וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: אחווה עירונית בלה פלאטה

אסטודיאנטס ניצחה 0:2 את הורקאן והתבודדה בפסגה הודות ל-0:0 שכפתה יריבתה חימנסיה על ולז. ניצחון לבוקה, תיקו לריבר

ארבעה מחזורים נותרו לסיום טורניר האפרטורה בארגנטינה, והשבוע השוויון שוב נשבר. אסטודיאנטס התבודדה בפסגה בזכות ניצחון קל 0:2 על הורקאן וקיבלה עזרה בלתי צפויה מהיריבה המושבעת חימנסיה לה פלאטה, שכפתה 0:0 על השנייה בטבלה ולז סארספילד. בוקה ג'וניורס התאוששה מההפסד בסופרקלאסיקו עם 1:2 על ארסנאל, בעוד ריבר פלייט נפרדה ב-0:0 מסן לורנצו.

אסטודיאנטס - הורקאן 0:2

המועמדת המובילה לאליפות לא התקשתה לאסוף שלוש נקודות מול הקבוצה החלשה בליגה והעלתה את מאזן הניצחונות שלה ל-10. אסטודיאנטס הראתה שההפסד לטיגרה היה מקרי, כשכבר בדקה השמינית גבריאל מרקאדו עשה את כל הדרך מההגנה ודחק מקרוב את הראשון אחרי מצב נייח של חואן סבסטיאן ורון. בדקה ה-56, הקפטן הוותיק שהיה גם המצטיין במשחק, בישל שער שני בכדור עומק נפלא לאנסו פרז, שחלף על פני השוער וסגר עניין.

חימנסיה לה פלאטה - ולז סארספילד 0:0

שבוע אחרי שהשוותה את מאזן הנקודות שלה לזה של אסטודיאנטס, ולז פישלה דווקא במשחק קל על הנייר מול יריבה נחותה שעלתה עם השוער השני שלה. פרננדו מונטי גילה יכולת טובה בשער חימנסיה וסידר ליריבה העירונית בלעדיות בפסגה. החבורה של ריקרדו גארקה תקווה כעת למעידה של אסטודיאנטס באחד המשחקים הקרובים.

בוקה ג'וניורס - ארסנאל 1:2

הבוסטרוס התאוששו מההפסד בסופרקלאסיקו בזכות ניצחון ביתי במשחק הבכורה (בקדנציה השנייה) של טיטו פומפיי על הקווים. סרחיו אראוחו בן ה-18 החליף את לוקאס ויאטרי בדקה ה-21 והחזיר עם שער נהדר בחלוף שש דקות. הבלם ליסנדרו לופז איזן עבור ארסנאל המדורגת שלישית, אבל המילה האחרונה הייתה של מרטין פאלרמו, שהרשית מקרוב בדקה ה-74.

סן לורנצו - ריבר פלייט 0:0

חוטה חוטה לופז קיבל מיד אחרי הניצחון בסופרקלאסיקו עוד מפגש קלאסי, הפעם מול סן לורנצו של רמון דיאז וחבורת האקסים, אבל שחקניו חסרו את האמביציה שאפיינה אותם בניצחון על בוקה ונאלצו להסתפק בנקודה. גיז'רמו פריירה, שחקן ריבר פלייט לשעבר, היה הקרוב ביותר להבקעה כששלח כדור לקורה בדקה ה-22.

משחקים נוספים:

גודוי קרוז - בנפילד 1:2
לגודוי קרוז: דויד רמירז (9), קרלוס סאנצ'ז (15). לבנפילד: גבריאל מנדז (90)

אול בויס - ניואל'ס אולד בויס 0:2
לאול בויס: מאורו מאטוס (35), עמנואל פרז (67)

ראסינג קלוב - קילמס 1:1
לראסינג: גבריאל האוצ'ה (72). לקילמס: פרנסיסקו סרו (69)

אינדפנדיינטה - קולון סנטה פה 1:1
לאינדפנדיינטה: מקסימיליאנו ולאסקז (22). לקולון: אסטבן פוארטס (73)

אולימפו - ארחנטינוס ג'וניורס 1:1
לאולימפו: מרטין אגירה (61). לארחנטינוס: פרנקו ניאל (80)

לאנוס - טיגרה 0:2
ללאנוס: מריו רגיירו (27 ו-57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully