וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "שיחקנו מצוין ולא ויתרנו"

מאמן מילאן התמוגג מהניצחון על אוקזר. ונגר זעם: "מה השופטים עושים?". ולדאנו כבר מסתכל קדימה: "חושבים על הקלאסיקו"

מילאן נמצאת בתקופה הכי טובה שלה העונה, ואחרי שכבשה את המקום הראשון באיטליה, היא הבטיחה הערב (שלישי) את מקומה בין 16 האחרונות בליגת האלופות. הרוסונרי השלימו 0:2 על אוקזר אחרי שזלאטן איברהימוביץ' ורונאלדיניו כבשו והפכו לנציגה האיטלקית הראשונה שעולה לשמינית הגמר.

"הקבוצה שיחקה מצוין, לא ויתרנו וייצרנו כמה הזדמנויות טובות", אמר מסימיליאנו אלגרי, מאמן מילאן. "הגיע לנו לנצח ואני שמח שהעפלנו לשלב הבא. הקבוצה הייתה מאוזנת הערב עם גאטוסו וסיידוף, היו לנו כמה הזדמנויות טובות, אבל בסופו של דבר היה חשוב לנו לנצח ושריאל תנצח, מה שקרה בסופו של דבר".

אלגרי המשיך להתלהב מהיכולת של החלוץ השבדי, ושיבח אותו ואת רונאלדיניו. "איברהימוביץ'? אני חושב שהוא משחק טוב באירופה ובליגה וזה חשוב מבחינת מילאן", הוסיף אלגרי. "רונאלדיניו? אני שמח שהוא המשיך ביכולת שלו, הבקיע וסגר את המשחק. אני מרוצה ממנו".

פברגאס נפצע, לא ישחק שלושה שבועות

הקבוצה המאכזבת של הערב היא ללא ספק ארסנל, שהפסידה לבראגה הפורטוגלית 2:0, הפסד שפוגע בסיכוייה להבטיח את מקומה בין 16 האחרונות של ליגת האלופות. מבחינתו של מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, ברור מי האשם בהפסד. "השופט החמישי היה חסר תועלת", אמר הצרפתי הכעוס בסיום. "היה לנו פנדל ודאי שלא נשרק. זה יותר ממזל רע. מה השופטים עושים? איך הם מקלים את העניינים?".

כשנרגע מעט, התייחס ונגר גם לקבוצתו, וליכולת הדלה שהציגה הערב. "זו היתה התמודדות קשה. לא יצרנו מצבים והם ניסו להאט את המשחק כמה שהם יכולים. ניסינו כל הזמן להתקיף ואז נשארו חשופים בחלק האחורי, וחוסר בתקשורת הובילה לשערים שהם הבקיעו, ונענשנו".

ארסנל עתה פגועה מאוד אחרי ההפסד בליגה לטוטנהאם, והצרפתי מודע למצב. "כל המשחקים חשובים, אבל אנחנו במקום טוב בליגה, וצריך להגן על זה. ססק פברגאס מתח שריר אז קשה לדעת לכמה זמן הוא ייעדר. הוא בוודאות יחמיץ את המשחק בשבת". אגב, מאוחר יותר פורסם כי פציעתו של פברגאס תשבית אותו ככל הנראה לתקופה של שלושה שבועות.

מוריניו מרוצה מהמחליפים

מנגד, נראה שהקבוצה שעבורה היה הערב הקליל ביותר היא כמובן ריאל מדריד. המנהל המקצועי של הקבוצה, חורחה ולדאנו לא התרשם יתר על המידה מניצחון קבוצתו על אייאקס (0:4), והצהיר כי המחשבות שלו נמצאות במקום אחר לגמרי. כמו למשל ביום שני הקרוב. "זה משחק שיש לשמוח עליו", אמר ולדאנו, "כי שיחקנו ברמה טובה. אנחנו צריכים להנות מזה, אבל כבר לחשוב על המשחק הבא. האל קלאסיקו יהיה משחק נהדר של כדורגל בין שתי הקבוצות הטובות בעולם".

מוריניו, שספג מעט ביקורת ערב המשחק על כך שהוא לוקח לאמסטרדם יותר מדי מחליפים כדי לשמור על שחקני ההרכב לקראת הקלאסיקו, אמר בסיום: "מאוד שמחתי לראות את ארבלואה, דיארה, אלביול ובנזמה, שהם לא שחקני הרכב קבועים. היית שמח להשתמש בהם וההופעה שלהם הייתה טובה מאוד. למרות שעשינו כמה שינויים בהרכב, הקבוצה והמשחק שלה לא השתנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully