וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מאצ' אפ זה

וויל סולומון פוגש את לואיס בולוק, איתי שכטר ינסה לעקוף את חאבייר סביולה וצ'אק אידסון ינסה לקלוע יותר ממירזה טלטוביץ'. פינת על הסכין יוצאת בתופים ומחולות

פינת על הסכין חוזרת לחתוך מי הולך לקלוע יותר ומי הולך להבקיע יותר. אתם זוכרים את הכללים: מציבים בפנינו מאצ' אפ ואנחנו בסך הכל צריכים לבחור לאיזה שחקן יהיה יום טוב יותר. היחסים נאים בהימורים האלה ואנחנו יוצאים לדרך.

משחק מספר 19 (שלישי): לואיס בולוק (קחאסול) - וויל סולומון (הפועל ירושלים, 2+) 1.85, 7.0, 1.85

נתחיל עם הפועל ירושלים ו-וויל סולומון, שיוצאים למשחק חוץ נגד קחאסול הספרדית במסגרת היורוקאפ. אחרי הניצחון במשחק הראשון על ריגה, שהיה למעשה תבוסה, ירושלים רוצה לשמור על ראשות הבית ולשם כך היא חייבל לחזור עם ניצחון חוץ. סולומון, כידוע, הוא אחד השחקנים היותר דומיננטים של ירושלים בליגה, ויעידו על כך הנתונים הסטטיסטיים שלו. הגארד האמריקאי עומד על ממוצע של 12.2 נקודות למשחק ליגה ומשחק 24.8 דקות בממוצע. למרות זאת, ג'ייסון ריץ' ובריאן רנדל קולעים יותר ממנו.

בשבוע שעבר קלע סולומון 17 נקודות במשחק מול ריגה ושאלת המפתח היא איך יהיה הכוכב הירושלמי כעת. מולו מתייצב לואיס בולוק, גארד אמריקאי נוסף, שאף הוא קלע 17 נקודות בשבוע שעבר בניצחון על נימבורק 77:93. בשנה שעברה, כששיחק בריאל מדריד, סבל בולוק מירידה בתפוקה הסטטיסטית כשסיים את עונת היורוליג שלו עם 6.9 נקודות בממוצע למשחק.

ההימור: 1

משחק מספר 22 (רביעי): איתי שכטר (הפועל תל אביב) - חאבייר סביולה (בנפיקה) 3.30, 1.55, 3.35

הפועל תל אביב מתייצבת למשחק חשוב מאין כמותו בליגת האלופות, כאשר האדומים יודעים שהצ'אנס האמיתי שלהם לקטוף נקודות בקמפיין הזה נמצא בבלומפילד מול בנפיקה ליסבון, כשיש שיגידו שמדובר ביריבה הפחות טובה בבית הזה. הפועל תל אביב מגלה שיפור משבוע לשבוע בליגה, ונראה שגם במשחק הזה יהיה לה מה להגיד, אבל אנחנו, עם כל הכבוד, עוסקים בשאלה מי יכבוש יותר.

לא צריך להרחיב יותר מדי על היכולות ההתקפיות של חלוץ מכבי נתניה לשעבר, שפורח תחת ידיו של אלי גוטמן, אבל אם אתם מתעקשים לקבל קצת סטטיסטיקות, הנה: שכטר שיחק העונה בסך הכל 386 דקות. אלא שלמרות הזמן המועט יחסית שלו על המגרש, הוא כבר כבש שלושה שערים (שער כל 128 דקות). בליגת האלופות כבש שכטר שער אחד ומשמעותי מאוד ב-2:3 בחוץ על רד בול זלצבורג, כאשר החלוץ חתום גם על השער השני בקמפיין הבתים כשכבש את השער המצמק ב-3:1 נגד שאלקה.

מבחינת חאבייר סביולה, הרי שחלוץ בנפיקה עדיין לא כבש העונה במשחקי ליגת האלופות, אבל הוא כבש שער אחד במשחק ליגה בהפסד 2:1 לגימראייש ושער אחד בניצחון 1:5 בגביע הפורטוגלי. האם זה הזמן שלו לפרוח? אנחנו יותר חושבים בכיוון של שכטר.

ההימור: 1

משחק מספר 73 (חמישי): אידסון (מכבי תל אביב, 1+) - טלטוביץ' (ויטוריה) 1.85, 7.0, 1.85

איזה הצגות מדהימות הרגילה אותנו מכבי תל אביב לקבל בשבועות האחרונים, אבל האם זה ייעצר כאן ועכשיו נגד קאחה לבוראל, אחת הקבוצות החזקות ביורוליג? או שמא נראה עוד מפגן כוח מרשים מבית היוצר של דייויד בלאט? בכל מקרה, כך או כך, השאלה שנדונה כעת היא מי יקלע יותר, צ'אק אידסון או מירזה טלטוביץ', אחד השחקנים הטובים באירופה. אידסון מקבל יתרון של נקודה אחת, כלומר כל ההימור מתבסס על אותו יתרון ויש לכך חשיבות רבה.

בליגה הפורוורד של מכבי תל אביב עומד על ממוצע של 6.7 נקודות למשחק, אבל אנחנו כבר יודעים שהליגה הזו לא בדיוק מדד למשהו. מספר 13 בצהוב קולע בממוצע 12.2 נקודות למשחק יורוליג, כאשר באחרון שבהם הוא הפגיז 20 בפרצוף של פרוקום. מולו מתייצב הפורוורד הבוסני, שעומד על ממוצע טוב לא פחות של 13.6 נקודות למשחק, כאשר במשחק האחרון של הספרדים הוא קלע 11 נקודות.

ההימור: 2

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully