וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: נדאל ניצח את דג'וקוביץ' 5:7, 2:6

אלוף הטורניר מלפני שנתיים לא הצליח לתת פייט למדורג 1 בעולם, שמתקרב לחצי הגמר. אנדי רודיק נכנע לברדיך 7:5, 6:3

רפאל נדאל ממשיך לתסכל את נובאק דג'וקוביץ', שקיווה מצידו לעצור הפעם את השור הספרדי, אבל זה לא ממש קרה במפגש ביניהם הערב (רביעי) בטורניר המאסטרס. נדאל, שעד היום ניצח לא פחות מ-15 פעמים את דג'וקוביץ', חגג פעם נוספת אחרי 5:7, 2:6 שסידר לו את המקום הראשון בבית המוקדם של הטורניר. כמובן שהניצחון הזה גם מקרב את הספרדי לחצי הגמר בטורניר בו אף פעם לא זכה.

למדורג 1 בעולם היו לא פחות משש נקודות שבירה במערכה הראשונה, כששתיים מהן נוצלו בדרך ל-5:7 קליל. אלא שהמערכה השנייה הייתה הרבה יותר מחד צדדית, שכן נדאל העלים לגמרי את דג'וקוביץ', שרק לפני שנתיים זכה בטורניר. הסרבי נשבר פעמיים ופיגר כבר 4:0, אך השיגו שני משחקונים בהמשך ולמרות זאת זה היה רחוק מלהספיק כשנדאל שייט ל-2:6. דג'וקוביץ' זקוק כעת לניצחון על אנדי רודיק כדי להבטיח את מקומו בין ארבעת האחרונים.

שני הטניסאים שפתחו את טורניר המאסטרס בלונדון בהפסד, תומאס ברדיך ואנדי רודיק, ניסו לשפר את מצבם כאשר הצ'כי גבר 5:7, 3:6 על יריבו האמריקאי, שמדורג שמיני בעולם. רודיק, שהפסיד לרפאל נדאל במחזור הראשון של בית א', קיווה לרשום ניצחון שביעי בקריירה של ברדיך, אבל מהר מאוד הבין שיריבו נחוש בהרבה.

המשחק דווקא נפתח בצורה מאוזנת מבחינת השניים, אך רודיק פספס שתי נקודות שבירה והשניים שמרו על ההגשות עד 5:5, אז ברדיך מצא את השבירה והמשיך ל-5:7. ברדיך, שהפסיד לנובאק דג'וקוביץ' במשחקו הראשון בטורניר, היה סובלני גם במערכה השנייה ואחרי ארבעה משחקונים הוא שבר ועלה ל-2:4, כשהוא מספיק לשבור פעם נוספת בדרך ל-3:6.

עדכון ראשון: 24/11 17:38
עדכון אחרון: 25/11 00:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully