וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב לומאס ימונה לעוזרו של אברהם גרנט

קפטן ווסטהאם לשעבר יחליף את פטרוביץ' בקרוב, וינסה לעזור למנג'ר הישראלי לחלץ את הפטישים מהמקום האחרון בפרמיירליג

ווסטהאם ממשיכה בניסיונותיה מחד לא לגעת במנג'ר שלה אברהם גרנט, מנגד לשנות דברים בקרב הקבוצה כדי להיחלץ מירכתי הפרמיירליג. לאחר הפסד הליגה בסוף השבוע האחרון 3:0 לליברפול, במועדון הלונדוני החליטו למנות את קפטן הקבוצה לשעבר, סטיב לומאס, במהלך מפתיע מאוד לעוזר המנג'ר והוא ישמש כמספר 2 של גרנט.

לומאס, 36, ששיחק בנבחרת צפון אירלנד בעבר, יחליף בתפקיד את זלייקו פטרוביץ', שיעזוב את התפקיד עד סוף השבוע הקרוב. מי שעוד הוזכר כמועמד להחליף את פטרוביץ' הוא אקס נוסף של ווסטהאם, פאולו די קאניו האיטלקי, אלא שנראה כי הפור נפל לבסוף על לומאס.

ההחלטה בקרב הנהלת הפטישים הגיעה בין היתר בשל כך ששחקני הקבוצה רוחשים כבוד רב ללומאס כשחלק מהם עדיין זוכרים אותו מהתקופה הארוכה בה שיחק בקבוצה בין השנים 1997 ל-2005. כעת אולי גרנט, בעזרתו של לומאס, יצליח להשתלט טוב יותר על חדר ההלבשה של הקבוצה במטרה להצעיד אותה קדימה ולמעלה בליגה.

כזכור, במועדון הלונדוני ממשיכים לתת גיבוי כל העת לגרנט, גם מצידם של צמד הבעלים, דייויד גולד ודייויד סאליבן, כשגם סגנית היו"ר קארן בריידי אמרה לאחרונה שהיא בוטחת בגרנט, זאת לעומת האוהדים שכבר קוראים לפיטוריו של המנג'ר הישראלי מהקבוצה המדשדשת..

ווסטהאם מדורגת אחרונה בטבלה עם תשע נקודות, והיא מרוחקת חמש נקודות מהקו האדום. לישראלי הוצב סוג של אולטימטום, כאשר במועדון דרשו ממנו להשיג שש נקודות בשלושת המשחקים הבאים של הקבוצה מול וויגאן (ב), סנדרלנד (ח) ומנצ'סטר סיטי (ב). אגב, בסוכניות ההימורים באנגליה נותנים למהמרים על פיטוריו של גרנט יחס של 4 ל-5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully