וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי: "מאמין בבניטז, אבל כדאי שננצח את טוונטה"

נשיא אינטר מאסימו מוראטי מביע תמיכה מסויגת במאמן: "אני מצפה מהקבוצה להגיב". בניטז: "כבר חוויתי משברים בעבר"

נכון, אינטר סובלת ממכת פציעות וחסרה את דייגו מיליטו, מייקון, וולטר סמואל, טיאגו מוטה וכריסטיאן קיבו, אבל המשבר התחיל הרבה קודם. אלופת אירופה ואיטליה לא פוגעת, ואמש (ראשון) היא ספגה את הפסד שני רצוף כשנוצחה 2:1 על ידי קייבו, ומעמדו של המאמן רפא בניטז מעורער עוד יותר.

"ברור שאף אחד לא שמח על ההפסד", אמר בניטז בסיום, "השחקנים עבדו קשה, הגישה של הקבוצה הייתה חיובית, אבל הפסדנו ואין תירוצים". אבל הספרדי בכל זאת לא התאפק ושיגר מספר "הסברים" שאולי יפייסו את האוהדים הזועמים של הנראזורי. "שיחקנו עם כמה שחקנים צעירים, ולדעתי גם עשו פרובוקציה לאטו וזאת הסיבה שנגח בבושטיאן ססאר", אמר הספרדי והתייח לתקרית שבה החלוץ הקמרוני היה מעורב וזכתה להתעלמות מצדו של שופט המשחק.

"ננתח את המצב", הוסיף בניטז, "ברור שקבוצה כמו אינטר לא יכולה להרשות לעצמה מצב כזה. העתיד שלי? אני מקצוען, חוויתי מצבים דומים בעבר, התרופה היחידה לזה היא עבודה קשה. השחקנים רצו לנצח וראיתי את זה עליהם, ספגנו גולים כתוצאה מטעויות של שחקנים בודדים ולא כחלק מבעיה קבוצתית". על יחסיו הנוכחיים עם הבעלים מאסימו מוראטי השיב בניטז בלקוניות: "רגילים".

נשיא אינטר מאסימו מוראטי טוען שעדיין יש לו אמון בבניטז, אבל מודה שהמשחק מול טוונטה ביום רביעי במסגרת ליגת האלופות הוא קריטי, ורמז למאמן שממש לא כדאי לו להפסיד בבית לאלופת הולנד. אם אינטר תפסיד, טוונטה תחלוף על פניה ותעלה על חשבונה למקום השני בבית.

"זה די מרגיז, אף פעם לא נעים להפסיד", הודה מוראטי, "יש לנו הרבה שחקנים פצועים, כך שקשה מאוד לשנות דברים עם סגל כזה חסר. אבל אנחנו ממשיכים ומביטים קדימה בתקווה לשנות את המצב בליגה ובגביע".

כשנשאל אם הוא עדיין מאמין בבניטז, ענה מוראטי בהסתייגות: "כן, אבל נראה אם נשיג תוצאה טובה מול טוונטה. אנחנו חייבים להבין שהמשחק מאוד חשוב. זו תקופה קשה, אבל אני מצפה מהקבוצה להגיב למצב".

עדכון ראשון: 8:52
עדכון אחרון: 16:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully