וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: יונייטד, ברצלונה ואינטר העפילו

סגנית אלופת אנגליה ניצחה 0:1 את ריינג'רס, הקטלאנים גברו 0:3 על פנאתנייקוס ואלופת אירופה הסתפקה ב-0:1 על טוונטה

ערב הרבה פחות סוער היה לנו היום (רביעי) במחצית השנייה של המחזור החמישי בליגת האלופות. הגדולות עשו את זה, הקטנות התבשרו שהן לא ממשיכות, אבל בכל זאת רק קבוצה אחת ממש הגיעה לעבודה: ולנסיה. העטלפים החליטו שהם לא מורידים את הרגל מהגז והבטיחו בגדול את המקום בשמינית הגמר אחרי 1:6 על בורסאספור המסכנה. ולנסיה מעפילה בצוותא עם מנצ'סטר יונייטד, שניצחה בקושי 0:1 את ריינג'רס משער של ווין רוני בפנדל והבטיחה את המקום בשלב הבא.

בבית ב' ברור היה לשאלקה שניצחון על ליון יכול להבטיח לה עלייה, וזה בדיוק מה שעשתה הקבוצה הגרמנית המאכזבת, שניצחה 0:3 ופתאום עלתה לראשות הבית. גם הצרפתים עלו בצל ההפסד של בנפיקה בבלומפילד. בבית א' טוטנהאם ואינטר סימנו וי על שלב הבתים אחרי שהתרנגולים פירקו 0:3 את ורדר ברמן. הנראזורי, שזוכים להרבה ביקורות באיטליה, ממשיכים הלאה אחרי 0:1 על טוונטה.

בבית ד' ברצלונה יכולה לחייך ומגיעה לקלאסיקו בדיוק כמו שרצתה: עם הכרטיס לשמינית הגמר. הקטלאנים הביסו 0:3 את פנאתינייקוס והבטיחו את המקום הראשון אחרי שקופנהאגן סירבה לעלות לאחר הפסד 1:0 לרובין קאזאן וביברס נאתכו (שיחק 90 דקות).

בית א'

אינטר - טוונטה 0:1

אף אחד לא שוכח את מבול הביקורות שיש על רפא בניטז, וגם הניצחון הדחוק על טוונטה לא מוסיף נחת למאמן, שרואה את אינטר מאבדת את זה בשבועות האחרונים. למרות זאת, נחת יש קצת בליגת האלופות מבחינת מבחן התוצאה, שכן אלופת אירופה מבטיחה את המקום בשמינית הגמר עם שער ניצחון של אסטבן קמביאסו בדקה ה-55. עכשיו לא יהיו לאינטר תירוצים, שכן עד ינואר היא אמורה להגיע משוחררת למאבקים מול מילאן, יובנטוס ורומא.

דקה 50 - הזדמנות טובה לאינטר לכבוש כשגוראן פאנדב מסר לסמואל אטו, שניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אבל השוער של טוונטה, ניקולאי מיכאילוב, היה במקום.

דקה 55 - גול! כדור חופשי של ווסלי סניידר נהדף על ידי החומה של טוונטה והגיע עד לאסטבן קמביאסו, שממרכז הרחבה בעט לפינה השמאלית פנימה, 0:1 לאינטר.

טוטנהאם - ורדר ברמן 0:3

לא ייאמן איזה קמפיין משכנע מפגינים שחקניו של הארי רדנאפ בפעם הראשונה שבה הם מגיעים לליגת האלופות. טוטנהאם ששפעה ביטחון אחרי הניצחון על ארסנל בדרבי בשבת המשיכה עם הפגזות כבדות גם על הרשת של ברמן, שמתקרבת לאחד הקמפיינים המאכזבים ביבשת ועומדים על שתי נקודות בלבד. גארת בייל אמנם החמיץ פנדל, אבל מי זוכר את זה למול השערים של יונס קאבול, לוקה מודריץ' ופיטר קראוץ'. אחרי חמישה משחקים, 15 שערים נמצאים במאזן של טוטנהאם, שממשיכה כאמור לדהור.

דקה 6 - גול! ההזדמנות הראשונה של טוטנהאם הסתיימה עם כדור ברשת כשהגבהה של ארון לנון מצד ימין למרכז הרחבה הגיעה ליונס קאבול שבעט מהאוויר לפינה הימנית ופנימה, 0:1 לטוטנהאם.

דקה 45 - גול! פיטר קראוץ' הוריד בנגיחה אל לוקה מודריץ' שסבסב את השחקן שלו ובעט מצוין ממרכז הרחבה פנימה, 0:2 לטוטנהאם.

דקה 54 - גארת בייל מפספס הזדמנות לשישי של טוטנהאם עם החמצת פנדל, אחרי שמודריץ' הופל ברחבה על ידי פליקס קרוז. בייל בעט למרכז השער והשוער של ברמן הדף היטב.

דקה 79 - גול! החגיגה של התרנגולים נמשכה: בייל פרץ מהאגף השמאלי, הרים כדור שעבר את כל הרחבה והגיע לארון לנון. הקיצוני-ימני המוכשר ליהטט, נכנס לרחבה ומסר לקראוץ', שבעט בנגיעה אחת פנימה. 0:3 לטוטנהאם.

בית ב'

שאלקה - ליון 0:3

ליון ידעה שהיא עם רגל וחצי בשלב הבא, אבל זו עדיין לא סיבה להפגין יכולת כל כך נמוכה מול הקבוצה מגלזנקירשן, שעדיין נמצאת במשבר בגרמניה שממנו היא מתקשה להתאושש. בכל מקרה, בליגת האלופות הסיפור של שאלקה הוא שונה לגמרי, שכן הקבוצה הגרמנית מעפילה למקום הראשון בבית ומכניסה לכיסה ניצחון יוקרתי על הצרפתים, שדווקא קיבלו בחזרה את עלי סיסוקו וליסנדרו לופז. ג'פרסון פרפאן ויאן קלאס הונטלאר (צמד) חגגו.

דקה 13 - גול! הרחקה לא טובה של הגנת ליון מצאה את ג'פרסון פרפאן פנוי במרכז הרחבה והקשר המצוין בעט היטב ברגל שמאל לפינה השמאלית פנימה, 0:1 לשאלקה.

דקה 21 - גול! מסירה מצויינת של פר קלוגה למרכז הרחבה אל קלאס יאן הונטלאר הסתיימה עם בעיטה של ההולנדי לפינה השמאלית ופנימה, 0:2 לשאלקה.

דקה 89 - גול! שאלקה שמה את הדובדבן על הקצפת, כאשר מבצע אישי יפה של הונטאלר פגע בשחקן הגנה צרפתי ולא השאיר להוגו לוריס הרבה סיכוי. 0:3 גדול לגרמנים.

בית ג'

ריינג'רס - מנצ'סטר יונייטד 1:0

כולם במנצ'סטר יונייטד עקבו וציפו לראות איך תהיה ההופעה של ווין רוני, שנעדר מהרכב מנצ'סטר יונייטד במשך חמישה שבועות, ולמרות שבמרבית המשחק יונייטד, שעלתה בהרכב משני, לא ממש הפגינה כדורגל ברמה גבוהה, הסבלנות השתלמה לאוהדי יונייטד, שהטריחו את עצמם לאייברוקס, כדי לראות את הכוכב שלהם כובש את שער הניצחון. אמנם זה היה בפנדל שלוש דקות לסיום, אבל לפחות מבחינת יונייטד, מדובר בניצחון שמקפיץ את אלכס פרגוסון לשלב הבא, ואילו ריינג'רס יודעת שהמקום שלב בליגה האירופית מובטח.

דקה 2 - דימיטאר ברבאטוב נפל ברחבה אחרי עימות עם סטיבן דייויס, אבל השופט סימן להמשיך ומנע מיונייטד קבלת פנדל מוקדם.

דקה 47 - ווין רוני לקח בעיטה חופשית, אבל הכדור שלו חלף ליד הפינה השמאלית ופספס את המסגרת.

דקה 87 - גול! הגבהה של השדים האדומים כמעט מצאה את ראשו של פאביו הצעיר, אלא שסטיבן נייסמית' בעט בפראות בפניו של הברזילאי הצעיר. השופט נתן פנדל מוצדק, אותו בעט ווין רוני המתקאמבק פנימה 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

ולנסיה - בורסאספור 1:6

כמה עצוב לראות את ליגת האלופות מקבלת סטירות מקבוצות כמו בורסאספור, שאמנם כבשה שער ראשון בקמפיין שלה אחרי חמישה מחזורים, אבל הטורקים פשוט התפרקו מול ההתקפה האימתנית של ולנסיה, שנמצאת כעת בין הכובשות המצטיינות בצ'מפיונס. ולנסיה גם הבטיחה את המקום השני, ולמרות שהייתה יכולה לעשות זאת עם ניצחון מינימלי יותר, היא לא ריחמה על היריבה החלשה, שחוזרת הביתה עם אפס נקודות ונועלת קמפיין מביך.

דקה 17 - גול! עומר ארדוגן ביצע עבירה ברחבה על אריץ אדוריץ והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. חואן מאטה בעט למרכז השער וקבע 0:1 לולנסיה.

דקה 21 - גול! מאטה הפך למבשל כשהכניס מצוין לרוברטו סולדאדו, שהמשיך מצוין עם בעיטה לפינה הרחוקה וקבע 0:2 לולנסיה.

דקה 30 - גול! החגיגה נמשכה כשאדוריץ הפך לכובש והבקיע מקרוב אחרי שקיבל כדור מג'ורדי אלבה את ה-0:3 לולנסיה.

דקה 40 - גול! חואקין עם השער של המשחק כשהקפטן קיבל כדור מאלבה ובעט מקצה הרחבה לפינה הימנית הגבוהה, וקבע 0:4 לולנסיה.

דקה 55 - חואקין מצא בכדור עומק את סולדאדו שדהר קדימה, עבר את השוער ובעט מזווית קשה לפינה, 0:5 לולנסיה.

דקה 69 - גול! השער הראשון של בורסאספור בליגת האלופות הגיע כשסרקאן ילדרים הכניס ספק בנבדל לפאבלו בטאלה, שהמשיך נהדר פנימה, 1:5 לולנסיה.

דקה 79 - גול! אלחנדרו רודריגז המחליף השתתף גם הוא בחגיגה, כשקיבל כדור עומק יפה ממאטה ולא התקשה למצוא את השישי. 1:6 לולנסיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בית ד'

רובין קאזאן - פ.צ. קופנהאגן 0:1

אחרי שהקבוצה הטטארית איבדה את האליפות אחרי שתי זכיות רצופות, לפחות מליגת האלופות היא אולי רווה קצת נחת. רובין קאזאן ידעה היטב שללא ניצחון ביתי על הדנים, היא עוברת להתעסק בשאלה האם היא תשחק בליגה האירופית. קאזאן הייתה נחושה לעצור את קופנהאגן, שהייתה זקוקה לנקודה כדי להבטיח את מקומה בשמינית הגמר, כשכעת הלחץ של הדנים עובר למשחק האחרון נגד פנאתינייקוס ולקוות שקאזאן לא תפתיע את ברצלונה. את השער היחיד במשחק כבש כריסיטאן נובואה בפנדל בדקה ה-45. ביברס נאתכו שיחק 90 דקות.

דקה 45 - גול! נגיעת יד ברחבה של כריסטיאן נובואה הביא לשריקה לכדור עונשין מ-11 מטר. כריסטיאן נובואה שלח את הכדור לפינה הימנית הגבוהה וקבע 0:1 לקאזאן.

דקה 76 - דאמה נ'דוי קיבל כדור מקנת זוהורה ושלח פצצה מחוץ לרחבה ברגל ימין שנעצרה במשקוף של הרוסים.

פנאתינייקוס - ברצלונה 3:0

חשבתם שברצלונה תוריד את הרגל מהגז אחרי השמינייה בשבת? ממש לא. אם ריאל מדריד חגגה עם רביעייה אתמול על אייאקס, ברצלונה הסתפקה בשלישייה כשפדרו סיים עם צמד ולאונל מסי שלח איתות לרונאלדו עם כיבוש שער נוסף. בארסה ממשיכה את המאזן הנקי מהפסדים והתעללה בפאו, שבינתיים נמצאת ללא ניצחון וממשיכה בקמפיין המאכזב, כשגם המאמן החדש שמונה לאחרונה, ז'וסאלדו פריירה, לא הצליח למנוע את ההפסד.

דקה 27 - גול! דני אלבס הכניס כדור מצוין למרכז הרחבה של פנאתנייקוס אל פדרו, שהמשיך עם בעיטה לפינה הרחוקה וקבע 0:1 לברצלונה.

דקה 62 - גול! מהלך קבוצתי טיפוסי של ברצלונה הסתיים עם השער השני כשאינייסטה הכניס לאדריאנו שמירכז ללאונל מסי, והארגנטינאי סיים מקרוב עם כדור בשער. 0:2 לברצלונה.

דקה 69 - גול! אינייסטה הוציא משמאל לפדרו שנותר פנוי והמשיך עם כדור מצוין פנימה, 0:3 לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully