וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סנדרלנד ואברטון נפרדו ב-2:2

מיקאל ארטטה קבע שוויון דרמטי בדקה ה-82. צמד של וולבק הפך יתרון מוקדם של הטופיז. ספרד: חטאפה - סראגוסה 1:1

סנדרלנד פספסה הערב (שני) הזדמנות להצטרף לצמרת הצפופה בפרמיירליג אחרי שסיימה ב-2:2 ביתי עם אברטון. החתולים השחורים הגיעו למשחק אחרי ה-0:3 המדהים בסטמפורד ברידג' ועם מאזן ביתי נקי מהפסדים (לסנדרלנד רק ארבעה הפסדי ליגה בבית מאז מאי 2008), אבל יצאו מאוכזבים אחרי שספגו שוויון מאוחר וכעת הם במקום השביעי עם 20 נקודות. כדי ללמד על הצפיפות בטבלה, לאברטון 16 נקודות במקום ה-14 וזאת למרות שהטופיז לא ניצחו כבר ארבעה משחקים.

אברטון פתחה נהדר וכבשה ראשונה כבר בדקה החמישית. לייטון ביינס הרים וטים קייהיל נגח את הטופיז ליתרון. גם התשובה הייתה מהירה. בודווין זנדן פרץ נהדר על הקו הימני ומצא את דני וולבק שהרשית מקרוב והמשיך את הכושר הפנטסטי שלו. הילד המושאל ממנצ'סטר יונייטד היה גם זה שחתום על המהפך כשנגח לרשת בדקה ה-71 אחרי כדור קרן של קיירון ריצ'רדסון, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת למיקאל ארטטה שאיזן בדקה ה-82.

* במשחק שנעל את המחזור ה-12 בליגה הספרדית נפרדו חטאפה וסראגוסה ב-1:1. ניקולאס ברטולו העלה את סראגוסה, עם המאמן חאבייר אגירה על הקווים, ליתרון (34) ואדריאן קולונגה השווה בפנדל (49). סראגוסה נותרה במקום האחרון עם שמונה נקודות. חטאפה עלתה למקום ה-12 עם 14 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully