וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפסד נוסף לאייברסון ובשיקטאש

הטורקים לא מוצאים את עצמם עדיין עם הכוכב האמריקאי והפסידו 85:83 לגוטינגן הגרמנית כשאייברסון קולע 18 נקודות

בזמן שהפועל ירושלים וגלבוע/גליל נאבקו מול יריבותיהן ביורוקאפ, נערכו הערב (שלישי) משחקים נוספים לא פחות במפעל האירופאי. על פי דיווחים בשבוע החולף, היה נדמה שבבשיקטאש יכולים להיות מרוצים- מאז הגעתו של אלן אייברסון כל הכרטיסים נמכרים, זכויות השידור נחטפות, והעניין חזר אל הקבוצה. אלא שכל זה לא ממש עוזר בשביל להביא למועדון ניצחונות, והערב נרשם ההפסד השלישי ברציפות של השחקן במדי הקבוצה, כשהפעם היא הפסידה לגוטינגן הגרמנית 85:83.

הגרמנים שלטו בפתיחה, לא נתנו לטורקים להיכנס למשחק, ולמחצית ירדה גוטינגן ביתרון מבטיח של 11 נקודות. אייברסון החל להתעורר וכך גם מירה צ'טמן שהשתלט על המשחק לקראת הסיום. בשיקטאש מצאה את עצמה ביתרון 2 בשלבים הקריטיים של המשחק, אבל שלשה גדולה של טרנטון מצ'ם הפכה את התוצאה והעניקה לגרמנים את הניצחון. מצ'ם הוליך את קלעי המארחים עם 18, קייל ביילי הוסיף 16, 6 ריבאונדים, 6 חטיפות ו-5 אסיסטים. את בשיקטאש הוליך מיקל איגנרסקי עם 21, אייברסון תרם 18 (6 מ-13 מהשדה) אבל איבד 5 פעמים.

במשחקים נוספים שנערכו הערב ביורוקופ הביסה קאזאן את באנביט 52:80 בבית, בעוד המופארם השיגה ניצחון ביתי חשוב על וילרבאן הצרפתית 93:97. בודצ'נוסט נחלה תבוסה ביתית, 90:66 מול גראן קנריה גלטסראיי שמרה על כבוד הכדורסל הטורקי עם ניצחון 57:76. רואן הפסידה בבית לאסטודיאנטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully