וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 אלף שקל למכבי חיפה, 10 אלף להפועל

השתיים הועמדו לדין אחרי הדרבי, הירוקים ספגו גם משחק ללא קהל על תנאי בעקבות השלכת החפצים. טובול נקנס ב-500 שקל

מכבי והפועל חיפה התייצבו הערב (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל כדי לשמוע כיצד הן נענשות בעקבות התנהגות אוהדיהם בדרבי שנערך ביום שני. הירוקים ספגו קנס כספי של 20 אלף שקל ומשחק אחד ללא קהל על תנאי, בעוד האדומים נקנסו בעשרת אלף שקל וספגו גם קנס על תנאי של 20 אלף שקל.

כזכור, מכבי חיפה הואשמה בהתפרעות של אוהדים לאחר המשחק בעקבות זריקת חפצים לעבר שחקני הפועל, בעוד הפועל חיפה הואשמה בהתנהגות בלתי הולמת של שחקנים והתגרות באוהדי מכבי חיפה בכך שנעמדו מול יציע ג' ושמחו לאיד. כאמור הדיין חיים אלחדיף הסתפק בעונש של קנס כספי.

מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "הצגנו את עמדת המועדון בפני בית הדין המשמעתי, לפיה לא היתה התגרות מצד שחקני הפועל חיפה. "החטא" היחיד של השחקנים היה שהם שמחו עם האוהדים שלהם ולכן אנו מאוכזבים מההחלטה של בית דין ועם זאת מכבדים אותה. נלמד את פסק הדין ונחליט האם לערער. יצויין שפרט למקרה המדובר, זכינו לאירוח למופת ממכבי חיפה ואין במקרה זה להעיב על מערכת היחסים המצוינת בין המועדונים".

קנס של 500 שקל לאדיר טובול

מגן הפועל אשקלון, אדיר טובול, נקנס הערב על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ב-500 שקל לאחר הרחקתו במשחק ההפסד להפועל באר שבע 1:0. ההרחקה הגיעה על אף העובדה שטובול היה על הספסל ולא שותף במשחק. באשקלון זעמו על ההחלטה להעמידו לוועדת המשמעת, כאשר השופט דניאל בר נתן ציין בדו"ח השיפוט כי "השחקן קרא לי מטומטם".

הדיין דוד לב האשים את טובול בסעיף של התנהגות בלתי הולמת אך זיכה אותו בסעיף של העלבת השופט. כזכור, טובול מחה על ההחלטה של בר נתן שלא להעניק לקבוצה שלו פנדל, אחרי הכשלה שבוצעה לכאורה על הקשר שניר גואטה. טובול כאמור לא ישחק בשבת נגד מכבי חיפה בעקבות ההרחקה, אבל צפוי לחזור לסגל לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים בטדי במחזור שלאחר מכן.

עדכון ראשון: 18:50
עדכון אחרון: 19:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully