וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלטון קול: "לא הייתה לנו תכנית משחק"

חלוץ ווסטהאם הצטרף למבקרי גרנט בראיון ל"דיילי מייל", והתלונן על מהלכיו. עיתונאי ה"מייל" הסביר למה גרנט נשאר?

קרלטון קול, חלוצה של ווסטהאם, הצטרף היום (רביעי) לגל הביקורות על תפקודו של אברהם גרנט כמנג'ר, ואמר על כך דברים קשים בראיון לעיתון "דיילי מייל". קול התייחס בעיקר למשחק האחרון בו הפסידו הפטישים לליברפול 3:0 ואמר: "תכנית המשחק בשבילי הייתה להישאר מבודד משאר השחקנים, שהיו אמורים למצוא אותי עם מסירות אלכסוניות או משהו כזה. זה לא עבד, ולא הייתה לנו תכנית חלופית. הפסדנו את המשחק כבר ב-10 הדקות הראשונות, מבחינה פסיכולוגית לפחות. זה היה איום ונורא, אפילו לא הופענו למשחק הזה".

קול הוסיף ופירט: "ב-10 הדקות הראשונות עוד הצליחו להכניס לכיווני כדור שלא השתלטתי עליו, אבל מאוחר יותר הסתכלתי לשמאלי וראיתי שאין אף אחד שתוקף איתי. אני חושב שקיבלתי רק מסירת רוחב אחת לאורך כל המשחק, וכחלוץ זה מתסכל. על מה אני אמור לעבוד?"

ב"דיילי מייל" הסבירו את הישארותו של גרנט

אם מישהו מופתע מכך שאברהם גרנט עדיין מחזיק במשרת המאמן של ווסטהאם אחרי 14 מחזורים כושלים ומקום אחרון בטבלת הפרמיירליג, לעיתונאי הבכיר מרטין סמואל מהעיתון "דיילי מייל", יש תשובה אפשרית עבורו, והיא קשורה יותר במעסיקים שלו מאשר בו עצמו.

סמואל היהודי, אוהד ווסטהאם ומי שזכה בפרס "עיתונאי הספורט של השנה" מספר פעמים בעבר, סבור שהבעלים של המועדון פשוט לא מעוניינים להיראות כשבעלים חסרי סבלנות והסביר בטור שלו הבוקר (רביעי): "דייויד גולד ודייויד סאליבן נאבקים על שמם בעולם הכדורגל והם מכוונים לדבר אחד: דימוי של בעלים הוגנים והגונים, שמנהלים את המועדונים שלהם בהיגיון ולא מפטרים מאמנים. בהתחשב בתוצאות - גרנט עדיין עובד בווסטהאם בגלל שלבוסים שלו חשוב לשמור על השם שלהם".

אגב, סאליבן וגולד החזיקו עד לא מזמן בבירמינגהאם סיטי, שם לא פיטרו את סטיב ברוס גם אחרי שהוא ירד עם הקבוצה ליגה. יחד עם זאת, לזכותו של ברוס עומדת העובדה שהוא העלה את הקבוצה לפרמיירליג עוד לפני כן ושהוא החזיר אותה לליגה הבכירה מיד אחרי הירידה.

"גולד וסאליבן ממשיכים לעמוד מאחורי גרנט כי זה מה שהם תמיד עשו עם מאמנים, גם אם עכשיו זו נראית סיבה קצת מוזרה להשאיר אותו", הוסיף סמואל, "הסבלנות שלהם עם מאמנים קודמים דוגמת סטיב ברוס ואלכס מקליש הייתה ראויה לציון, אבל הם מסרבים לקבל את העובדה שהמינויים שלהם היו מוצלחים ואילו הבחירה בגרנט לא. הם נבוכים מדי מכדי להודות בכך ואפילו מוכנים לרדת ליגה כדי להציל את המוניטין שלהם. להתחשב עד כדי כך במה שאנשים חושבים עלייך נראה מגוחך".

בתחום החדשות באפטון פארק: על פי הדיווחים, אחרי שאתמול פיטרה הקבוצה את עוזרו של גרנט, ולדימיר פטרוביץ', ומינתה במקומו של סטיב לומאס, כעת נשקלת מועמדותם של ג'ימי פלויד האסלביינק, פאולו די קאניו וג'ון הארטסון, לת]קיד מאמן חלוצים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully