וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: ניצחון דרמטי לנדאל על אנדי רודיק

הספרדי חזר מפיגור מערכה ורשם ניצחון ראשון במאסטרס מאז 2007 - 6:3, 6:7, 4:6. עוד בבית א': דג'וקוביץ' גבר על ברדיך

זה הלך קשה, זה הלך ארוך, אבל בסופו של דבר זה הלך הלילה (בין שני לשלישי) לרפאל נדאל. לאחר שרוג'ר פדרר ואנדי מארי ניצחו אמש בפתיחת טורניר המאסטרס היוקרתי, הצטרף למעגל המשחקים גם הטורפדו הספרדי, שגבר על אנדי רודיק המאריקאי 6:3, 6:7, 4:6 בסיום דרמה לא קטנה בבית א', בו ניצח מוקדם יותר נובאק דג'וקוביץ' את תומאס ברדיך (ראו קטע נפרד).

רודיק היה קרוב להישבר במשחקון הפתיחה, אבל חזר מפיגור 40:15 וגם שבר את נדאל במשחקון הבא כדי לעלות ליתרון 0:3 מפתיע. האמריקאי שמר על ההובלה בהמשך עם 89 אחוזי הצלחה בהגשות הראשונות שלו כדי לנצח במערכה הראשונה 3:6. נדאל עדיין לא נראה מפוקס בפתיחת המערכה השניה עם שגיאה כפולה רביעית במשחק, ונשבר במשחקון השלישי. למזלו הוא הצליח להגיב בשבירה ראשונה שלו והשווה ל-2:2. מהרגע הזה כל אחד מהשחקנים שמר על ההגשות שלו בדרך לשובר שוויון. רודיק עוד הצליח לעלות ליתרון 2:3 עם מיני ברייק, אבל נדאל שלט במשחק אחרי חילופי המגרשים ועלה ליתרון 3:6 כשרודיק הצליח למחוק לו רק שתיים משלוש נקודות המערכה. נדאל ניצח 5:7 בשובר השוויון וקבע מערכה שלישית ומכרעת.

אל הסט השלישי עלה נדאל חדור מוטיבציה ומומנטום, וזה בא לידי ביטוי בהגשות מצוינות, ווינרים מדויקים ושבירה מוקדמת. רודיק עוד הצליח להישאר בחיים כשהגיש בפיגור 5:3, אלא שבמצב של 4:5 נדאל הגיש למשחק, ולמרות פייט מצוין של רודיק הוא עמד במשימה, כדי לפתוח את הטורניר היוקרתי ברגל ימין, וזה לא עניין של מה בכך: בשנה שעברה הפסיד הטורפדו הספרדי את כל שלושת משחקיו בלונדון וב-2008 לא השתתף בטורניר, מה שאומר שכדי למצוא את נצחונו האחרון של נדאל במסגרת המאסטרס צריך ללכת אחורה עד סין, 2007. שיהיה במזל.

דג'וקוביץ' פתח בניצחון על ברדיך

דג'וקוביץ', המדורג שלישי בעולם, זכה בטורניר היוקרתי לפני שנתיים ורוצה מאוד לשחזר את הצלחתו. הסרבי השיג שבירה כבר במשחקון הראשון, ולמרות שבעה ווינרים בלבד במערכה הראשונה, סגר עניין תוך 43 דקות, כשניצל 19 שגיאות בלתי מחויבות של ברדיך ושבירה נוספת במשחקון התשיעי.

הדומיננטיות של דג'וקוביץ' נמשכה גם במערכה השנייה, בעיקר הודות לאחוזי הצלחה גבוהים בהגשה הראשונה (79 אחוזים). ברדיך, מנגד, ביצע שגיאות רבות, נשבר פעם נוספת וכבר פיגר 3:0. אלא שהוא נאחז במשחק בקצות האצבעות, עשה קולות של חזרה והצליח רק לצמק ל-6:3 גם במערכה השנייה. לא משחק גדול של דג'וקוביץ', אבל לפחות דייגו מראדונה שמבקר בלונדון נהנה ביציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully