וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מאיורקה הדהימה 1:2 בסביליה

הקבוצה של דודו אוואט ספגה שוויון בדקה ה-88, אך השיגה ניצחון דרמטי. אספניול במקום הרביעי אחרי 0:3 על הרקולס

המשחקים המרכזיים במחזור ה-12 בלה ליגה שוחקו כבר בשבת, והערב (ראשון) תפסו את הבמה משחקיהן של קבוצות מרכז הטבלה והתחתית. ארבעת המשחקים שנפתחו ב-18:00 הסתיימו בניצחונות לקבוצות המארחות. אספניול עלתה למקום הרביעי בזכות 0:3 על הרקולס ובתחתית, לה קורוניה, לבאנטה ואוסאסונה שיפרו את מצבן על חשבון מלאגה, סנטאנדר וחיחון, בהתאמה. מאיורקה הצילה את כבוד קבוצות החוץ עם 1:2 מדהים בסביליה. במשחק שנעל את הערב התקרבה אתלטיקו מדריד לשיפולי הצמרת אחרי ניצחון חוץ 2:4 על ריאל סוסיאדד.

סביליה - מאיורקה 2:1

מאיורקה של העונה היא קבוצה לא צפויה ולא יציבה. לצד משחקים גדולים, כמו הניצחון במסטאייה על ולנסיה (1:2) וה-1:1 בקאמפ נואו, היא כשלה מול קבוצות תחתית כסראגוסה. הערב, קיבלנו את מאיורקה במלוא הדרה במשחק מטורף בסביליה. אחרי 36 דקות טובות של האורחים העלה מיכאל פריירה הצרפתי את מאיורקה ליתרון לאחר בישול נהדר של גונזאלו קסטרו.

סביליה לחצה במחצית השנייה, שער של לואיס פביאנו נפסל בטענת נבדל, אך בדקה ה-88 הגיע השוויון. פביאנו קיבל מסירה מרנאטו בתוך הרחבה ובעט שטוח לפינה של דודו אוואט. גמור? מאיורקה קיבלה כדור חופשי בדקה ה-90. דה גוזמן מצא מצוין את הראש של פייר וובו שהדהים עם שער ניצחון דרמטי ופיקנטי עבור שחקני מאיורקה, שמנחילים הפסד למאמנם לשעבר, גרגוריו מנזאנו.

סוסיאדד - אתלטיקו מדריד 4:2

הקולצ'ונרוס ניצלו את ההפסד של סביליה ועלו על חשבונה למקום השישי תוך שהם מנחילים לסוסיאדד הפסד ביתי ראשון לאחר שלושה ניצחונות בית רצופים. חוסבה יורנטה כבש ראשון למארחים כבר בדקה ה-12, אבל אז נכנס לפעולה קון אגוארו. בדקה ה-71 הוא בישל מצוין לדייגו פורלאן, שמתחיל לחזור לעניינים, את שער השוויון. שמונה דקות מאוחר יותר דחק הארגנטינאי בעצמו את שער המהפך. לאגוארו לא נגמר התיאבון וכעבור שלוש דקות נוספות הוא השלים צמד. דייגו ריבאס צימק בדקה ה-86, אבל המילה האחרונה הייתה של סימאו שדייק מהנקודה הלבנה וקבע 2:4 עם חמישה שערים תוך 19 דקות.

אספניול - הרקולס 0:3

הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו ממשיכה לעשות חיל ולשמור על המאזן הביתי המושלם - שישה ניצחונות משישה משחקים. השער הראשון הגיע כבר אחרי 15 דקות כשפאבלו אוסבלדו מצא את ורדו בסיום התקפה מתפרצת והאחרון לא התקשה להכניע את חואן קלאטיוד. אותו אוסבלדו היה חתום בעצמו על השני עם פנדל מדויק בדקה ה-81 במהלך בו הורחק שוער הרקולס. בדקה ה-90 קיבלה אספניול פנדל נוסף והפעם היה זה לואיס גרסיה שדייק. הקבוצה הקטנה של ברצלונה על פני ולנסיה בדרך למקום הרביעי. הרקולס חזרה להפסיד אחרי הניצחון בשבוע שעבר.

משחקים נוספים

לה קורוניה - מלאגה 0:3

דפור ממשיכה במגמת ההתאושוות והבריחה מהתחתית עם ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים. אדריאן היה הראשון לעלות על הלוח עם פנדל מדויק בדקה ה-21. תשע דקות מאוחר יותר הכפיל הבלם דייגו קולוטו בנגיחה לאחר כדור קרן. בדקה ה-83 חתם פאבלו אלברז את התוצאה הסופית. לה קורוניה עם הפנים למרכז הטבלה, מלאגה שוב מריחה את הקו האדום.

לבאנטה - סנטאנדר 1:3

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, לבאנטה שבה לנצח ועלתה מעל הקו האדום. כאשר האחראים להצגה היו הקשר חואנלו והחלוץ פליפה קייסדו. האקוואדורי נהנה משני בישולים נפלאים של חברו וכבש צמד בזק (24, 27). מיד לאחר השער השני איבדה סנטאנדר את דומינגו שהורחק והשער השלישי לא איחר לבוא כאשר בדקה ה-43 קבר כריסטיאן סטואני את האורחים. מהדי לאסן רק צימק בדקה ה-88.

אוסאסונה - ספורטינג חיחון 0:1

האורחת, שדווקא הרשימה בשבוע שעבר מול ריאל מדריד, רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון והידרדרה אל מתחת לקו האדום. מסעוד שוג'אי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-54 וסידר לאוסאסונה ניצחון ביתי שלישי ברציפות.

טבלת מלך השערים

14 - כריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד)
13 - לאונל מסי (ברצלונה)
9 - פרננדו יורנטה (אתלטיק בילבאו)
8 - ג'וזפה רוסי (ויאריאל)
7 - גונזאלו היגואין (ריאל מדריד)
7 - נילמאר (ויאריאל)
6 - דויד וייה (ברצלונה)
6 - דויד טרזגה (הרקולס)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully