וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'סוס: "זה כמו גמר גביע עבורנו"

בנפיקה מתייחסת בכובד ראש להפועל ת"א (21:45, ספורט 5). המאמן: "רק לפני המשחק אחליט איך נשחק". דומב נזרק מהאימון

קובי אליהו

וידאו: קובי אליהו

למרות שנחתה הלילה (בין שני לשלישי), הספיקה אלופת פורטוגל, בנפיקה, כבר לערוך את האימון המסכם שלה לקראת משחקה מחר (רביעי, 21:45, שידור ישיר בספורט 5 וב-5HD) מול הפועל תל אביב, במסגרת המחזור החמישי של בית ב' בליגת האלופות. בנפיקה מתכוננת למשחק ברצינות רבה מאחר שהיא חייבת נקודות כדי לשמור על סיכוי סביר להעפיל לשמינית גמר המפעל.

כבר בשעת בוקר ערכו השחקנים את האימון המסכם, כאשר המאמן ז'ורז'ה ז'סוס חסר את שני השחקנים, הקשר אירטון והבלם רודריק, שלא הגיעו עם הקבוצה עקב פציעות. באימון עצמו, מנג'ר הקבוצה, שחקן העבר האגדי רוי קושטה, הדיח את אסי דומב, סקאוט הפועל שהגיע לרגל אחרי הקבוצה הפורטוגלית.

לאחר מכן ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים: "זה משחק מאוד חשוב עבורנו", אמר המאמן ז'ורז'ה ז'סוס, "ונעשה הכול כדי לנצח, זה משחק שיכול לקבוע את גורל הבית. אנחנו לא מתכוננים למשחק כמו למשחקים נגד ליון או שאלקה, זה משחק קשה מאוד. זה כמו גמר גביע.

"אנחנו חייבים להיות ביכולת הכי טוב שלנו כדי לנצח", הוסיף ז'סוס. "למרות זאת אני לא מתכוון לשנות את המערך. יש לי שתי תכניות משחק, ורק סמוך להתמודדות אחליט איך הקבוצה תשחק. כמו כן, אחליט מחר לפני המשחק האם אוסקר קרדוסו יפתח או יהיה על הספסל.

"אני מודע לכך שהפועל קבוצה חזקה מאוד בבית, הרבה יותר מאשר במשחקי החוץ שלה", המשיך המאמן. "ראיתי את המשחק שלהם בבית נגד שאלקה, והם יכלו לנצח אותו. אני מקווה שלא נעשה את אותן טעויות כפי שעשתה שאלקה. אני אתרכז רק במשחק שלנו ולא במה שקורה במשחק בין ליון ושאלקה".

החלוץ הפרגוואי קרדוסו, שהיה פצוע תקופה לא מעטה וכבש כזכור את השער השני נגד הפועל במשחק הראשון בבית, אמר: "החלמתי מהפציעה, אבל אני עדיין לא יודע אם אני אפתח. זו החלטה של המאמן, אני רק רוצה לשחק. אי אפשר להגיד שאני הכוכב, אלא כמו שאר השחקנים. אני שמח שבינתיים השחקנים האחרים עושים את העבודה במקומי. הפועל קבוצה חזקה מאוד בבית, יהיה לנו מאוד קשה לנצח אותה".

הרכב משוער: רוברטו, מקסי פריירה, לואיזאו, דויד לואיז, פאביו קואנטראו, חאבי גארסיה, קרלוס מרטינס, ניקולאס גאיטן, פאבלו איימאר, חאבייר סביולה, אוסקר קרדוסו (אלן קארדק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully