וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: פדרר ניצח 4:6, 2:6 את מארי

השוויצרי (2) נותר המושלם היחיד בבית ב', לאחר המפגש עם הבריטי (5). רובין סודרלינג ניצח 5:7, 5:7 את דויד פרר

המחזור השני בבית ב' בטורניר סיכום השנה של סבב ה-ATP נפתח הערב (שלישי) במפגש בין שני המנצחים מיום המשחקים הראשון, רוג'ר פדרר ואנדי מארי כשהשוויצרי לא התקשה במיוחד וניצח 4:6, 2:6 בדרך להתבססות במקום הראשון. בהמשך הצליח רובין סודרלינג (4 בעולם) לנצח 5:7, 5:7 את דויד פרר (7) במשחק שסגר את המחזור השני בבית ב'. ביום חמישי יפגוש מארי את פרר, בעוד רוג'ר פדרר, שקרוב לוודאי הבטיח את העלייה לחצי הגמר, יפגוש את רובין סודרלינג שחייב לנצח.

פדרר - מארי 4:6, 2:6

אחד הטניסאים היחידים שיש להם מאזן חיובי מול רוג'ר פדרר הוא אנדי מארי, שניצח אותו שמונה פעמים והפסיד לו רק בחמישה משחקים. לכן גם היה נדמה שבאולם ה-O2 בלונדון, מול הקהל הביתי שלו, הבריטי המדורג חמישי בעולם יעשה הרבה צרות לשוויצרי הנפלא במסגרת הסיבוב השני של בית ב' בטורניר סיכום השנה של סבב ה-ATP. אך הפעם RF ממש לא התקשה מול מארי, שגבר עליו בשני המפגשים הקודמים, וגבר עליו 4:6, 2:6 במשחק השני בבית ב'.

פדרר פתח מצוין והצליח להשיג שבירה אחת במערכה הראשונה, תוך שהוא מנצל אחוזי הגשה ראשונה עלובים (32) של מארי וזוכה במערכה בתוצאה 4:6. המערכה השנייה כבר הייתה חד צדדית בהרבה, כשמארי לא הצליח לייצר את העוצמות מהמערכה הראשונה ונפל למלכודת של פדרר שהיה אגרסיבי בהרבה. שיאן הזכיות בתארי גרנד סלאם הצליח לשבור את הבריטי פעמיים כבר בפתיחת המערכה ושמר די בקלות על ההגשה שלו בדרך ל-0:4 מהיר וקל. מארי שמר על ההגשה שלו במשחקון הבא, אך כך עשה גם פדרר שעלה ל-1:5. השניים שמרו על ההגשות גם במשחקונים הבאים ובסיום זה 2:6 במערכה השנייה.

סודרלינג - פרר 5:7, 5:7

השניים כנראה אוהבים לשחק אחד נגד השני והערב זה היה המפגש השישי ביניהם השנה. סודרלינג ניצח את פרר בשלושה מתוך חמשת המפגשים הקודמים השנה והערב הספרדי ניסה לאזן את יחסי הכוחות ביניהם השנה, אך לא הצליח לעשות את זה. השבדי, שהגיע לטורניר מעודד לאחר הזכייה בטורניר ברסי בפאריס ביום ראשון שעבר, ניצח 5:7, 5:7, לאחר 1:41 שעות.

סורלינג פתח מצוין, הצליח להשיג אחוזי הצלחה נפלאים מההגשה הראשונה (75) ושישה אייסים ובנוסף ניצל את יתרון העוצמה שלו על פני פרר בדרך לשבירה אחת ולניצחון 5:7 במערכה הראשונה. גם המערכה השנייה נפתחה מצוין מבחינת השבדי התמיר שהצליח להשיג שבירה מוקדמת, אך פרר הצליח לשבור בחזרה ולאזן ל-5:5. סודרלינג הצליח לשמור על חבטות ההגשה שלו במשחקון הבא ולשבור את פרר בדרך ל-5:7 גם במערכה השנייה.

עדכון ראשון: 17:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully