וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקלמה לא פוסל אפשרות שמראדונה יאמן את בוקה

למרות המתיחות ביחסים בין השניים, כוכב הבוסטרוס מצהיר כי הוא ישמור אמונים, אם יצטרך, למאמן נבחרת ארגנטינה לשעבר

האם מראדונה יהיה מאמנה הבא של בוקה ג'וניורס? אחרי שהודח בבושת פנים מנבחרת ארגנטינה ולא הצליח עדיין לקבל משרה נחשקת המאמן העגלגל קיבל רוח גבית מאוהדי הקבוצה שזוכרים לו חסד נעורים ואף מהנשיא חורחה אמור אמיל, שאמר לאחרונה כי מראדונה נמצא בין המועמדים לאימון הקבוצה, לאחר שקלאודיו בורגי התפטר ממנה בעקבות ההפסד לריבר פלייט בסופרקלאסיקו 1:0 בשבוע שעבר.

מי שעוד התייחס לסוגיה הוא הכוכב של בוקה, חואן רומן ריקלמה. "הנשיא הוא האיש שקובע ומחליט, ואם הוא רוצה את מראדונה כמאמן אנחנו נתייצב מאחוריו. לא משנה מי יהיה המאמן, אנחנו נעמוד שם לצידו". אגב, היחסים בין מראדונה וריקלמה בשנה שעברה, כמה חודשים לפני המונדיאל, עלו על שרטון, שהביא לפיצוץ בין השנים ולכך שמראדונה ניפה את ריקלמה מהסגל בעבר.

"אני בן 32", הוסיף ריקלמה לגבי היחסים שלו עם מראדונה, "וכבר עם מספיק כדי להפריד בין הדברים. הוא מאמן ואני שחקן. אני תמיד משחק עבור הקבוצה שלי, ואני מאמין שהוא יעשה את העבודה שלו כמאמן. אנשים אומרים שלא רציתי בקבוצה את מיגל אנחל רוסו כמאמן, אבל אותם אנשים צריכים לדעת שאני מדבר עם רוסו על בסיס קבוע, ואנחנו מסתדים ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully