וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי שב לרוטציה של הקינגס בהפסד 94:83 ליוטה

אחרי שלא שותף בשני משחקים, שיחק הישראלי 14 דקות וחצי וקלע 9 נקודות. סקרמנטו עם הפסד שמיני בתשעה משחקים

נתחיל בחדשות הטובות: לאחר שני משחקים בהם לא שותף כלל, שב הלילה (בין שני לשלישי) עמרי כספי לרוטציה של סקרמנטו במשחק ההפסד שלה ליוטה 94:83. הפורוורד הישראלי אמנם לא פתח, כבעבר, בחמישיית הקבוצה, אבל שותף כ-14 דקות וחצי, חלק נכבד מהן ברבע השלישי במשחק, כשהוא מסיים אותו עם 9 נקודות (1 מ-1 ל-2, 2 מ-3 ל-3, 1 מ-2 מהקו), כספי אף הוריד שני ריבאונדים ואיבד כדור אחד.

החדשות הרעות הן מבחינת סקרמנטו: הקבוצה של פול ווסטפאל ממשיכה לצלול. מעבר לתצוגה הרעה שלה בסולט לייק סיטי, הן מבחינה הגנתית והן מבחינה התקפית, היא כבר במאזן 9:4, וזה רק הודות לפתיחת העונה הטובה יחסית שלה כיוון שבתשעת המשחקים האחרונים היא נחלה שמונה הפסדים.

הקינגס לא היוו יריב כמעט בשום שלב במשחק לג'אז, שעלו עם הניצחון למאזן 5:10, והשתעשעו על המגרש. ברבע השלישי דרון וויליאמס וסי ג'יי מיילס הובילו את הג'אז ליתרון 22 נקודות וגמרו בכך את הסיפור. הסגולים מסקרמנטו הצליחו רק לצמק בגארבג' טיים של הרבע האחרון ולצמצם נזקים, אבל, כאמור, הקבוצה של ווסטפאל לא דומה כעת לשום דבר, נראית בהגנה כמו מסננת ולא מחוברת התקפית.

מיילס הוביל את הקבוצה ממדינת המורמונים עם 20 נקודות, אל ג'פרסון עזר עם 19 ו-8 ריבאונדים, וויליאמס קלע 12 וחילק 9 אסיסטים, כשהוא מוביל את יוטה עם הרבה חוכמה, פול מילסאפ הוסיף 11 ו-9 ריבאונדים. דימרקוס קאזינס הוביל את קלעי הקינגס עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, קארל לאנדרי קלע 12, טייריק אוונס בעוד ערב חלש של 11 נקודות, דונטה גרין 10 נקודות, סמואל דלמבר 2 נקודות ו-9 ריבאונדים.

"עשינו הגנה כמו שאפשר לצפות מאיתנו לעשות, אבל לא הצלחנו לקלוע", אמר להגנתו ולהגנת שחקניו מאמן הקינגס פול ווסטפאל. "קלענו ב-35 אחוזים, עם זה אי אפשר לנצח את יוטה בבית שלה. יש אצלנו כמה שחקנים שעושים הגנה טובה והם יתנו לנו בעתיד בסיס לעשות דברים טובים".

טייריק אוונס אמר: "אנחנו צריכים לשחק עם הלב שלנו. אנחנו משחקים טוב, היינו קרובים אליהם בתחילת המשחק אבל אחרי שהם יצרו פער מאיתנו, אנחנו בערך הפסקנו לשחק. אני צריך להוציא יותר לפועל בהתקפה ולהיות גם יותר אגרסיבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully