וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: אריס סלוניקי ניצחה את גלבוע/גליל 83:92

האלופה הישראלית נתנה פייט לקבוצתו החזקה של דרוקר, אבל נכנעה לערב גדול של טאפוטוס בדרך להפסד ראשון ביורוקאפ

מגד גוזני

צפו בתקציר המשחק באדיבות רשות השידור
http://www.iba.org.il/
עריכת וידאו: דורון שטיין

שניות לאחר שנפתח המשחק הערב (שלישי) בין הפועל גלבוע/גליל לאריס סלוניקי במסגרת המחזור השני ביורוקאפ, נזרקו גלילי נייר רבים מצד אוהדי האלופה הישראלית הספורים שהגיעו למלחה, והציפו את הפרקט כמחאה על כך שהמשחק שוחק דווקא בירושלים ולא באולם בגן נר שלא אושר על ידי היורוקאפ. כשהמשחק עצמו התחיל, הוכיחו שחקניו של ליאור ליובין שיש להם הרבה אופי, כשהתגברו על האולם הריק ונתנו קרב אך נכנעו לבסוף לאריס סלוניקי העדיפה בראשותו של שרון דרוקר, 83:92. גלבוע/גליל צריכה להיות מאוכזבת מאוד, לאחר שהיתה חזק במשחק לכל אורכו ואף הוליכה לקראת הסיום, אך איבדה ריכוז בדקות האחרונות, ואיתו את המשחק. בהחלט ייתכן שאם המשחק היה בגן נר, במגרש הביתי, התוצאה הסופית היתה שונה.

האלופה הישראלית פתחה בצורה נוראית את המשחק, נראתה כבדה מאוד, וחטפה על הראש מחריסטוס טאפוטוס לא פחות מ-9 נקודות ברבע הראשון. המגמה נמשכה גם ברבע השני, אבל התעוררות של גרין החזירה את המארחים למשחק, וצימקה ל-2 בלבד במחצית. ברבע השלישי החלו שחקניו של ליובין לתפוס קצב, מקל החל להיות פעיל, הקליעות מחוץ לקשת החלו לצלול פנימה, וגלבוע/גליל כבר עלתה ליתרון 5 ברבע האחרון, אבל שלשה מטורפת של חציברטאס נתנה את האור לבריחה של היוונים לקראת הסיום, והמארחים הרימו ידיים ורשמו הפסד ראשון ביורוקאפ. בשבוע הבא תפגוש האלופה הישראלית את מאריופול שהפסידה לסדביטה זאגרב 72:69.

מהלך המשחק

הפועל גלבוע/גליל פתחה בחמישייה עם ג' מקלינטון, גל מקל, רודני גרין, ליאו ליונס וטיילר ווילקרסון. אריס עלתה עם בריאנט דונסטון, חריסטוס טאפוטוס, ניקוס חציברטאס, קוסטאס סלוקאס ופי ג'יי טאקר. טאפוטוס פתח חזק את המשחק עם 7 נקודות מהירות והעלה את האורחים ליתרון 4:9. שחקניו של ליובין החלו להתעורר עם נקודות של מקל ושלשה של ליונס שקבעה שיוויון, אבל שתי עבירות תוקף של ווילקרסון, ו-4 נקודות רצופות של טאקר הביאו את אריס לריצת 0:8 ויתרון 8. מקלינטון תפר שלשה, אבל קבוצתו פשוט לא שמרה, ואריס ירדה בדאנק גדול של טאקר ביתרון 12:22 בסיום הרבע הראשון.

קרטר וסלוקאס החליפו ביניהם שלשות בפתיחת הרבע, וכניסה של עידו קוז'יקרו יחד עם שלשה של מקלינטון נגסה בהפרש של היוונים, ושלשה של גרין כבר הורידה ל-32:28. אריס החלה לאבד קצב, דרוקר זעם על שחקניו בפסק הזמן, אבל זה לא עזר. ליונס מצא נקודות על השומר שלו, גרין חדר ללא קושי וצימק ל-38:36 בסיום המחצית הראשונה.

וורן קרטר קיבל אסיסט נאה ממקל בפתיחת הרבע השלישי וצימק לנקודה בלבד, אבל אז שוב נרדמו האדומים, טאפוטוס וטקא המשיכו לאמלל את שחקניו של ליובין בצבע, והעלו את קבוצתם ל-38:46. גליל הגיבה נהדר עם משחק טוב מחוץ לקשת, כשגרין ומקלינטון צולפים ללא הפרעה, יבזורי הצטרף לחגיגה והמארחים הורידו לפיגור נקודה בלבד. מקל ויבזורי החלו גם הם לקחת אחריות, ולייאפ עם הבאזר של ליאו ליונס קבע יתרון ראשון במשחק עבור המארחים, 61:63 בסיום הרבע השלישי.

מקלינטון פתח טוב את הרבע האחרון עם שלשה, ווילקרסון מצא דאנק נהדר וגליל עלתה ליתרון 5, אבל טאפוטוס וטאקר לא נתנו למארחים לברוח והחזירו לעצמם את היתרון. יבזורי וחציברטאס החליפו שלשות, ומקל חדר מצויין בדרך לנקודות קלות, אבל ההגנה של המארחים לא יצאה טוב לקלעים, והיתרון עבר מקבוצה לקבוצה. סלוקאס בשלשה גדולה קבע יתרון 4 ליוונים, מקל צימק אבל חציברטאס בשלשה מטורפת בסיום שעון 24 עם הקרש קבע 81:86. הזריקה הזו שברה של שחקניו של ליובין שלא מצאו את עצמם, ופי ג'יי טאקר עוד הספיק לצלוף שלשה אחרונה עם הבאזר כדי לקבוע ניצחון 83:92.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל גלבוע/גליל: ג'ק מקלינטון 20 נקודות (6 מ-7 לשלוש), ליאו ליונס 13 (5 ריבאונדים), וורן קרטר 14 (9 ריבאונדים), גל מקל 10 (6 אסיסטים), רודני גרין 10 (6 איבודים), דגן יבזורי 8, עידן קוז'יקרו 4, טיילר ווילקרסון 4.

קלעו לאריס סלוניקי: כריסטוס טאפוטוס 24 ופי ג'יי טאקר (10 ריבאונדים ו-6 איבודים) 24 נקודות כל אחד, ניקוס חציברטאס 19 (4 מ-5 לשלוש), קוסטס סלוקאס 9, בריאנט דנסטון 9 (6 ריבאונדים), קוסטס קראלמפידיס 4, דיאן בורובניאק 3, לינוס כריסילופולוס ופאניס קומפוראס שותפו אך לא קלעו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully