', יעזוב את המועדון בימים הקרובים. זאת למרות שחבר למנג'ר הישראלי רק בקיץ, כחלק מצוות האימון החדש שהורכב במועדון הלונדוני. אלא שאחרי פחות מחמישה חודשים דווקא פטרוביץ' הוא שמצא את עצמו מחוץ למועדון, בעוד המנג'ר שמעליו נשאר.

למרות שהשמועות גורסות כי פטרוביץ' הוקרב על המזבח לטובתו של גרנט, הרי שהמונטנגרי טוען כי הוא זה שבחר לעזוב ולא פוטר על ידי המועדון. "כמובן שזו הייתה החלטה קשה מאוד עבורי", אמר פטרוביץ', "בגלל שעבדתי בווסטהאם עם אנשים נהדרים ואני מאוד גאה במועדון הזה - זה אחד המועדונים הגדולים בליגה האנגלית שהיא בין הליגות הטובות בעולם.

"שוחחתי עם גרנט", המשיך פטרוביץ', "לפני ארבעה שבועות ואמרתי לו שאני רוצה לעזוב בגלל שאני רוצה לאמן קבוצה מדצמבר או ינואר. הוא שאל אותי אם אני רוצה להישאר חודש נוסף. כמובן שרציתי להישאר כדי לעזור לו בגלל שהקשר שלי עם השחקנים ועם האנשים במועדון היה מדהים.

"הייתי קצת נרגש כשראיתי את השחקנים בפעם האחרונה", הוסיף פטרוביץ', שהמשחק נגד וויגאן של ווסטהאם ביום שבת הקרוב יהיה האחרון שלו באפטון פארק. "שוחחתי עימם, אברהם דיבר איתם. אני לא רוצה ללכת לאפטון פארק שוב כי אני לא רוצה להעמיד את עצמי לפני השחקנים ולפני הקבוצה. הדבר הכי חשוב עבור הקבוצה והמאמן זה לנצח בשבת. ווסטהאם גדולה מכל אחד, גם מפטרוביץ'. כולם פה עובדים למען המועדון. אני רוצה לבקש מכולם שיעזרו לגרנט לנצח את וויגאן. זה מועדון גדול עם מנג'ר פנטסטי, בנאדם יוצא מן הכלל בצורה מדהימה. ווסטהאם צריכה להיות בפרמיירליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully