וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ברק יצחקי ישוב לאימוני ריצה עוד כחודש

22.11.2010 / 21:29

החלוץ עבר בהצלחה את הבדיקה בברצלונה וימשיך בהליך השיקום המתוכנן. אלירן עטר ודור מלול בספק למשחק מול נתניה

יומיים אחרי ההפסד להפועל קרית שמונה בשבת (1:0), ממשיכים במכבי תל אביב בנסיונות להרגיע את הרוחות, ובשלב זה נמנעים מלצאת בהצהרות או לבצע פעולות דרסטיות בקבוצה. נכון לעכשיו לא נשמע עדיין קולו של הבעלים מיטש גולדהאר, ובמועדון מצפים לשמוע ממנו בימים הקרובים. ההנחה היא שגולדהאר, שהפגין עד עתה שיקול דעת, לא יעשה שום פעולה שעשויה להביא טלטלה במערכת, וזאת על מנת לתת לצוות המקצועי ולשחקנים את כל השקט והביטחון בכדי להתכונן למשחק החוץ נגד מכבי נתניה במסגרת המחזור הקרוב, במשחק שייערך ביום שני הבא בקופסה.

מכת הפציעות במכבי ממשיכה גם בימים אלה, וכעת נראה שדור מלול ואלירן עטר נמצאים בספק גדול למשחק. השניים ערכו בדיקות אולטראסאונד, ועל פי הממצאים התגלה כי מלול סובל ממתיחה חזקה מאוד בשריר הארבע ראשי ברגלו והוא צפוי לקבל זריקה לטיפול בפציעה. אצל עטר, שסבל מכאבים חזקים, אובחנה דלקת בשרירי הבטן, והשניים נצטוו לנוח ולעבור טיפולים. רק לקראת סוף השבוע תתברר כשירותם למשחק.

גם הבלם סאבו פאביצ'ביץ', שספג בשבת מכה באגן, קיבל היום מנוחה ולא התאמן, אולם הוא יהיה כשיר בוודאות למשחק בקופסה.

החלוץ ברק יצחקי עבר היום בהצלחה את הבדיקה אצל דוקטור רמון קוגאט בברצלונה. על פי התוצאות, גם הרצועה וגם המיניסקוס של השחקן במצב מצוין. יצחקי צפוי לחזור מחר לארץ, לאחר שקיבל זריקה מהרופא הספרדי, ובתוך שבוע הוא צפוי ללכת בלי עזרה של קביים. כבר בתוך חודש אמור יצחקי לשוב לפעילות של ריצה קלה ועד אז, ובכל התקופה הקרובה, הוא ימשיך בהליך השיקום כפי שתוכנן לו על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה.

עדכון ראשון: 15:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully