וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה: ישראל צפויה להשתתף באליפות העולם בדובאי

אחרי מסע לחצים של אלכס גלעדי ויו"ר האיגוד נעם צבי, התקבלו הוויזות והאישורים מגורמי הביטחון להשתתפות הנבחרת

איגוד השחייה קיבל היום (רביעי) שתי הודעות משמחות בנוגע לאליפות העולם בבריכות קצרות שתתקיים בחודש הבא בדובאי. מאיגוד השחייה העולמי הובהר לאיגוד כי הוסדרו הויזות למשלחת הישראלית וכי יש הבטחה של המארגנים לביטחון מלא של המשלחת. בנוסף, גורמי הביטחון הישראלים הודיעו כי לאור הודעות האיגוד העולמי הם מאשרים את הנסיעה בשלב זה.

קודם לקבלת האישורים הפעילו יו"ר האיגוד, עו"ד נעם צבי, וחבר הוועד האולימפי הבינלאומי אלכס גלעדי, את כל הקשרים האפשריים והפעילו לחץ כבד הן על איגוד השחייה העולמי והן על מארגני אליפות העולם בדובאי. במכתבו של צבי למנכ"ל האיגוד השחייה העולמי הוא ציין את המעורבות הגדולה של ישראל בפעילויות האיגוד העולמי ואת ההצלחות הגדולות של השחייה הישראלית לאחרונה. היו"ר הדגיש שעל רקע המצב הביטחוני המיוחד של ישראל בכלל וטבח הספורטאים במינכן 1972 בפרט, יש לכבד את דרישות הביטחון הישראליות. גלעדי פנה ישירות ואף נפגש עם יו"ר איגוד השחייה העולמי חוליו מגליונה מאורוגוואי וביקש את התערבותו כדי להבטיח את השתתפות שחייני ישראל באליפות העולם בדובאי.

נכון להיום שוררת באיגוד השחייה אופטימיות, לפיה מרבית המכשולים הוסרו ונפתחה הדרך לייצוג ישראל באליפות העולם. הנבחרת כוללת את שני המדליסטים מאליפות אירופה האחרונה, גל נבו וגיא ברנע, את אלון מנדל ויונתן קופלב, וכן את שחיינית הפרפר המצטיינת עמית עברי. צבי הזמין את גלעדי להתלוות לנבחרת בדובאי וקיבל את הסכמתו לכך. צבי אמר: "אני מודה לכל הגורמים על המאמצים והנכונות לאפשר את יציאתה של הנבחרת לדובאי. אני מקווה שהשחיינים שלנו ייצגו את ישראל ואת השחייה הישראלית בכבוד גם בתחרות החשובה הזו".

בינתיים, באיינדהובן תיפתח מחר (חמישי) אליפות אירופה בבריכות קצרות. יעקב תומרקין ישתתף במשחה 200 מטר גב ומטרתו העפלה לגמר, כשגם דוד גמבורג ויונתן קופלב ישחו במשחה ל-200 מטר גב. עמית עברי תשחה את המקצה ל-200 מטר מעורב אישי, שיר וסרמן תשחה 200 מטר פרפר וניקול סמסוניוק תשחה במשחה ל-100 מ' חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully