וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "אין לי מושג מאיפה באות השמועות עליי"

האיטלקי הכחיש שהוא רוצה לעזוב את צ'לסי ("אני אוהב את המועדון"), אך יצא נגד מעורבות ההנהלה: "אני לא שולט בנעשה"

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: עידן גוראל

אחרי שהפתיע את אנגליה והודיע כי הוא שוקל את המשך דרכו בצ'לסי, מאמן הדאבליסטית האנגלית קרלו אנצ'לוטי אמר היום (שני) ל"גארדיאן" האנגלי: "אני לא שולט בצ'לסי". הכחולים, שהתחילו את העונה בצורה פנטסטית ופתחו פער גדול מהיריבות לצמרת, סובלים ממשבר וספגו בשבת הפסד שלישי בארבעת משחקיהם האחרונים בפרמיירליג. מסתבר כי למרות ההצלחה בתחילת העונה, לא מעט מים עכורים זרמו בקומת ההנהלה וחדרי ההלבשה של המועדון. אחרי שעוזרו ריי ווילקינס פוטר והוחלף במייקל אמנלו, חש אנצ'לוטי כי ישנה מעורבות הולכת וגוברת של אנשיו של רומן אברמוביץ' - יוג'ין טננבאום והיו"ר ברוס באק, בהחלטות המקצועיות, והאיטלקי לא מתכופף בפניהם, ולא מהסס לעמוד על מעמדו במועדון.

"אל תשוו אותי לאלכס פרגוסון", אמר אנצ'לוטי, "אני בעמדה אחרת. לפרגוסון שליטה מוחלטת במנצ'סטר יונייטד, התפקיד שלי הוא מאמן בלבד". אנצ'לוטי אף הביע תמיכה בווילקינס, שמאיים מצדו לתבוע את צ'לסי על פיטוריו. כשנשאל על תפקודו של אמנלו, השיב דון קרלו ש"הוא עושה את אותה עבודה של ווילקינס".

"אני לא יודע מה יקרה בעתיד, אבל יש לי חוזה בצ'לסי עד 2012, ואני רוצה לעמוד בו", אמר אנצ'לוטי, "אני מקווה להישאר, אין לי בעיה לחתום על חוזה חדש, אבל זאת לא תהיה המשרה האחרונה שלי, אני רוצה לאמן את נבחרת איטליה".


בהמשך אנצ'לוטי הכחיש את הדיווחים על כך שהוא מתכנן לעזוב. "השמועות האלה לא נכונות, אין לי מושג מאיפה הן מגיעות", אמר המאמן האיטלקי לקראת המפגש של קבוצתו מול ז'ילינה בליגת האלופות. אנצ'לוטי אף התייחס לדיווחים לפיהם פנה לארגון המאמנים האנגלי, והבהיר: "אני לא התקשרתי אליהם, זה הם התקשרו אליי אתמול בלילה, בזמן שנחתי בבית, רק בשביל לברר מה קורה.

"אין שום סיבה לדבר על המשרה שלי, זה ברור מאוד: אני המאמן. אני אוהב לא רק את המועדון, אלא גם את השחקנים ואת הצוות. אבל ככה זה, כשהקבוצה לא משיגה את התוצאות הרצויות, המאמן תחת לחץ. עכשיו אני רק רוצה שנתאושש ושנשתפר. יש לי חוזה עד 2012, וכפי שאמרתי בעבר, אני רוצה להישאר פה".

עדכון ראשון: 9:52
עדכון אחרון: 16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully