וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו טיפ, התשלום עלינו

לכבוד שובה של ליגת האלופות, אירגנו לכם כמה טיפים למשחקים המרכזיים. פותחים באייאקס נגד ריאל, ממשיכים עם הפועל תל אביב נגד בנפיקה ומקנחים במכבי ת"א מול קאחה לבוראל

בפעם הקודמת שנפגשנו, שזה היה ממש לא מזמן, תפסנו שוב משחק אחד בחמישייה הסודית. הימרנו נכון שהפועל באר שבע תגבור על הפועל אשקלון, אבל לא ממש הצלחנו לחזות את ההתפרקות של ארסנל למול הדומיננטיות של טוטנהאם, שניצחה בסופו של דבר, כמו גם את הדרבי החיפאי המשמים, שבמקום ללכת לכיוון של מכבי החליט בסופו של דבר להסתיים ללא הכרעה. אז הנה עוד שלושה משחקים, והפעם אנחנו מקווים שנתפוס קצת יותר. חמישה טיפים מרכזיים, יצאנו לדרך:

משחק מספר 46 (שלישי): אייאקס – ריאל מדריד 3.10, 3.05, 1.90

* שימו לב והיזהרו כי שחקניו של מרטין יול סיימו במחזור האחרון ב-0:0 נגד פ.ס.וו איינדהובן, אך חמור מכך, אייאקס לא כבשה בשלושת המחזורים האחרונים בהולנד.

* ריאל מדריד כבשה 27 שערים בשבעת המחזורים האחרונים בליגה הספרדית. רק במחזור האחרון הבלאנקוס התפוצצו עם 1:5 קטלני על חשבון בילבאו המסכנה.

* שימו לב באיזה כושר מגיע כריסטיאנו רונאלדו למפגש מול ההולנדים: 17 שערים ב-14 המשחקים האחרונים אצל קבוצתו ובנבחרת פורטוגל.

* ז'וזה מוריניו פגש את מרטין יול שבע פעמים במסגרת משחקי הדרבי בין צ'לסי לטוטנהאם בין 2004 ל-2007. 'המיוחד' ניצח בחמישה משחקים, יול ניצח פעם אחת ומשחק נוסף הסתיים בתיקו.

* למרות שריאל מדריד ניצחה 0:2 במפגש הקודם בין השתיים, אייאקס השיגה לא פחות מארבעה ניצחונות על ריאל והפסידה פעמיים בסך הכל בשבעת המפגשים בין שתי הקבוצות.

ההימור: 2

משחק מספר 19 (רביעי): הפועל תל אביב - בנפיקה 4.20, 3.20, 1.60

* עד המשחק הקודם נגד בנפיקה, הפועל תל אביב לא התעמתה עוד עם יריבה פורטוגלית, אך בנפיקה מצידה פגשה דווקא קבוצה ישראלית. זה קרה מול בית"ר ירושלים, שניצחה אותה 2:4 אחרי שבנפיקה מחצה את בית"ר 0:6 במשחק הראשון. העונה, למי ששכח, היא 1989/9.

* הפועל תל אביב שיחקה כבר עשרה משחקים העונה באירופה, ושימו לב שמבין חמשת המשחקים שנערכו בביתה, היא הפסידה רק באחד מהם. זה היה מול ליון ב-3:1, אך מעבר לכך הקבוצה לא איבדה את הבית ביתר ארבעת המשחקים.

* בנפיקה אמנם ספגה חתיכת תבוסה מול פורטו (5:0) לפני כמה שבועות, אבל שימו לב שיריבת הפועל תל אביב ניצחה בחמישה מששת משחקי הליגה האחרונים שלה. במחזור האחרון בנפיקה חגגה על חשבון נבאל עם 0:4.

* שימו לב ששלושה משחקים מבין ארבעת המשחקים של בנפיקה בליגת האלופות הסתיימו באותה תוצאה – 0:2. הקמפיין שלהם התחיל עם ניצחון כזה על הפועל תל אביב, המשיך עם הפסד לשאלקה 2:0, נמשך עם הפסד 2:0 לליון, ורק במחזור האחרון התוצאה הייתה שונה – 3:4 על ליון.

* מבין הקבוצות שמשתתפות בליגת האלופות, רק שלוש קבוצות בעלות מאזן גרוע יותר כשהן עומדות על אפס נקודות אחרי ארבעה מחזורים. מדובר בבורסאספור, ז'ילינה ופרטיזן בלגרד. אז מי אמר שמצבם של האדומים גרוע כל כך?

ההימור: 1

משחק מספר 69 (חמישי): מכבי תל אביב - קאחה לבוראל (6+) 1.80, 9.0, 1.80

* לשתי הקבוצות היה גורל דומה בעונה שעברה, לפחות מבחינת היורוליג, כאשר השתיים נעצרו בשלב הפלייאוף והפסידו באותה תוצאה. מכבי תל אביב סיימה את דרכה אחרי הפסד 3:1 לפרטיזן, בעוד קאחה לבוראל ירדה מנוצחת מול צסק"א מוסקבה, שניצחה אותה גם כן בארבעה משחקים.

* שתי הקבוצות נפגשו פעמיים בעונה שעברה: המשחק הראשון הסתיים בניצחון ספרדי 81:86, כשגם השני הסתיים עם ניצחון של אלופת ספרד 82:91 ביד אליהו.

* מכבי תל אביב, יחד עם אולימפיאקוס, קלעה יותר מכל קבוצה אחרת ביורוליג העונה עד עכשיו – 408 נקודות (ממוצע של 81.6 נקודות למשחק)

* מדברים על כך שקאחה ויטוריה הפסידה בשלושת המשחקים האחרונים שלה, אבל מה שמעניין הוא ההפרש שבו היא הפסידה: מול חימקי היא נוצחה בהפרש של ארבע נקודות, מול ז'אלגיריס היא נוצחה בדיוק באותו הפרש ובשבוע שעבר היא הפסידה לפרטיזן בשלוש נקודות.

* דווקא בליגה הולך לקאחה לבוראל ממש טוב, שכן אלופת ספרד ניצחה בששת המשחקים האחרונים שלה. המשחק האחרון היה מבחינתה הקשה ביותר העונה עד עכשיו, שכן קאחה לבוראל פגשה את ברצלונה, לא התרגשה יותר מדי וסיימה עם 80:87, שהשאיר אותה במקום הראשון.

ההימור: 2

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully