וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "זה הפסד שיכאב"

23.11.2010 / 21:03

גארד גלבוע/גליל היה מאוכזב לאחר ההפסד לאריס, אך הוסיף: "צריך לשכוח ממנו". דרוקר: "ניצחון חשוב, הראנו אופי"

יותר מסביר להניח שבגלבוע/גליל ידעו שניצחון מול אריס סלוניקי החזקה של שרון דרוקר, ועוד במשחק שהועתק מגן נר לאולם במלחה בשירושלים, היא משימה לא שפוטה. אלא שבסיומו של הערב (שלישי) יוצאים ליאור ליובין ושחקניו מאוכזבים מאוד, לאחר שהם יודעים שהניצחון היה מונח בידיהם. אריס ניצלה ריפיון הגנתי וקריסה מנטאלית בדקות הסיום כדי לצאת עם ניצחון 83:92, ולהנחיל לאדומים מהגלבוע את הפסדם הראשון במסגרת היורוקאפ. בשבוע הבא יפגשו ליובין ושחקניו את מאריופול, במשחק שלא נראה קל בהרבה.

"היו לנו יותר מדי עליות וירידות תוך כדי משחק", אמר ליובין בסיום. "ההגנה שלנו הייתה רעה מאוד ועם כמה מהלכים של אריס, הם ניצחו. לא היינו עקביים וזה המחיר שאנחנו משלמים. יש לנו בעיה מתחילת השנה בעמדת הגארדים, אבל זה לא קשור לתוצאת המשחק". על העובדה שהמשחק נערך דווקא במלחה, אמר המאמן: "לא הייתה אווירה אירופית במשחק. הייתי רוצה שתהיה אווירה טובה יותר, אבל זה לא היה". על היריבה הבאה שלו אמר ליובין: "אני מכיר את מאריופול אבל עדיין לא מספיק טוב. כל הבית חזק ושקול מאוד".

גם מקל היה מאוכזב מאוד העובדה שאוהדים רבים לא עשו את הדרך אל ירושלים בשביל המשחק: "הייתה אווירה עם יציעים ריקים של חצי משחק אימון. זה היה חסר לנו והמשחק הזה הוא פספוס גדול כי הובלנו בשש הפרש והיינו במומנטום. הרגשנו שאפשר היה לנצח, אבל צריך להסתכל הלאה אל המשחקים הבאים. העומס על הגארדים זה משהו שדיברו עליו מתחילת העונה. אני מבחינתי משתדל לעשות את המקסימום, גם רודני וג'ק יכולים להוביל את הכדור, אבל נשפר את זה במשחקים הבאים. זה הפסד שיכאב, אבל צריך לשכוח ממנו".

"היה כיף לחזור לישראל"

בצד המנצח היו לא מעט פרצופים מוכרים. אחד מהם, שרון דרוקר, אמר בסיום: "מקלינטון עשה לנו כמה סלים משום מקום, ולמרות שאמרנו שצריך לשמור אותו, זה חלק מפעולות גדולות של שחקן. הראינו אופי היום, בכל זאת חזרנו ושיחקנו נכון בדקות ההכרעה. רצינו את המשחק מאוד והרגישו את זה. חסרים לנו שחקנים, אבל הראינו לב ואופי. אמרנו לבחורים שמגיע להם כל הכבוד על המאמץ הקבוצתי. חסר לנו שחקן במצבת הגארדים שיוכל לתת לנו נקודות ושליטה בקצב המשחק. אנחנו חוזרים הביתה שמחים אחרי ניצחון חשוב מאוד".

פרצוף מוכר נוסף הוא זה של פי ג'יי שהיה אחד מגיבורי הניצחון הערב. הפורוורד המצויין נראה מרוצה מחזרתו לישראל, ומההופעה שלו במשחק: "היה כיף לחזור לפה כי ישראל זה כמו הבית שלי. אני זוכר את המשחק שלנו פה במלחה עם הפיצוץ, אבל אחרי זה אני גם זוכר את האליפות, ככה שיש לי זכרונות טובים מישראל". על המשחק עצמו אמר השחקן: "פתחנו את המשחק טוב, נתנו את הגז בהמשך והשגנו את הניצחון שרצינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully