וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין: "רציתי את הכדור האחרון, אלוהים בירך אותי"

קולע סל הניצחון של גליל על חולון התרגש. ליובין: "ההגנה הייתה רעה". ליאור ליפשיץ: "כל קבוצות הליגה באותה הרמה"

אף פעם אסור להוריד הילוך לפני ששומעים את הבאזר לסיום המשחק. כך למדה הערב (ראשון) הפועל חולון על בשרה. הקבוצה של דני פרנקו הובילה כבר ב-17 הפרש, 45:62, ברבע השלישי מול גלבוע/גליל, והיה נדמה שהיא בדרך לניצחון ליגה שני, אך האלופה התעוררה וכירסמה אט אט בהפרש עד שסל של רודני גרין שנייה לפני הבאזר הבטיח לשחקנים של ליאור ליובין ניצחון 91:93.

קולע סל הניצחון, גרין, אמר בסיום: "הדבר היחיד שרציתי הוא את הכדור האחרון ואני שמח שאלוהים בירך אותי ויכולתי לקלוע. הכאבים הורגים אותי, אבל אני שמח שניצחנו, אני אבריא ונבוא מוכנים למשחק באירופה. אנחנו חייבים לשפר את ההגנה, אין שום ספק"

מאמן גלבוע/גליל, ליובין, הסביר מה הוביל את הקבוצה שלו לניצחון: "תמיד האמנו, השחקנים הביאו את הניצחון. אני לא יודע מה גרם ליכולת שלנו לצאת דווקא במחצית השנייה. לא היה יכול להיות יותר גרוע מאיך שפתחנו את המשחק. תמיד צריך לשמור על האמונה. היכולת ההגנתית הייתה רעה מאוד היום, נהיה חייבים להשתפר לקראת אריס. הזמן קצר עד המשחק, אבל נדע לעשות את ההתאמות".

גל מקל ניסה להסביר את הפתיחה החלשה: "באתי למשחק קצת פצוע, גם רודני גרין פצוע. בשבילי קצת קשה לבוא כך למשחק ולדעת שאני לא יכול לתת את 100 האחוז. גם רודני אותו הדבר. חולון שיחקו טוב ודי גנבנו בסוף את המשחק. זה לא הכדורסל ששיחקנו השבוע בזאגרב, אבל בשלב הזה חשוב לנצח. העייפות היא יותר בראש, הפציעות זו הבעיה. אני מקווה שעד יום שלישי נוכל לנוח, להתאושש. ניצחון ביום שלישי ייתן לנו דחיפה אדירה. מאוד מפריע לנו שהמשחק יהיה במלחה".

מאמן חולון דני פרנקו הוסיף: "קיבלנו 31 נקודות ברבע האחרון, ניסינו לעשות התאמות ולא מצאנו פתרונות. ההתאמות האחרונות שעשינו לא היו טובות מספיק. היו המון דקות שהיינו צריכים להרוג את המשחק ולא הצלחנו, שיחקנו עם יותר מדי אדרנלין. אסור להירגע בכדורסל. מיהרנו קצת וחבל. אנחנו נלך ונשתפר. חבל שבעטנו בדלי בסוף. חבל על הרבע האחרון".

בית הלחמי: "באנו נחושים מאוד"

עירוני אשקלון השיגה הערב ניצחון שני העונה, 73:83 בחוץ מול מכבי ראשון לציון. ניצחון ראשון של אשקלון על ראשון לציון אחרי שישה הפסדים רצופים, כשגם בארבעה משחקי אימון שנערכו לאחרונה בין הקבוצות ניצחה ראשון לציון. בסיום, אפי בירנבוים התפרץ על שחקני ראשון לציון בחדר ההלבשה וצעק על השופטים.

מאמן הקבוצה המפסידה אפי בירנבוים היה מאוכזב בסיום: "הייתי עצבני בסיום. צריך להיות מוכן כל רגע ורגע. אנחנו צריכים לטפל בכמה דברים, אבל באופן כללי לא מתייחסים לשחקן כזה או אחר אחרי משחק. הפסדנו כקבוצה. כל השבוע אחרי הניצחון על גלבוע/גליל אמרו לי להוריד אותם מהאולימפוס, זה שטויות. אני חשבתי שהם יקבלו יותר ביטחון וישחקו עם ביטחון, אבל לפעמים קורה שהכל משתבש. צריך להפגין דברים אחרים, ולא ידענו לעשות את זה. אם הייתה לנו את היכולת הכלכלית, היינו מביאים את כדיר. אין לנו את היכולות האלה. הכל עניין של תקציב וכסף".

דווין מיטשל: "הם באו מוכנים לשחק, ואנחנו לא. אנחנו צריכים לעבוד על העקביות שלנו, לא משנה מול מי אנחנו משחקים. אני לא חושב שלשבוע שעבר היה השפעה. המאמנים הכינו אותנו, הם קפצו עלינו מההתחלה ולא ידענו איך להגיב. אנחנו צריכים להיות מוכנים לשחק בכל משחק, זה כדורסל. הקבוצה הטובה יותר ניצחה היום, לא ויתרנו, אבל הם שיחקו יותר טובים. הם לקחו את הריבאונדים, הם רצו את זה יותר, וראו את זה".

מאמן המנצחת אריאל בית הלחמי: "כמובן שאמרנו שאנחנו הולכים לסדרה של משחקים לא קלים, אבל לא עשינו מכל הפסד סוף העולם. זה היה מאוד קרוב ל-5:0, ואז כל משחק אתה רועד. באנו מאוד נחושים, אני מעריך את השחקנים על הלחימה שלהם היום. שיחקנו מול אחת הקבוצות הקשוחות בליגה והניצחון פה חשוב מאוד.

"ידענו שייקח לקבוצה זמן להתחבר, כי הבאנו שחקנים בשלב מאוחר להכנה. ההתאמות לצערי לוקחות יותר זמן מהצפוי והרצוי. צירפנו את גור פורת, הוא היה מה שחסר לנו, היום נראינו יותר טוב. אנחנו צריכים להמשיך להתאמן ולשחק ברמה של האינטנסיביות ששיחקנו בה היום".

ליאור ליפשיץ: "אני חושב שראשון נלחמו היום בשיניים ומגיע להם כל הכבוד על הדקות האחרונות שלא נתנו לנו את המשחק. מעבר לרוח הלחימה והלכידות שהראנו על המגרש, וזה שנפלנו על הרצפה, זה מה שמבדיל בין ניצחון להפסד. כל הקבוצות חוץ ממכבי וירושלים זה אותה רמה.

"הייתה לנו הגרלה פחות טובה, לא הסתכלנו אבל שני משחקים קדימה, הסתכלנו משחק אחרי משחק. היינו בסדרת משחקים שלא הראינו כדורסל טוב, אני שמח שהיום זה היה מבחן עבורנו והגענו מאוד מלוכדים, וזה מה שניצח עבורינו את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully