וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוננות שיא

ליגת האלופות נכנסת לשלביה המכריעים וזה בדיוק הזמן בו הגדולות מזלזלות והקטנות מפתיעות. פינת הכבשה השחורה מכניסה אתכם לכוננות הפתעות

בפינת "הכבשה השחורה" אנחנו מנסים להזהיר אתכם מהימורים שנראים בטוחים. מאותן קבוצות שרחוקות מהכותרות, אבל תמיד עושות מצרות למהמרים. השבוע אנחנו עם המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות, מוקד מרכזי להפתעות. הגדולות, שכבר עלו, שומרות כוח לליגה ועולות בהרכבים משניים ולכן מדובר ביום חג לכבשים שחורות למיניהן. הסיבוב שלנו יחל בבראגה שמארחת את ארסנל, יימשך עם ריינג'רס שתקווה לנצל את ההרכב החסר של מנצ'סטר יונייטד ויסתיים במשחק היורוליג בין באמברג הגרמנית לרומא האיטלקית.

משחק מספר 50 (שלישי): בראגה - ארסנל 3.75, 3.30, 1.65

משהו לא טוב עובר על התותחנים, שספגו שני הפסדי בית רצופים בליגה והחמיצו הזדמנות גדולה להעפיל לראשות הפרמיירליג. ארסן ונגר נוטה להעניק מנוחה למחליפים במשחקי ליגת האלופות, אבל במקרה הזה הוא יודע שהפסד בפורטוגל עשוי לסבך מאוד את הקבוצה שלו לקראת המחזור האחרון בעוד תיקו יספיק כדי להבטיח את המקום הראשון.

בראגה פתחה בצליעה את העונה בליגת האלופות, אבל השיגה שני ניצחונות על פרטיזן בלגרד ושבה לתמונת שמינית הגמר. הפורטוגלים החביבים רעבים לנקמה אחרי התבוסה המשפילה 6:0 בלונדון, אבל גם הם מגיעים בתקופה רעה עם שלושה הפסדי ליגה רצופים. אנחנו מעריכים שכל קבוצה תשיג את שלה - ארסנל את המנוחה וההעפלה, בראגה את הכבוד האבוד.

ההימור: X

משחק מספר 29 (רביעי): ריינג'רס - מנצ'סטר יונייטד 4.20, 3.20, 1.60

אלכס פרגוסון מקפיד להעלות לכל משחק ליגת האלופות הרכבים משניים ומוזרים, אבל הקבוצה שלו מספקת את הסחורה עם 10 נקודות וללא שער חובה עד כה. למעשה, ריינג'רס היא היחידה שלא הפסידה לשדים האדומים וסחטה 0:0 באולד טראפורד. ווין רוני צפוי לחזור להרכב קבוצתו שזקוקה לנקודה כדי להבטיח את ההעפלה לשמינית הגמר.

מנגד, לריינג'רס אין יותר מדי ברירות. האלופה הסקוטית יודעת שרק ניצחון בקרב על בריטניה ישאיר אותה בתמות ההעפלה לשלב הבא ואילו הפסד יגמור כנראה סופית את הסיפור וישלח את וולטר סמית ושחקניו להמשך המאבקים בליגה האירופית. ריינג'רס תהיה חייבת לתקוף ולכבוש, מה שהיא עשתה רק פעמיים עד כה בליגת האלופות. אנחנו שוב מריחים משחק מאוזן.

ההימור: X

משחק מספר 67 (חמישי): באמברג - רומא (2+) 1.80, 9.00, 1.80

שתי הקבוצות במאזן זהה בבית ב' עם שני ניצחונות ושלושה הפסדים והמשחק קריטי עבורם במאבק על ההעפלה לטופ 16. המשחק הראשון בבירת איטליה הסתיים בניצחון גדול 65:83 למארחים, אבל מאז הקבוצה הגרמנית עשתה הרבה צרות ליריבות בבית. היא הדהימה את אולימפיאקוס וגררה את ריאל מדריד ומלאגה למשחקים צמודים מאוד. מנגד, רומא הובסה בביתה מול ריאל ואולימפיאקוס וחטפה 21 הפרש במלאגה. בליגה, רומא הפסידה את כל שלושת משחקיה העונה ואנחנו צופים לקבוצה של מתיאו בוניצ'ולי הפסד גם בגרמניה.

ההימור: 1

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully