וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד צ'ילדרס פוטר ממינסוטה

פתיחת העונה המאכזבת הביאה את הוייקינגס לפטר את מאמנם ב-5 השנים האחרונות. מאמן ההגנה לזלי פרייז'ר יחליפו בתפקיד

כנראה שההפסד 31:3 לגרין ביי אמש (ראשון) היה בגדר הקש ששבר את גב הגמל של זיגי ווילף, בעלי מינסוטה. הווייקינגס הודיעו הערב על פיטוריו של המאמן בראד צ'ילדרס. פתיחת העונה המאכזבת של הקבוצה (7:3), שהגיעה לאחר צירופו המחודש והמתוקשר של ברט פארב בקיץ החולף, לא ממש הועילה לצ'ילדרס, וכך גם לא הדיווחים לפיהם המאמן איבד את אמון שחקניו, במיוחד לאחר שהחליט לחתוך את רנדי מוס בתחילת החודש, אחרי ארבעה משחקים בלבד בשורות הווייקינגס.

המהלך היה צפוי, יש לומר. ווילף מאוד לא אהב את שחרורו של מוס, כמו גם את העובדה שצ'ילדרס איבד לחלוטין אחיזה בקבוצה. החזרתו של פארב בקיץ והתרפסותו של צ'ילדרס בפניו לא הועילו לתדמיתו של המאמן, אם כי במקרה הזה עמדו בעלי הווייקינגס מאחורי המהלך.

התבוסה הביתית לגרין ביי היתה הגדולה ביותר של צ'ילדרס בחמש שנותיו במועדון, כאשר מאזנו הכולל עומד על 37:40. מחליפו לשארית העונה יהיה מאמן ההגנה לזלי פרייז'ר, שינהל את משחקו הראשון כמאמן ראשי בשבוע הבא בוושינגטון. אגב, זו הפעם השניה שהפאקרס גורמים לפיטוריו של מאמן מפתיחת העונה, כאשר דאלאס, שנכנעה לגרין ביי 54:7, פיטרה בעקבות התבוסה את ווייד פיליפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully