וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: צפו בירושלים מנצחת את קאחסול

הקבוצה של עודד קטש הציגה את אחד ממשחקיה הטובים ביותר העונה, ורשמה ניצחון חוץ פנטסטי. 26 נק' לסולומון. צפו בתקציר

מגד גוזני

צפו בתקציר המשחק באדיבות רשות השידור
http://www.iba.org.il/
עריכת וידאו: דורון שטיין

זה לקח קצת זמן, אבל בשבועות האחרונים מקבלים אוהדי הפועל ירושלים את הקבוצה שלהם ביכולת נפלאה. הערב (שלישי) רשמו האדומים את אחד הנצחונות הגדולים ביותר שלהם העונה, אולי בשנים האחרונות, כאשר גברו בספרד 72:76 על קאחסול סביליה החזקה, ושמרו על מאזנם המושלם ביורוקאפ. הניצחון הערב היה החמישי ברציפות של הפועל ירושלים בכל המסגרות, כאשר ההישג הנאה הערב הפך את האדומים לפייבוריטים המובהקים לסיים בראש בית ז' של המפעל.

ירושלים הגיעה למשחק במומנטום מצוין, כאמור, אחרי הנצחונות על ריגה ומכבי חיפה בשבוע שעבר, והערב שוב הופיעו שלל היתרונות האדומים במלוא תפארתם: וויל סולומון נמצא בכושר קליעה יוצא מהכלל, והחברים שלו ידעו לפנות לו את הדרך כשצריך; סם קלנסי יעיל מתמיד בצבע, ושיתוף הפעולה שלו בריאן רנדל היה נפלא, גם בהגנה וגם בהתקפה; ויוגב אוחיון וג'ייסון ריץ' המשיכו את המשחק הקבוצתי הנאה שמאפיין את הירושלמים במשחקים האחרונים, כאשר הראשון היה אמון על ניהול משחק פנטסטי והשני על כמה מהלכי קלאץ' גדולים. מחמאות מגיעות גם לדיון דאוול, על כמה שלשות מומנטום, וליאור חכמון, ששוב הוכיח כי יש מחליף לאורי קוקיה.

אחרי רבע ראשון סביר התפוצצו האדומים מעיר הבירה והראו כמה פוטנציאל הגנתי גלום בהם ברבע השני, בו עצרו את קאחסול על תשע נקודות בלבד. למחצית ירדה ירושלים ביתרון 11 נקודות, ובעוד שהספרדים החזקים הצליחו לחזור, שיתוקו הכמעט מוחלט של לואיס בולוק הוותיק (4 נקודות ב-23 דקות), הקשה על המארחים להדביק את עודד קטש וחבורתו המצוינת. האדומים רושמים ניצחון גדול, וזה ללא יובל נעימי ואורי קוקיה הפצועים, וללא זר נוסף שאמור לעבות את הסגל בקרוב. עם יכולת כזאת, לעומת זאת, גם סגל חסר יכול להתברר כגדול יותר מסך חלקיו.

מהלך המשחק

ירושלים פתחה עם וויל סולומון, ג'ייסון ריץ', דיון דאוול, סם קלנסי ובריאן רנדל. אלא שדווקא המארחת התחילה טוב יותר, כאשר טאריק קירקסיי ומינדאוגס קאטלינאס העלו את המארחת ל-4:11 מהיר. סולומון החל להתחמם ודאג לצמק ל-11:10, כאשר בסיום הרבע הראשון עמד היתרון הספרדי על 16:20.

יוגב אוחיון הכניס רוח חדשה בירושלים כשעלה מהספסל, ודקות טובות מאוד של סם קלנסי בצירוף שלשה של ג'ייסון ריץ' העלו את ירושלים 25:26. דאוול פגע גם הוא מחוץ לקשת, כאשר גם ליאור חכמון המשיך בכושר הטוב שלו, ואסיסט יפהפה של אוחיון לריץ' העלה את ירושלים ל-26:36 מצוין. האורחים המשיכו להציג הגנה יוצאת מהכלל גם בדקות הבאות, וסגרו רבע שני פנטסטי שהוריד אותם לחדרי ההלבשה ביתרון 29:40.

הספרדים התעוררו בתחילת הרבע השלישי, רצו 2:14 תוך שתיים וחצי דקות, ועלו ל-42:43. עודד קטש לקח פסק זמן, והקבוצה שלו חזרה טובה ורגועה יותר, כאשר מספר עצירות בהגנה אפשרו לה לעלות חזרה, ליתרון 46:51. סולומון ואוחיון עצרו מצוין את לואיס בולוק, שירד לספסל, מה שלא הפריע לסולומון לשמור כוח להתקפה - שלשה של הרכז האמריקאי הלוהט העלתה אותו ל-20 נקודות אישיות, ואת ירושלים ל-49:57, ו-51:57 עם העליה לרבע המכריע.

סולומון הלוהט תפר שלשה נוספת, ותשע דקות לסיום הובילה האורחת 53:62. בדקות הבאות הרכז האמריקאי דווקא איבד מספר כדורים, ושש דקות לסיום הראה לוח התוצאות 61:64 לירושלים. סם קלנסי קלע נקודות חשובות, ו-2:10 דקות לסיום קבע בריאן רנדל 67:71. ריץ' איבד כדור, אך רשם חטיפה ענקית שהוביל לליי-אפ קריטי, חצי דקה לסיום, וירושלים עלתה ל-72:75. קאחסול החטיאה שלשה גורלית, וריבאונד גדול של אוחיון הגיע בסופו של דבר לריץ', שנשלח אל הקו, קלע פעם אחת, וסגר את הסיפור. ניצחון חוץ ענק לירושלים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

סטטיסטיקה

קלעו לירושלים: וויל סולומון 26 (5 מ-5 ל-2, 4 מ-8 ל-3, 4 ריבאונדים, 4 חטיפות), סם קלנסי 16, ג'ייסון ריץ' 11 (3 אסיסטים, 3 חטיפות), בריאן רנדל 7, יוגב אוחיון 7, דיון דאוול 6, ליאור חכמון 2.

הרבו לקאחסול: טאריק קירקסיי 19, צ'מי אורטסון 13, תומאס סטורנסקי 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully