וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספולסטרה: "המשחק הזה הפתיע אותי מאוד"

מאמן מיאמי לא היה מוכן לתבוסה הביתית לאינדיאנה ("נראינו חרדים"), דמפייר עשוי להצטרף. ולמה נאש נוגע בעבדול ג'באר?

ההפסדים שמיאמי חוטפת כבר הפכו לשגרה כמעט, כשהקבוצה מפלורידה מחזיקה במאזן שרבים לא שיערו עם שישה הפסדים כבר ושמוניה ניצחונות. אלא שההפסד הלילה (בין שני לשלישי) שבר כנראה כבר את השיא, כאשר הקבוצה של אריק ספולסטרה הובסה בביתה 93:77 על ידי אינדיאנה. דווין וויד ששב מפציעה היה מחריד עם 3 נקודות בלבד.

"המשחק הזה היה בהחלט הפתעה גדולה עבורי", אמר ספולסטרה אחריו. "לא שיחקנו טוב. מבחינה התקפית, לא הצלחנו להגיע לשטף המשחק שרצינו. נראינו חרדים. לא הזזנו את הכדור. זה הפך למשחק עצבני מאוד עבורנו".

מיאמי תחסר עד חודש פברואר לערך את יודוניס האסלם שנפצע ברצועות בברכו. ההיט עשויים להתחזק בקרוב כאשר יצרפו לסגל הכוכבים שלהם את אריק דמפיר.

דרו אהב להשתמש במילה מביך לאחר ההפסד לבוסטון

לאחר שני הפסדים ברצף וללא רייג'ון רונדו הפצוע, בוסטון התגברה בקלילות מדהימה על אטלנטה 76:99. "זה היה מביך", אמר מאמן ההוקס לארי דרו. "מאוד, מאוד מביך. אם הייתי יכול לתאר הכל במילה אחת, אז הייתי אומר...מביך. רמת האנרגיה שלנו במשחק לא הייתה טובה. אמרתי לשחקנים: 'אני לא יודע מה אתם עושים בלילה שלפני, אבל יש מה שמונע מאיתנו לשחק עם אנרגיה ותשוקה. כמאמן ראשי, אני חייב למצוא מה זה".

"נכנסו למשחק מתוך משחק ההגנה שלנו", אמר מאמן הסלטיקס דוק ריברס. "ההתקפה הייתה נהדרת, המפתח היה בהגנה. אני חושב שאפילו לא הזכרתי את המילה התקפה בתדרוך שלי לקראת המשחק".

לג'נטרי יש ספירה משלו לנאש. אולי הוא צודק...

סטיב נאש צלף 24 נקודות ומסר 9 אסיסטים בניצחון 116:123 של הסאנס ביוסטון על הרוקטס. עם כמות הנקודות שלו במשחק, נכנס הרכז הקנדי לרשימת 16 השחקנים הפעילים עדיין בליגה שעברו את מחסום 15 אלף הנקודות.

"הוא הכל", החמיא לו מאמנו אלווין ג'נטרי, והבהיר את החשיבות שלו לקבוצה. "הוא המנוע שמסיע את המכונית. אנו חייבים אותו על המגרש. הוא סקורר ענק וקלע מדהים, אבל כאשר מוסיפים את תרומת האסיסטים הבלתי נדלית שלו זה שווה ערך לעוד 15 אלף נקודות. מבחינתי הוא ב-30 אלף נקודות, כך שהוא קרוב להגיע לקארים עבדול ג'באר".

הספרס נהנים מפתיחת עונה חלומית

מי שעוד מאוד מרשימה היא סן אנטוניו ספרס, שהשיגה מול אורלנדו מג'יק את ניצחונה מספר 12 העונה. הקבוצה של גרג פופוביץ' עם המאזן הכי טוב בהיסטוריית המועדון והיא מקווה להמשך אותו מה שיותר. שתי הקבוצות הפציצו ביחד 21 שלשות (הספרס עם 12 מ-19, והמג'יק עם 9 מ-18).

"זה היה נראה כאילו שתי הקבוצות בתחרות קליעות ל-3 נקודות", אמר מאמן הספרס, "ואף אחת לא הייתה מוכנה לוותר. זה היה די מדהים. זה היה חתיכת משחק NBA".

גם מאמן המג'יק סטן ואן גנדי הסכים עם עמיתו: "אני חושב שהיה משחק יוצא מן הכלל. ניצחון על סן אנטוניו בחוץ היה נותן לנו הרבה לקראת ההמשך. אבל יש לנו שתי בעיות שחוזרות על עצמם: איבודים, והדבר השני זה שאנחנו לא סוגרים מספיק טוב את הצבע ואת קלעי היריבה. הם קלעו טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully