וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "הייתי מחתים את גווארדיולה ל-50 שנה"

5 ימים לקלאסיקו: מאמן ריאל מדריד אמר שאם היה נשיא ברצלונה, לעולם לא היה מוותר על פפ. רונאלדו: "ננצח ביום שני" (22:00, ספורט5 ו-HD)

יממה לאחר ההצגה הגדולה שנתנה מול אייאקס (4:0) באמסטרדם ארנה במסגרת המחזור החמישי של ליגת האלופות, ריאל מדריד מגיעה מוכנה ומזומנה לקלאסיקו מול ברצלונה ביום שני (22:00) הבא בקאמפ נואו. הקבוצה של ז'וזה מוריניו השיגה 15 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו ב-19 המשחקים הרשמיים מתחילת העונה והיא בכושר מעולה.

מי שעוד מגיע בכושר שיא למשחק הוא כריסטיאנו רונאלדו, שכבש עד כה העונה לא פחות מ-18 שערים. לשם השוואה, בכל העונה שעברה, הראשונה שלו בריאל, הבקיע רונאלדו 33 שערים, ועברנו רק שליש עונה. 14 שעריו של הפורטוגלי נכבשו בליגה, שלושה באירופה ועוד אחד בגביע נגד מורסיה. רונאלדו נשמע בטוח ביכולת של קבוצתו: "ננצח בקאמפ נואו. הקבוצה הזו שונה לגמרי מזו של שנה שעברה. מוריניו הוא המאמן הכי טוב בעולם כיום. הוא תמיד רוצה לזכות בתארים, וההישגים שלו מדברים בעד עצמם. למעשה, הוא זכה בתואר אליפות בכל ליגה בה אימן".

אלא שאם בשנים עברו רק ההתקפה של הבלאנקוס נראתה היטב, הרי שהשנה גם ההגנה עושה את שלה. איקר קסיאס ספג רק תשעה שערים עד כה, שישה בליגה (הכי מעט), שניים באירופה ועוד אחד בגביע.

עם זאת, מוריניו ממשיך בהכנות האישיות שלו, ואמר: "בקאמפ נואו לעולם לא יסלחו לי, אחרי שגזלתי מהם את האפשרות לזכות בליגת האלופות בעונה שעברה בסנטיאגו ברנבאו. אני פרסונה נון גרטה בברצלונה. אני מאמין שקבלת הפנים תהיה שלילית, אבל אני בא רק למשחק כדורגל ולא לשום דבר אחר".

תאמינו או לא, גם לפרגן מוריניו מצא היום זמן. זה קרה בראיון לאתר פיפ"א, שם החמיא המיוחד ליריבו הגדול פפ גווארדיולה. "אם אני הייתי נשיא ברצלונה, סנדרו רוסל, הייתי מעניק לפפ חוזה לחמישים השנים הבאות", אמר מוריניו. "הוא בברצלונה מאז שנולד, הוא מכיר את המוקם מבפנים החוצה ויודע איזה כדורגל אוהדי ברצלונה רוצים לראות. הוא האיש האידיאלי לתפקיד".

ז'וזה בעד האדומים

אלא שלא הכל ורוד בריאל, כאשר הערב נודע כי אופ"א תבדוק ותחקור את ריאל בעקבות ההתנהגות הבלתי ספורטיבית של צמד שחקניה, הקשר צ'אבי אלונסו והבלם סרחיו ראמוס, שקיבלו כל אחד צהוב שני במתכוון, כביכול, כדי למחוק את אלו שכבר צברו בשביל השלבים הבאים. אם הם יימצאו אשמים, הרי שהם עלולים לספוג עונש הרחקה של יותר ממשחק אחד.

מוריניו כבר אמר שהוא "שמח על האדומים שהם ספגו", אלא שכעת ראמוס כופר נגד ההאשמות כנגד השניים וכנגד הקבוצה: "לא בזבזתי זמן כדי לקבל צהוב, אלא בגלל שהיינו ב-10 שחקנים אחרי ההרחקה של אלונסו ורציתי לשמור על התוצאה". לא נשמע הכי אמין.

את מי היה מצרף צ'אבי לברצלונה מריאל מדריד?

בארסה תשחק הערב ותנסה להבטיח את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות, אלא שגם חלק מהמחשבה של שחקניה ומאמניה כבר נתון לקלאסיקו, שיכול להעלות אותה למקום הראשון בטבלה, אם תנצח, כמובן.

צ'אבי, שכבר ידע קלאסיקו אחד או שניים או יותר, התראיין, וסיפק ציטוט פיקנטי כשאמר: "התחושה של ניצחון על ריאל מדריד היא כמו אורגזמה". כשנשאל עם מי הוא היה מעדיף לסעוד ארוחת ערב, רונאלדו או מוריניו, ענה בדיפלומטיות: "אם זה בשביל לדבר על כדורגל, אז מוריניו כי יש לו יותר ניסיון". השחקן שהיה הכי קשה לצ'אבי לשמור עליו ולהתמודד מולו הוא "זידאן", והכי מעצבן היה "קלוד מקאללה".

העצה הכי טובה שקשר בארסה קיבל לפני קלאסיקו הייתה ממאמנו הנוכחי, גווארדיולה, שאמר לו ולחבריו: "פשוט תיהנו על המגרש". אם היה צ'אבי צריך להחתים שחקן של ריאל בברצלונה, זה היה אחד משני חבריו הטובים: "צ'אבי אלונסו או איקר קסיאס, אך אף אחד מהם לא מעלה את הרמה של הקבוצה שכבר יש לנו".

עדכון ראשון: 18:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully