וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 ישראלים ישתתפו באליפות אירופה בבריכות קצרות

גל נבו וגיא ברנע יישארו בארה"ב, ובהיעדרם יהיו יעקב תומרקין ועמית עברי השחינים הישראלים הבולטים באיינדהובן

שישה שחיינים ייצגו את ישראל באליפות אירופה בבריכות קצרות שתפתח ביום חמישי באיינדהובן שבהולנד. השישה יחד עם מאמני הנבחרת נפגשו אתמול (ראשון) ב"ספידובר" שבנמל תל אביב כדי לקבל את ברכת הדרך של החברה המאמצת "ספידו" ושל ראשי איגוד השחיה. הנבחרת כוללת שלושה גביסטים: יעקב תומרקין ממכבי אשדוד, יונתן קופלב ממכבי חיפה ודוד גמבורג מהפועל ירושלים. פרט למאבקים האישיים בין השלושה, מעניין יהיה לראות אם יצליחו לנצל את העדרו של גיא ברנע כדי להתקרב או להדיח אותו מראש טבלת השיאים ב-50 וב-100 גב ולמחוק את שיאו של יואב גת ב-200 גב.

לצד הגברים ייצגו את ישראל גם שלוש שחייניות: עמית עברי מהפועל עמק חפר, שתשחה 50 פרפר וחופשי, 100 פרפר ו-100 ו-200 מעורב אישי. ניקול סמסוניוק ממכבי אשדוד שתשחה 50 ו-100 חופשי ופרפר ושיר וסרמן ממכבי קריית אונו שתשחה 50, 100 ו-200 מ' פרפר ו-400 מ' מעורב.

האליפות תיפתח באיינדהובן ביום חמישי ותימשך ארבעה ימים, עד ליום ראשון ה-28 בנובמבר, את הנבחרת מלווים המאמנים ליאוניד קאופמן וחנן שטרלינג. המאמן הלאומי הציב מטרות: "צריך להיות מציאותים ולא לפנטז על מדליות כי אנחנו עדיין לא שם. אני מאמין שעמית עברי ויעקב תומרקין יכולים להביא אותנו לגמרים במקצועות החזקים שלהם. מיונתן אני מצפה לחצי גמר ולגבי יתר השלושה, אני מצפה שיעשו את הטוב ביותר, בשבילם האליפות הזו היא עוד שלב בהתנסות. לפני כל תחרות אני מציב לשחיינים מטרה, לשבור שיאים ואני מאמין שזה יקרה גם בתחרות הזו".

בחודש דצמבר הייתה אמורה להשתתף המשלחת הישראלית, כולל השחיינים הבכירים גל נבו וגיא ברנע, באליפות העולם בבריכות קצרות שתתקיים בדובאי. השלטונות המקומיים באיחוד האמירויות אישרו את הגעת המשלחת הישראלית, אבל אסרו על כניסת מאבטחים שילוו אותה, כשבמקביל הבטיחו לדאוג לאבטחה מקומית הולמת. נכון לעכשיו, במשרד הביטחון לא מאשרים את נסיעתה של המשלחת לדובאי בלי מאבטחים, והגופים השונים כולל איגוד השחיה, הוועד האולימפי ומשרד הספורט מנסים ללחוץ כדי לשנות את ההחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully