וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפסי: "נשכח ממכבי, פנינו אל היורוצ'אלנג'"

22.11.2010 / 16:49

אחרי התבוסה בליגה, ברק נתניה מחכה לנורשפינג השבדית (20:30, חי באתר המנהלת). אלפסי: "צריך להרים את הקבוצה"

ברק נתניה תארח מחר (שלישי, 20:30, שידור ישיר באתר מנהלת הליגה) את נורשפינג דולפינס השבדית במסגרת המשחק השני בשלב הבתים של היורוצ'אלנג'. הקבוצה של אריק אלפסי מגיעה למשחק אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, כשהאחרון מביניהם אמש למכבי תל אביב 117:69, והפסד במשחק הבכורה בשלב הבתים לליאז' הבלגית בחוץ. בקבוצה מקווים להתאושש מהתקופה הקשה דרך המשחק מול השבדים, כשעיקר הציפייה היא לתרומה גבוהה יותר מאדריאן בנקס, שנקלע במשחקים האחרונים ליכולת לא טובה. במשחק נוסף בבית תארח טורק טלקום הטורקית את ליאז'.

"אנחנו לא צריכים להתרכז שבוע שלם במה שקרה אתמול ביד אליהו, וכבר היום מתרכזים במשחק מול השבדים", אמר היום לוואלה! ספורט מאמן הקבוצה אריק אלפסי, "אנחנו משחקים בבית מול קבוצה טובה שמשחקת כדורסל מאוד מהיר עם שחקנים מנוסים. אנחנו צריכים להרים את השחקנים, יש לנו עונה ארוכה גם באירופה וגם בליגה, מכבי בינתיים זה לא הליגה שלנו. היורוצ'אלנג' זה מפעל חשוב, אבל כמובן שהליגה זה יותר חשוב. לפעמים אפשר לצבור ביטחון דרך המשחקים האלה, אני מקווה שאם ננצח זה ייתן לנו ביטחון לקראת הליגה. יש לנו בשבועיים הקרובים משחקים חשובים בליגה, וכמובן שנתרכז יותר בהם, אבל אפשר לצבור ביטחון דרך אירופה".

נורשפינג דולפינס זכתה בעונה שעברה לראשונה בתולדותיה באליפות שבדיה. הקבוצה פתחה את הופעותיה באירופה בשלב הבתים של היורוצ'אלנג' והדיחה במפתיע את אאלסטאר הבלגית. ההפתעה המשיכה עם ניצחון בפתיחת הבתים על טורק טלקום החזקה 89:101. את הקבוצה מאמן האמריקאי קלי גראנט שנמצא במועדון מאז עונת 1996/7. סגל השחקנים כולל חמישה אמריקאים: הגארדים אנדרו מיטשל, שמשחק בשנים האחרונות בשבדיה, וג'יי גרווין, בנו של אגדת ה-NBA ג'ורג' גרווין, הפורוורדים פרד דריינס בן ה-39 ואולדאפו איובה הצעיר, והסנטר בן ה-38 ג'וזף מקנאול. בנוסף כולל הסגל שלושה שחקני נבחרת שבדיה: יואקים קיילבום, מייקל לינדקוויסט ואנטון סאקס, כמו גם את השחקן הליטאי תומאס גאיידמיצ'יוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully